שלל פעילויות חדשות ומקוריות, לזמן בילוי איכותי משותף:

"מופע משפחות מאירות": תכירו את משפחת האורות (וחבריה הנראים והנסתרים), משפחת המתכות והמלחים, המשפחה המאירה – לבדה או עם עזרה, המשפחה המשתנה – המסמנת את כל מה שבסביבתה, ותראו איך כולן מכניסות אור וצבע לחיינו וכיצד כל אחת מיוחדת במינה. "דומה אך שונה" – סדנה פעילה לכל המשפחה בה תשתמשו במשפחת הסמנים, כדי לזהות חומרים דומים אך מאוד שונים, בעזרת צבעים מרהיבים, בנוסף תראו כיצד נוצרים עננים ואפילו תמלאו בעזרתם בלונים.

עוד במדעטק, תוכלו לראות בתערוכה החדשה "נוסעים בזרם" רכב חשמלי תלוי הפוך, המעניק מבט ייחודי ואינטראקטיבי על חלקיו הפנימיים, תתנסו בסימולטור נהיגה ותגלו את הקשר ההדוק בין חברה, סביבה, תחבורה ואנרגיה. בתערוכה הקסומה הראשונה מסוגה בעולם "FOOL ME" –מדע פוגש קסם, תחשפו לסודות הכי שמורים של הקוסמים – ולמדע שמאחוריהם, עם עמדות אינטראקטיביות להתנסות עצמאית, בנוסף לעשרות תערוכות קבע ומוצגים אינטראקטיביים, פארק מדע פתוח, מבוך מאתגר, חדר בנייה בלגו ואזור התנסות לילדים הצעירים, המשלב משחק ולמידה מדעית-טכנולוגית.

בשבתות פתוח בשעות 10:00-17:00, מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, רחוב שמריהו לוין 25, חיפה. מומלץ להתעדכן על ימי ושעות הפעילות באתר ולרכוש כרטיסים מראש. מחיר כניסה 84 ₪ בהזמנה דרך האתר.

לילדים עד גיל 5 הכניסה חינם. לתושבים שפונו מבתיהם בהתאם לרשימה באתר – הכניסה ללא עלות: https://www.madatech.org.il/visitors_info

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY