בימים אלה נבנה מתחם אירוח חדש The Bloom – המשתרע על פני 5000 מ"ר במבואות חיפה. ביקשנו מהאדריכל ומעצב הפנים נדב בן חמו- הסבר על הקונספט העיצובי של המתחם

האדריכל והמעצב נדב בן חמו המזוהה עם צוות העיצוב של קאי ריזורט הידוע- מספק הצצה לעולם הדיזיין וההשראות לבנייתו ועיצובו של מתחם האירוח החדש The Bloom: 

"השם the bloom (הפריחה) הגיע בהמשך לקונספט עיצובי ראשוני למקום, שהוא בעצם מבנה של 3 קומות כ- 5000 מ"ר במבואות חיפה כאשר המחשבה היתה להכניס את החוץ לפנים ולהפוך 3  אולמות ארועים קיימים למתחם ארועים שנותן מענה כוללני לאורחים ובמיוחד ליום (24 שעות של….) המיוחד של החתן והכלה לארוע בלתי נשכח .

ואיך זה בא לידי ביטוי?

המתחם כולל בתוכו ספא מפנק ובו חדרי טיפולים , בריכת שחיה רב עונתית , סאונה יבשה , סאונה רטובה , ג׳קוזי ובר חברים אשר נותן מענה לחברים/משפחה שמגיעים לחוות ביחד עם החתן והכלה את הרגעים המיוחדים שלהם. 

החל מהשעה 15:00 האורחים נכנסים ל 24 שעות של חוויה בלתי פוסקת,  מתקני הספא ,ארוחות שף , בר אלכוהול , מוזיקה טובה, *360 של חוויה פורצת גבולות. וזה עוד לא הכל…במתחם האורחים יהנו מחדרי אירוח להתארגנות לפני הארוע, לאחר שבילו במתקני הספא ויצאו לחגוג את הרגעים המיוחדים בחתונה מרהיבה באחד מאולמות שנמצאים במתחם, הם שבים לחדר המפנק למנוחה עד לארוחת הבוקר המפנקת שתפגוש אותם למחרת.

האולמות וחללי הלובי מעוררים הרגשה היא ״אחרת״, וייב ניו יורקי , צבעוניות קלאברית כהה עם עצים בכל עבר , רצפת פישבון שחורה , ריהוט שנבחר ועוצב באופן ייחודי "טיילור מייד״  והותאם לכל אחד מהאולמות . 

התאורה שנבחרה מעניקה מראה אלגנטי ומאד פרטני ושמה דגש לכל פרטי התכנון שבוצעו בקפידה רבה.

גם בחלל קבלת הפנים ״יצאנו מהקופסא״ תוך התייחסות לפרטי העיצוב והעצים שבעצם "צומחים" מהתקרה ונותנים הרגשה של חלל דימיוני ומאידך מאוד ריאליסטי , פנטזיה של גן בחלל סגור.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY