ד"ר לריסה ברק, המומחית לרפואה אסתטית הגיעה לחיפה לאירוע מרשים שהתקיים באולמי מלון הגארדן, שם הראתה  לנוכחים הרבים  כיצד עם קצת הזרקה כמובן – נשים בוגרות יכולות לעבור מהפך בשעה ולהראות זוהרות יותר. ועוד באמנותית: ליאון שניידרובסקי ואילנה אביטל שהביאו עמם  רוח של דיוות. היה נוצץ

אירוע ששם את האסתטיקה במרכז וגם כולל בופה מכובד הוא לא משהו שנשות חיפה והקריות יוותרו עליו כל כך מהר, וגם לא כמה אנשים מהמרכז, כשכולם הגיעו לשמוע את החידושים שיש לד"ר לריסה ברק לספר לנו בתחום היופי.

על הפקת האירוע, שהתקיים באולמי יסמין שבמלון הגארדן הופקד משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי אשר עם עוזרתה החביבה מירי אברהם הכינו ערב מושקע ומלא פאן, שסיים את הקיץ כמו שצריך. רונית בונדר, הילה עצמון ואנג'לינה מיכליץ מצוות הסניף היפהפה שבזכרון יעקב נכחו גם כן בערב ואגב ממש בשבוע הבא , הסנף עובר למיקום חדש ואפילו מפואר יותר בשדרות הנדיב, גם כן בזכרון.

לצד קוקטייל ובופה עשיר,  הוצג שואו מייקאובר בסגנון תוכנית "הברבור" בהנחייתו של ליאון שניידרובסקי הססגוני והזכור  מ"האח הגדול". מסתבר ששניידרובסקי הוא גם סטייליסט לעת מצוא ובמשך הערב נתן כמה טיפים לא מבוטלים בכלל על איך כדאי להתלבש, כמו: יש לך חזה גדול? נא לגלות קצת מחשוף, צווארון גולף פחות יתאים כאן למשל.
לאחר הגרלה שהתקיימה בתחילת הערב נבחרו שתי נשים מהקהל לעבור מעין  "מהפך" וכך הן זכו לייב להזרקת החומר החדשני לטיפול קוסמטי מקיף שכלל פיסול והרמה RADIESSE וכן גם מעבר דרך המכשיר המהפכני THERME לפתרון בעיות צוואר ופנים ללא ניתוח. בנוסף ניתן להן סטיילינג לבוש, עיצוב שיער ואיפור.  אחרי שעה הנשים חזרו אלינו, מאושרות וזוהרות קצת  יותר. המדור תוהה אם הטיפול להמסת שומן שגם כן ניתן במרפאתה של ד"ר ברק ירזה אותו תוך שעה כי הוא ממש צריך להיראות טוב לאירוע משפחתי מתקרב. על חלק האיפור טרחה המאפרת ליבי בורדמן מבית עדה לזורגן ועל עיצוב שיער שירה הררי.

הפתעה שהאורחים לא ציפו לה, לפחות לא המדור הייתה בדמותן של  הזמרות ויק ואילנה אביטל אשר שרו בקולן המופלא ומרטיט במיוחד היה לשמוע את אביטל מבצעת את הלהיט המיתולוגי שלך "אותך" . חוץ מזה, האשה הזו לא מזדקנת ונראית נפלא, מי יודע, אולי בזכות ד"ר ברק.
כרגיל באירועים של לימור כרסנטי הזוהר שלט ועם כל הבלונד, שמלות מעצבים ותסרוקות מושקעות מסביב,  היה נדמה לרגע שאנחנו נמצאים באירוע עם גוון חו"לי . ראינו שם את ג'ובאני רוסו כוכב "גולסטאר" ובת זוגתו מאיה פישל, חברת מועצת העיר וכנראה ראשת העיר הבאה עינת קליש רותם, מעצבי השיער רועי לולו ואיציק כרסנטי, דניאל ציוני שדרן רדיו חיפה שסיפר שהוא מתכונן  לפינה חדשה בערוץ 10, מירי חן ומעיין חודדה מ"האח הגדול", דפנה בל דדון, ענת זיסמן גוטמן ועו"ד הרן, עו"ד שרין סולן, סמדי גוטמן, אודליה חרזי, נירית חביב, ליאת אוטמזגין, מיכל וייצמן, ציני שטרית, אביטל מגן, הבלוגרית שונית וייס שהגיעה מראש העין הרחוקה, העיתונאי והרוקיסט לנצח יורם מארק רייך וזוגתו דינה רפאל, ענת עמור, אתי רוזנטל, טלי ברקוביץ', על תל ומשה וונר ועוד רבים וטובים. על עמדת הדיג'יי ניצח פיליפ לרנר ניצח בעמדת הדיג'יי

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY