הרוחות מתחזקות והשפתיים מתפשטות

ממש מוצלחת בעירום. קים קרדשיאן

כשמזג האוויר עדיין לא סגור על עצמו ואת יודעת שברגע שתצאי חמושה בסגול החצילי החורפי תפגוש אותך שמש שתגרום לך לרצות להחליף מיד לאפרסק ורדרדי, לכי על הבטוח ותתפשטי.

 

כששיזוף הקיץ מתחיל להיעלם אבל עדיין לא הכי קר (לא, אנחנו לא נקרא לזה סתיו, כי אין פה כזה), בטרם נשלפים צבעי החורף העזים שמעטרים את השפתיים כבר עידן ועידנים, זה בדיוק הזמן למצב הביניים של השפתיים הטבעיות/ערומות, שהולכות תמיד מצוין עם עין מודגשת. כן, הניוד מעולם לא נעלם, תשאלו את קיילי ג'נר, הוא כאן בדיוק בשביל התקופות הלא החלטיות הללו והוא תמיד חבר.

ג'ניפר לופז מדגימה איך לא עושים את זה
ג'ניפר לופז מדגימה איך לא עושים את זה

עכשיו, בואו לא נתבלבל, אנחנו ממש לא מתכוונים לטרנד המאוס של למחוק את השפתיים לגמרי באותו גוון של העור או יותר נכון של המייק-אפ. היינו שם, הבנו, לא תפס ולא נחזור, תודה רבה. הכוונה היא לגוון הקרוב מאוד לגוון הטבעי של השפתיים שלנו רק טיפה כהה יותר, או טיפה ורוד יותר, או טיפה אפרסקי והבנתן את הפואנטה. סוג של איפור ללא איפור.

המראה הזה משתלב הכי טוב עם פנים יחסית נקיות ועיניים מודגשות עד מודגשות מאוד. זאת אומרת שעל המייק-אפ (עדיף מהסוג המואר והפחות מאט) נניח מעט ברונזר להצללה, מעט סומק להחיות, בערב גם קצת היילייטר להאיר את האזורים המוגבהים והיפים וסיימנו עם הפנים. בעיניים נלך על איילינר מודגש ועבה או מוארך מאוד ובערב עיניים מעושנות.

ישנה גם גרסה של 'נטורל על נטורל' ובה גם העיניים נקיות. פחות כוס התה שלנו אבל בעלות ריסים ממש מרשימות יכולות לנסות.

עם ריסים כאלו מי צריך אייליינר?קיילי ג'נר
עם ריסים כאלו מי צריך אייליינר?קיילי ג'נר

מכיוון שאין באמת צבע כזה 'ניוד' או 'טבעי' כי כשמו כן הוא ומה שטבעי לאחת ממש לא טבעי לאחרת וגוון ערום לכהת עור יהיה ממש צעקני לבהירת עור ולהפך זה כבר יהיה מגוחך. לכן כל אחת צריכה למצוא לה את הגוון שהולך הכי טוב עם העור שלה. עניין של ניסוי ותהיה. בהצלחה.

רבלון ניוד אטיטיוד. אחד הניודים הנמכרים בעולם
רבלון ניוד אטיטיוד. אחד הניודים הנמכרים בעולם

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY