חדשות האופנה

קולקציות קיץ, רשתות אופנה חדשות והמון צבעי קיץ ובגדי ים, רגע לפני פסח ושינויי מזג האויר, הנה כל חדשות האופנה

המותג היוקרתי JACK KUBA   משיק את קולקציית בגדי הים לנשים לקיץ 2024. הקולקציה המגוונת כוללת בגדי ים מחטבים, בגדי ים בעיצובים טרנדים המגיעים במבחר גזרות, בגדי ים במידות של חזיות, להתאמה אידאלית של גודל והיקף הקאפ של החלק העליון וקולקציית בגדי חוף ואקססוריז לקבלת טוטאל לוק מושלם, עוד בקולקציה בגדי ים מחטבים המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, מבד הרשום כפטנט המחטב את הגוף פי שלוש מכל בגד ים מחטב אחר. מעניקים חיטוב ועיצוב לגוף תוך שמירה על נוחות מקסימלית והרגשת ביטחון עצמי. לכל אישה, בכל מידה, עד מידה 56! בגדי הים המחטבים מגיעים במגוון הרחב והעשיר ביותר של גוונים, עיצובים וגזרות חדשניות. החזייה המובנית בבגדי הים מעניקה תמיכה מקסימלית לחזה ומעצבת אותו באופן מחמיא וטבעי. נוחות מרבית , אינם מגבילים את התנועה ונראים כמו בגד ים רגיל.

בין הפריטים ניתן למצוא מגוון גזרות ודוגמאות: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות, דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים ביניהם: אדום, ירוק, סגול, כחול רויאל לצד השחור הקלאסי הנצחי.

רשת ההנעלה WeShoes היבואנית הבלעדית של מותגים בינלאומיים נחשקים כמו קרוקס, הוקה, בלנסטון, תיקי קן קן, דזיגואל, דלסי זירו ועוד, משיקה את קולקציית הקיץ שלה אשר תוצג באתר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ. העונה קרוקס עולים רמה ומשיקים דגמים ושיתופי פעולה חדשים ומעניינים מתמיד.

כולם כבר יודעים שקרוקס חזר ובגדול וגם השנה המותג ממשיך עם קו הטכנולוגיה חדשנית ליצירת נעל רכה אך יציבה השומרת על צורתה, קלה לניקוי ועמידה לאורך שנים. הנעל עשויה מתאים סגורים ואנטי בקטריאליים, כך שרטיבות או הזעה לא יגרמו לריחות לא נעימים.

עוד בקולקציה דגם ההמשך של סדרת ARAHI ARAHI 7   – הדור החדש במשפחת נעלי היציבות. הנעל משלבת שיכוך גבוה, תמיכה מותאמת ותכנון קל משקל, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור רצים והולכים המחפשים יציבות וחופש תנועה.בחלק החיצוני עוטפת גפה סרוגה חדשנית ואוורירית העשויה מחומרים ממוחזרים התורמים לסביבה ולעמידות לאורך זמן המאפשרת זרימת אוויר מקסימלית. מתאימה לאימונים לכל הטווחים, כולל ריצות מרתון, הן עבור רצים והן עבור הולכים המחפשים תמיכה ויציבות לצד תחושת ריצה קלה ודינמית.

עוד העונה מוזס מציגים 2 דגמים חדשים ומשוגעים במיוחד.הראשון הוא דגם KIEFF כפכף סגור, נוח במיוחד ליומיום וסידורים, מגיע בצבעים עדינים ויומיומיים.  הדגם השני הוא PAZ  דגם זה הוא שדרוג של הדגם הקלאסי של מוזס שמשלב בתוכו דוגמת סריגה ותיפורים מיוחדים במיוחד.

INTIMISSIMI – מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי, הגיע לישראל ופותח חנויות בפריסה ארצית. חנויות המותג הבינלאומי מציעות קולקציה עדכנית, נחשקת ונוחה במיוחד.

רחובות, ארמונות, גנים וסמלי מסורת המצביעים, על היופי והקסם של העיר הרומנטית בעולם. הקולקציה החדשה כוללת את הקלילות של הקיץ ואת תמצית החושניות של האומנות האינטימיסימית של הלבשה תחתונה איטלקית. הקולקציה, שעוצבה כדי לשקף את הרומנטיקה והתשוקה, כוללת עיצובים מיוחדים בשילוב תחרה וגווני פסטל (סגול, ירוק, תכלת וורוד) המושכים את העין. הקולקציה בנויה משני חלקים עיקריים: קולקציית בייסיק, המציעה פריטים הקיימים כל השנה ונשארים מעונה לעונה.בקולקציה ניתן למצוא חזיות, תחתונים, בגדי גוף, בייבי דול, גופיות וחולצות בייסיק, פיג'מות ועוד.הפריטים עשויים בדי כותנה, מיקרופייבר, קשמיר, צמר ומשי, ומגיעים בצבעוניות קלאסית של שחור, לבן, שמנת, נייבי וגוונים שונים של צבע גוף. קולקציית FASHION, קולקציה מתחלפת המציעה פריטים עונתיים בהתאם לעונות השנה וכן פריטים לאירועים וימים מיוחדים ועוד.

בית האופנה  GOLBARY משיק לאביב 2024 קולקציה חגיגית, רומנטית וסופר אופנתית, כשהטרנד הבולט העונה הוא לבן על לבן,המתאפיין בטוטאל לוק שכולו משלב פריטים לבנים.ניתן למצוא שלל פריטים לבנים ליצירת המראה החגיגי והבוהק:משמלות קרושה לבנות וצחות ועד חליפות ז'קט עם מכנסיים מחויטים בלבן,  גופיות וחולצות סטן לבנות בוהקות בשילוב ג'ינסים בגזרת דגמ"ח ובגזרה רחבה. וסטים לבנים בגזרות מדויקות בשילוב מכנסי פשתן לבנים.

TWENTYFOURSEVEN– משיקים קולקציה לחג שמורכבת משלל מרקמים וחומרים כמו סריגים, תחרות בגדי כותנה נושמים, דמוי פשתן קולציה קלאסית שנעה בין המראה המחויט למראה הרך והזורם.הקולקציה כוללת :שמלות מקסי, שמלות מיני, חליפות כותנה, בלייזרים, מכנסיים מחויטים ועוד.טווח מחירים: 79.90-279.90 ניתן להשיג ברשתות ובאתר

דרור קונטנטו נכנס לתחום ההלבשה התחתונה ומשיק מוצר ראשון בטכנולוגיה ייחודית*.תכירו את המחטב המושלם מבית דרור קונטנטו! מוצר מהפכני שעוטף ואוסף את מראה הגוף בצורה חלקה ונינוחה.הקולקציה מושקת בימים אלו ומוצעת לקהל בישראל באתר המקוון של המעצב www.kontento-online.com

קולקציית החג של רשת האופנה יאנגה עוצבה והושפעה ממגוון עולמות החיים, החל מהטבע המדברי ועד חופשה חלומית בנופים מקומיים. הקולקציה מתאפיינת בבדים רכים, שילובי פרינטים המסמלים פריחה והתחדשות, ושימוש בסריגת קרושה המתאפיינת במראה רומנטי. צבעוניות הקולקציה מתאפיינת גווני אדמה, שחור קלאסי ולבן טהור. העונה נבחרה רותם חג'ג' להוביל את קולקציית החג, רותם היא מרצה, מאמנת אישית ומחברת שני ספרי רבי מכר, מעצימה נשים ועם סיפור חייה מהווה דוגמא לכוח רצון והגשמת חלומות.טווח מחירים: 129.90 – 329.90 ₪

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY