לילית קוסמטיקה תפתח ביום חמישי הקרוב 2.9 את החנות החדשה של מותג האיפור הנחשק NARS  בגרנד קניון בחיפה בהשקעה של מיליון שקל, החנות תשתרע על גודל של 42 מ"ר. בחנות יוכלו תושבי חיפה והסביבה ליהנות מהקולקציה החדשה של המותג לצד חווית שירות ייחודית.

החנות החדשה מציעה חוויה ייחודית המשלבת עמדות איפור לצד עמדה וירטואלית שתאפשר התנסות חדשנית במוצרים באמצעות חוויה דיגיטלית. בנוסף מציעה החנות שירות איפור אישי ומקצועי הכולל איפור מלא לאירועים על ידי צוות מאפרים מקצועי. בחנות יוצעו כל מגוון המוצרים המובילים של המותג לצד הקולקציה החדשה המציעה מייק-אפ וקונסילר מסדרת Soft matte moment ומסקרה חדשה Climax Extreme.  טווח המחירים ינוע בין 95-250 ₪ וברוב המכריע של המוצרים המחירים יהיו זהים למחירי המותג באירופה.

יעל בילט צין , מבעלי החברה וסמנכ"לית שיווק לילית קוסמטיקה:"פתיחת החנות הראשונה הביאה עמה ביקוש רב בקרב הישראלים חובבי הביוטי, שהגיעו במיוחד לקניון רמת אביב בכדי לרכוש את מוצרי NARS. אנו שמחים להשיק את החנות השנייה של המותג בישראל שתאפשר לתושבי חיפה והסביבה ליהנות ממוצרי המותג החדשני, טרנדי וצבעוני . החנות החדשה בגרנד קניון תציע את הקולקציות החדשות ביותר ותאפשר לכל תושבי הסביבה להתחדש במוצרים הטרנדיים והאיכותיים של המותג קרוב לבית."

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY