רשת קקאו הגיעה לעיר

נו אז מה אם שדרות אח"י אילת בקריית חיים כבר משופעים בבתי קפה? תמיד יש מקום לעוד אחד, איכותי. סניף ראשון בקריות של קקאו הושק השבוע ולפתע החום של אוגוסט נראה מזמין יותר

המדור בדרך כלל מתעצל עד לא סובל לסחוב רגליו לאירועים בימי ראשון, כשהוא רק מתחיל להתניע לקרא השבוע ולסדר את עבודתו בראשו, אבל כשמדובר בהשקת בית קפה ועוד כזה שנחשב איכותי, זה דווקא מתאים לנו מאוד. רשת קקאו, שמצליחה לשמור על ייחודיות מסוימת מול כל הרשתות ושסניפיהפועלים עד השעות הקטנות של הלילה, השיקה סניף ראשון בקריות, בשדרות אח"י אילת הפופולאריות.

זה היה אירוע למוזמנים בלבד והיו הרבה כאלה, לפחות מאתיים איש מחיפה והקריות שהיגיעו לברך. מילה טובה ליחצנית אורית שחם וולך, על עף שהגיעו הרבה, עדיין השהייה בסניף הייתה נעימה, מזמינה ולא צפופה.

נהננו מדי ג'יי, צלם , אלכוהול ואוכל טעים שהוגש בזריזות על ידי המלצריות החרוצות.

בסניף הושקעו כמיליון וחצי ₪ והוא כולל כ- 200 מקומות ישיבה, המחולקים בין ישיבה בפנים, ומרפסת חיצונית על הציר. הסניף מעוצב עיצוב יוקרתי, בהיר ומזמין, ופועל החל משעות הבוקר המוקדמות, ועד שעות הלילה המאוחרות, ומהווה מוקד בילוי כמעט 24 שעות ביממה.

על האירוח: רונן שריקי הבעלים ואביו שלמה שריקי. על יחסי הציבור: משרדה של אורית שחם-וואלך.

יוסי כהן, אבנר מכטינגר, מנחם ואסנת גץ. צילום : מיקי אופק
יוסי כהן, אבנר מכטינגר, מנחם ואסנת גץ. צילום : מיקי אופק

באו לפרגן ולהנות: אבנר וענת מכטינגר, אסנת ומנחם גץ, יוסי כהן, סיון בראונר, עדי קאופמן שהשאירה את התאומות בנות החודש בבית, אן כהן- מרום, סופי נקש, צילה ברוך, שרין סולן, סמדי גוטמן, לאה שלם, אלה ברק, אימן בסטוני, ניקולאי קדוש, מירב שרוט ובני וול, מיקי רייזנברג ודודו בן הרוש, עו"ד ימית מוריה ישראל ובעלה, עו"ד מיקי בן יצחק ובעלה, נצ"מ משה כהן, דרור אביגב, אלי פרץ, יצחק יהודה ועוד רבים.

מבין התקשורתנים נצפו: חגית הורנשטיין, מיכל גילת, הילה מלמד, נטע פלג, נדב שהרבני, עדנה כרפיס, שמעון בן עמי, מירית מוזס, שרה איקו, יפה גביש, יורם מארק רייך, דינה רפאל, רוני רוזנצוויג, אלונה זוהר, ענת שקד ועוד.

אורית שחם-וואלך, ניקולאי קדוש ומירב שרוט. צילום: מיקי אופק
אורית שחם-וואלך, ניקולאי קדוש ומירב שרוט. צילום: מיקי אופק

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY