יום גיבוש לותיקים

עשרות אזרחיות וותיקות מהמגזר הערבי בחיפה התארחו במרכז היום שילה לאזרח הוותיק בהדר, ליום חווייתי גדוש פעילויות, ראשון מסוגו, שהתקיים בשיתוף אגף הרווחה, עירית חיפה.

האירוח, שהתקיים בשעות אחר הצהריים, כלל סדנא ממוקדת בנושא מניעת נפילות בהנחיית פיזיותרפיסט  ופעילות חווייתית לשימור הזיכרון בהנחיית מרפאה בעיסוק. בין לבין, הנשים קיבלו הסבר על פעילויות מרכז היום, אופני ההצטרפות  ועל שלל הפעילויות החברתיות והתרבותיות  המתקיימות בו.  האירוע התקיים ביוזמת עמותת שילה, עמותה לפיתוח שירותים לאזרח הוותיק בחיפה, היחידה למען הקשיש באגף הרווחה של עירית חיפה ועובדי קהילה של המגזר הערבי.

"מרכז שילה בהדר, מאי, הוא מרכז ייחודי. רב תרבותי", מציינת ליליאן ליזרוביץ, מנהלת המרכז. "יש לנו מבקרים דוברי עברית, רוסית וערבית והפעילויות מתקיימות בהרמוניה ושמחה. אנו מעין מיקרוקוסמוס של העיר חיפה. יזמנו את האירוח כחלק מההנגשה של הקהילה לשירותים שהיא זכאית להם – מרכז יום הוא שירות מעולה לאזרחים וותיקים וכולל הסעות, ארוחות, פעילויות מגוונות בתחומים רבים ומענה לבדידות. שמחנו לשמוע בסוף האירוח עד כמה הן נהנו מהמפגש", דברי ליזרוביץ.

מנהל היחידה למען הקשיש באגף הרווחה של עירית חיפה, אילן דוד, שהיה שותף לאירוע, ציין כי "האירוח היה עטוף בהרבה לב, נשמה ואהבה והמשתתפות נהנו ממנו מאד".

מנכ"לית עמותת שילה, דניאלה אלרון, מציינת כי שילה רואה חשיבות רבה לשיתופי פעולה קהילתיים. "קיום האירוע התאפשר תודות לשילוב ידיים עירוני לטובת האזרחים הוותיקים של העיר. מרכז היום הוא משאב עבורם ונעשה הכול כדי להנגיש אותו".

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY