בהשקעה גדולה ועם ניהול ישיר ללא זכיין, נפתח במדרחוב הקריון סניף חדש של רנה ביסטרו בר קפה. "אנחנו לא מבתי הקפה שנמצאים בקניונים סגורים, אלא מביאים את הייחוד והאווירה שלנו", אומר הבעלים גולן בן עטיה. התפריט כולל בין השאר ארוחות בוקר מושקעות ובלילה גם בר אלכוהולי משובח

 "מה שהופך את סניף המדרחוב בקריון ליותר סקסי הינה העובדה שהוא יותר מושקע, הבאנו את האדריכלים הכי טובים, השקענו הרבה מאוד כסף בחשיבה על כל הפרטים. לקחנו מקום ענק והשקענו השקעה גדולה מאוד, לא חסכנו בכלום", כך מתאר גולן בן עטיה, הבעלים של רנה ביסטרו בר קפה את התכנון של הסניף החדש שנפתח לאחרונה באחד המיקומים הטובים ביותר באזור.

הסניף ממוקם במדרחוב החדש בקריון  (שמתכננו הצליח ליצור בו אווירה אפילו קצת אירופאית) ומציע תפריט עשיר של ארוחות בוקר, צהריים וערב כשבערבים האווירה הופכת לצעירה ותוססת בעיקר בזכות בר אלכוהולי משובח וקוקטיילים מיוחדים

רשת רנה בתי קפה/ביסטרו בר הוקמה בשנת 2003 ומאז מבססת את מעמדה באזור הצפון כאחת המובילות בתרבות הבילוי והקולינריה המקומיים. הסניף הראשון נפתח בראש פינה והפך לפופולארי במיוחד עבור תושבי יישובי הסביבה ומטיילים אשר הגיעו לצפון.

"רנה ביסטרו בר קפה היה שונה מכל בתי הקפה שהכרנו עד אז, אם זה מבחינת העיצוב החדשני והצעיר, במנות הגדולות שהיא מציעה וכן בתוספת לתרבות חיי הלילה בדמות בר משקאות אלכוהולי מגוון במיוחד, במחירים סבירים ואווירה תוססת", מציין הבעלים, גולן בן עטיה. בחירת הזכיינים נעשית ללא פשרות, תוך כדי הקפדה על איכות. הסניפים הוקמו עם חשיבה מעמיקה על טיב החומרים, מנות מיוחדות לצד מנות קלאסיות, אווירה תוססת וצעירה.

בקרוב יפתח גם סניף בחיפה והרשת שמונה כעת שישה סניפים צפויה למנות בקרוב 13 סניפים בכל רחבי הארץ, כולם ע"י זכיינים, מלבד הסניף בכרמיאל והסניף בקריון, שמנוהל ע"י קורל אטיאס, שעבדה שנים בסניף הכרמיאלי, אך הוא בבעלות מלאה של גולן בן עטיה, מה שהופך אותו לאחיו הצעיר של סניף הדגל בראש פינה.

"החשיבה הייתה להגיע למדרחוב שבקריון כי אנחנו לא מסוג בתי הקפה שנמצאים בקניונים סגורים , בקניון אתה לא יכול לשים דגש על עיצוב ואווירה בקניונים סגורים כל הבתי קפה נראים פחות או יותר אותו דבר", אומר בן עטיה, "הסניף במדרחוב יותר מושקע יש ישיבה פנימית וחיצונית, יכולנו לתכנן את המקום כמו שרצינו וליצור אווירה שרצינו להגיע אליה, להביא את המשהו המיוחד שלנו. החלטנו להשקיע בו הרבה כסף כי זה מבחינתנו סניף הדגל שלנו בחיפה ובקריות והקריות באמת ברמה העיצובית יהיה מאוד מושקע

מי שנחשב ליד ימינו של בן עטיה הוא גל סטרולוביץ, מנהל התפעול של הרשת, אשר חולש על כל פרט. לדבריו : "הרשת גדלה בצעדי ענק, מראש פינה בצפון ועד אשדוד בדרום. אנחנו מוכרים מאוד בגלל האווירה המחשמלת שקיימת בשעות הלילה, אך אני רוצה להדגיש שבמשך כל שעות היום אנחנו מתפקדים כמסעדה לכל דבר, החל מהשעה 08:00 בה מוגשות ארוחות בוקר מגוונות, מאוחר יותר ארוחות צהריים וערב, המוגשות עד אחרון הסועדים".

מי שמלווה את גולן בן עטיה מיום פתיחת הסניף הראשון בראש פינה הוא השף אמיר אברו, אשר אמון על התפריט העשיר של כל הרשת. אברו מכשיר את השפים והטבחים של כל סניף חדש שנפתח, תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ועובר בין הסניפים לבדוק שהכל לשביעות רצונו.

ביום חמישי האחרון נערכה במקום השקה לאנשי תקשורת אשר נהנו ממגוון ארוחות הבוקר שקיימות בתפריט. ראויים לציון שוב המיקום המצוין, החניה המרובה והאווירה הנעימה שבהחלט עשתה לפחות לכותבת שורות אלו חשק לחזור למקום.

תפריט ארוחת הבוקר כולל בין השאר את המנות האלו:

בוקר ישראלי – הכולל שתי ביצים לבחירה מוגשות לצד סלט קצוץ, שלושה סוגי גבינות, טונה מתובלת, טחינה, ממרח אבוקדו, זיתים ביתיים, חמאה וריבת הבית. מחיר: 59 שקלים.

בוקר שקשוקה – שתי ביצים מבושלות ברוטב עגבניות בתיבול פיקנטי, מוגש עם סלט קצוץ, טונה מתובלת, טחינה, ממרח אבוקדו, זיתים ביתיים, חמאה וריבת הבית. מחיר: 59 שקלים.

ארוחת בוקר זוגית – ארבע ביצים לבחירה, מוגשת עם סלט קצוץ מתובל בשמן זית, לימון טרי, שישה סוגי גבינות, טונה מתובלת, טחינה, ממרח אבוקדו, זיתים ביתיים, חמאה וריבת הבית. מחיר:  106 שקלים.

ארוחות הבוקר מוגשות עם לחם הבית כפרי/לבן ושתיה חמה/קרה. תוספות לאומלטים: בצל ירוק, בצל סגול, ירק, פטריות שמפניון, גבינה צהובה/בולגרית במחיר 2 שקלים לתוספת. הארוחות מוגשות עד 14:00.

בוקר שכולו בריאות –  שלוש ביצים מחלבונים, מוגשת לצד סלט עשבי תיבול, לקט גרעינים וחמוציות מתובל בשמן זית ולימון, שלושה סוגי גבינות רזות, טונה במים, ממרח אבוקדו, זיתים ביתיים, חמאה, ריבת הבית, חלבה ולחם מחיטה מלאה, מיץ רימונים/תפוזים/גזר 100% טבעי. מחיר: 62 שקלים.

חגיגת גרנולה – גרנולה מעורבת בפירות יבשים, פירות טריים, מייפ ויוגורט. מחיר: 35 שקלים.

מאפים – מאפה בצק הנאפה בתנור לבנים עם תוספת לבחירה. מחיר: 16 שקלים.

בנוסף, הביסטרו בר מציע תפריט עשיר של 13 סוגי סלטים, פלטות נשנושים שהולכים מצויין עם מגוון האלכוהול הענק והקוקטיילים שיש בבר, מגוון מהמטבח האיטלקי כמו פיצה, קלצונה ו- 7 סוגי פסטות קישים המוגשים בתוספת ירקות טריים, ארוחת ילדים, מוקפצים מהמטבח הסיני 57-62 ועוד.

אנטי פסטי תצלום דור אהרון

רנה, מדרחוב קריון, טל: 04-8228555, שעות פתיחה: 08:00 עד אחרון הסועדים. ניתן לערוך במקום אירועים פרטיים עד 100 מוזמנים. תפריט מלא ניתן למצוא באתר האינטרנט של הרשת

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY