אופנה לכל כיס

ברשת האופנה הישראלית "תמנון" משיקים השבוע ברחבי הארץ את קולקציית הקיץ החדשה שלה ואת הקמפיין שילווה אותה: Summer of fun by Tamnoon.

הקולקציה החדשה, שמציעה מאות דגמים חדשים לכל המשפחה, מגיעה עם בשורה – כל השמלות, המכנסיים, בגדי הים, החולצות, הפיג'מות, החצאיות, הג'ינסים, האוברולים, הג'קטים והאקססוריז יימכרו כבר מתחילת העונה במחירים דו-ספרתיים של עד 95 ₪ לפריט היקר ביותר. מדובר בהורדת מחיר של עשרות פריטים כבר מיומם הראשון בחנויות.

מדובר בתג מחיר זול במיוחד שמציג תחרות ממשית לכל רשתות האופנה הישראליות, ואף אלטרנטיבה לישראלים שרגילים לרכוש את בגדיהם באינטרנט כדי לחסוך בכסף. 

בשלושת העשורים מאז הוקמה, הפכה רשת "תמנון" לאחת השחקניות המשמעותיות בשוק האופנה הישראלי עם 90 חנויות ולמעלה מאלף עובדים. הרשת חרטה על דגלה להביא לצרכנים הישראלים את הבגדים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר – ולראייה בניגוד למתחרותיה לא העלתה מחירים לאורך כל עונת החורף למרות העליות החדות במחירי הייבוא הימי ובמחירי הבדים.

ברוך ריינר, מנכ"ל רשת "תמנון": "השליחות שלי כבר שנים ארוכות היא להנגיש את האופנה העדכנית ביותר במחירים המשתלמים ביותר, וכך אנחנו עושים גם כעת. כשמחירי הדלק, החשמל והמחייה בישראל רק עולים מחודש לחודש אנחנו מתגייסים להיות עם הצרכן ולא נגדו, ומאפשרים לכל המשפחה לחסוך בגדול בסעיף הביגוד לקראת הקיץ הקרוב".

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY