לראשונה בישראל נפתחה בגרנד קניון חנות של המותג הנחשק לנשים, עם חידוש מרענן: מחלקה לגברים ולילדים. קולקציות אלו יופעלו בפורמט Shop In Shop תחת השם Desigual Kids ו- Desigual Manבהשקעה של 3 מיליון ₪

כמו שעון דוקסה, התייצבה בשני התקשורת המקומית, בדיוק בשעה היעודה, בפתח חנות המותג Desigual בקומה השלישית בגרנד קניון. על חורבות החנות H&O, הושקה החנות היפהפייה (כ-300 מ"ר), הראשונה בצפון והיחידה בארץ בה ניתן למצוא גם אופנת נשים, גברים וילדים. באותו מעמד נחנכה חנות האקססוריז TOUS הצמודה, שתיהן של היבואנית "קבוצת אלפא". רונן שמיר, מנכ"ל אלפא סיפר בהתרגשות על הרחבת פעילות הרשת בארץ וצירוף הקטגוריות החדשות, גברים וילדים. "אנו מאמינים שהבשילו התנאים בישראל עבור כניסה של שתי הקטגוריות הללו, בנוסף לנשים ולאקססוריז", הסביר שמיר, "כל זאת להנאת קהל הצרכנים הגדול של המותג המבוקש. אנו שמים דגש על הבאת בשורות האופנה הבינלאומיות לקהל הישראלי ומתכננים להשלים פריסה ארצית לרשת בשנים הקרובות בקניונים המובילים".

המותג Desigual נוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר, הנשיא בפועל של החברה ובעל החזון. הוא רצה ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית עם בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים. מאז ועד היום, המותג תוסס, מלא תשוקה וצבעוני. הפילוסופיה הים תיכונית, מהווה השראה לפריטים של המותג ולתרבות העבודה שלו, ובעקבותיה נוצר סלוגן המותג: "החיים מגניבים!". תמהיל הפריטים במותג כולל בגדים ואביזרים לנשים, גברים וילדים.

קולקציית אביב קיץ 2016 של הנשים דוגלת בגישה חיובית ומדגימה את הקונספט המובהק של Desigual היוצאת במסע חיפוש בתרבויות, ערים וגלריות אמנות על מנת למצוא השראות מסקרנות לקראת העונה הנוכחית. הקולקציה מחולקת לארבעה נושאים: הסיקסטיז והסבנטיז, ג'ינסים אקזוטיים, אתני וצורות גרפיות בשחור לבן וקולקציית הפרחים. טווח מחירים: 149-1,119 ₪. טווח מידות:XS-XXL

קולקציית הגברים  מתחלקת לשני נושאים מרכזיים: קז'ואל ודנים. טווח מחירים: 229-839 ₪, טווח מידות:S-XXXL .בקולקציית הילדים והתינוקות ניתן למצוא דפוסים בהשראה מרעננת וקיצית בשילוב של צבעוניות בצבעים בהירים, תערובת של פרחים אקזוטיים, מוטיבים אתניים כדי ליצור עולם הרפתקאות מרתק לילדים. טווח מחירים: 99-349 ₪, טווח מידות:3/4-13/14.

DESIGUAL קמפיין אביב קיץ 2016 (9).jpg

לאחר גזירת הסרט גם בחנות TOUS, ניתן היה להתרשם מעיצובה שנעשה על פי קונספט העיצוב האחרון של המותג הספרדי אשר נוסד בשנת 1920כמותג חדשני לעיצוב תכשיטים יוקרתיים בגימור גבוה וסימן ההיכר שלו הוא הדובי המפורסם המעוצב ביהלומים, זהב או כסף. החנות (50 מ"ר) מחולקת לשלושה אזורי תצוגה: אזור ה-Joyfull המציג תכשיטי כסף, אזור האקססוריז המציג מגוון תיקים, ארנקים, משקפי שמש מעוצבים מהקולקציה הנוכחית, ואזור ה-Premium המציג תכשיטים עשויים זהב 18 קראט משובצים אבני חן ויהלומים. התכשיטים של TOUS מקוריים, עשויים מחומרים ייחודיים, תכשיטים ליום ולערב, ובעיצובים מודרניים ואופנתיים. החברה המשפחתית שעומדת מאחורי המותג, יצרה סגנון חיים עולמי בזכות קולקציות התכשיטים, האביזרים השעונים והבשמים.

אינוונטר חלקי: מקבוצת אלפא הגיעו המנכ"ל רונן שמיר, סמנכ"ל הכספים אלי רביבו, מנהלת הדרכות אלפא קוסמטיקס דליה בר דוד, מנכ"ל הקניון היוצא ישראל סביון עם מחליפו ניר ברקת, מנהלת השיווק המסחרי אילנית צוקרמן, נוכחות נשית מוגברת הגיעה מהקריון: המנכ"לית יפה גל, מנהלת השיווק מיכל מאי ומנהלת הסחר קרן גיל, מנהלת השיווק של דודג' סנטר נדיה פורמן, מנהלת החנות חגית שאול, העיתונאים: ליאור מרום גולדברג, רונית קיטאי, פרומה קינד, יורם מרק רייך, צילה לייפר, מיכל גילת, יפה גביש ועוד.

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY