אחרי הצלחה גדולה באירופה, ארה"ב ועשרות מסעדות מישלן ברחבי העולם, וודקה Blue Storm שמגיעה היישר מחבל הקוניאק בצרפת ומוגדרת בקטגוריית הסופר פרימיום היוקרתית, מזוקקת חמש פעמים, ללא גלוטן, מפחיתה האנגאובר ומאופיינת בטעם חלק וקטיפתי מגיעה גם לישראל. 

בעלי המותג העולמי גבריאל אדזישווילי, יהודי, ציוני ואוהב ישראל – החליט שהגיעה זמנה של הוודקה להגיע לישראל דווקא בימים אלה. 

וודקה Blue Storm (סופה כחולה), מזוקקת חמש פעמים ועשויה מחיטה מלאה צרפתית אשר גדלה בחבל קוניאק הידוע באיכות מי המעיינות הטבעיים הזורמים באזור. הוודקה ניכרת בטעם חלק במיוחד, קטיפתי והיא ללא גלוטן. הבחירה בחבל קוניאק ומי מעיינות בתוספת הזיקוק הרציף ומתכון משפחתי עתיק הביאה לוודקה מדליות רבות בתחרויות בארה"ב שם היא נמכרת בעיקר במסעדות מישלן. 

מזה זמן  שלא הושקה וודקה ברמת סופר פרימיום בישראל, Blue Storm, מביאה בשורה חדשה ומעניינת לחך, לקהל המבין באלכוהול פרימיום וסופר פרימיום, לאנשים שאוהבים לשתות מבלי להתעורר בבוקר עם הנגאובר. סופה כחולה – Blue Storm היא לז׳אנר חובבי משקאות סופר פרימיום וגם למסעדות וברים שרוצים לשלב בתפריט שלהם וודקה בעלת טעם חלק וקטיפתי אם זה במנה נקייה או כחלק מקוקטייל, שבזכות הטעם החלק, הוודקה משתלבת באופן הרמוני בקוקטיילים.

בקבוק לאספנים בעבודת יד 

לא רק הוודקה מיוחדת, אלא גם הבקבוק עצמו – כל בקבוק מיוצר בעבודת יד באמצעות זכוכית קריסטל עם גוון המתקדם לכחול עמוק לכיוון בסיס הבקבוק. העיצוב מעניק לבקבוק מראה נועז ומיוחד והוא נחשב לפריט אספנות, הבקבוקים נאספים על ידי חלק מחובבי המשקאות סופר פרימיום בכלל ו-  Blue Storm בפרט. 

ציונות בזמן מלחמה 

בעלי המותג, גבריאל אדיזשווילי , יצר את וודקה Blue Storm אחרי שנים של ניסיונות ועבודה קשה בשביל להגיע לטעם המדויק, החלק והנקי. המתכון עובר בין דורות ושמור אצל המשפחה.  הליך הזיקוק, לפי מה שמספר גבריאל, הוא משמעותי וחשוב וזה מה שנותן לוודקה, נטולת הגלוטן, את הטעם החלק שמייחד אותה ולדבריו, Blue Storm היא הזדמנות להרגיש את ההבדל בין פרימיום לסופר-פרימיום.  את ההחלטה להביא את הוודקה לישראל הוא קיבל בזמן המלחמה, מתוך ציונות, בליבו נרקמה החלטה, למרות שלל מותגי הוודקה שכבר נמצאים בארץ, גבריאל החליט לייבא ולתת לצרכנים בישראל תשובה לוודקה ייחודית.

מדליות ופרסים 

הוודקה מגיעה מחבל קוניאק בצרפת, שידוע בתנאי גידול מושלמים עבור משקאות אלכוהוליים רבים ביניהם וודקה, קוניאק ויין. הוודקה עצמה זכתה במגוון מדליות בתחרויות וודקה עולמיות לאורך השנים, בין המדליות:  בשנת 2016 – מדליית כסף , סאן פרנסיסקו, בשנת 2017 – מדליית כסף , סאן פרנסיסקו, בשנת 2018 – מדליית זהב , לוס אנג׳לס , בשנת 2019 – מדליית זהב לוס אנג׳לס ובשנת 2020 – זכייה במדליית זהב כפולה בתחרות בסאן פרנסיסקו. 

שגריר המותג

יותם שילה המיקסולוג האהוב ובעלי המותג המצליח ספייסהאוס נבחר לתפקיד שגריר המותג הרשמי בישראל ובין השאר בנה את תפריט הקוקטיילים של הוודקה. כאחד המומחים הגדולים באלכוהול בארץ, מפיץ יותם את בשורת הוודקה החדשה והקוקטיילים שטעמם ייחודי בשל הוודקה הצרפתית האיכותית והנקייה שנוחתת כעת בישראל.

סמנכ״לית השיווק ושותפה במותג, סיסיליה סיוון : "בשעה שהמדינה האהובה שלנו עוברת תקופה מורכבת ומאתגרת, אני שמחה שיש ציונים  יהודיים  שדואגים לתזוזת הכלכלה בארצנו ומחליטים לעשות צעדים עסקיים  אמיצים עם כל הסיכונים שיש ובפרט בתחום האלכוהול בארץ הנשלט על ידי מספר חברות מרכזיות וגאה לקחת חלק כשותפה במותג בייצוג נשי בתחום האלכוהול והקולינריה בארץ בגלל מחסור בולט בנשים בתחום.״

וודקה Blue Storm מכילה 40% אלכוהול, מגיעה בבקבוק של 1 ליטר ועלות הבקבוק המומלצת הינה 210 ₪.

ניתן להשיג במאות חנויות האלכוהול והיין המובילות ברחבי ישראל

לפרטים נוספים : https://www.bleustorm-israel.com

לקנייה און ליין https://spicehaus.shop/products/lux-blue-storm-vodka

כשרות בד״צ בית יוסף

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY