ברשת אמפוריום, על שלל מותגיה,  אתם תכלו למצוא בגדים שמתאימים לנער בן 18 כמו גם לסבא בן 80.  הסטייל נקי, החומרים טובים לאקלים,  איכות שווה כסף, אבל  הגבר הישראלי יעוט על זה.   בסוף השבוע נערכה השקת קולקציית הקיץ  בסניף שבגרנד קניון. “החיפאים מאוד אוהבים אותנו ואנחנו אותם", אומרים ברשת

מעניינת העובדה שלמרות שאמפוריום, רשת מותגי יוקרה שבבעלות קבוצת סקאל ספורט, כוללת בגדים של מעצבים ומותגים כמו רלף לורן, נאוטיקה, טימברלנד,לקוסט, גאסט ועוד-  יש לה 3 חנויות רק ברדיוס החיפאי , כולל זו שבגרנד קניון , קניון חיפה וחנות העודפים בחוצות המפרץ.

שם ובעוד 22 סניפי הרשת (למעט חנויות העודפים) תמצאו פריטים שמתחילים רק בסכומים של כ-150 שקלים ומחיריהם יכולים להאמיר גם למאות שקלים לפריט. ככה זה מותגים, בכל מקום וזה לא מפתיע. אבל  למרות המחירים והמיתוג היוקרתי יש כאמור לא מעט סניפים של אמפוריום בצפון.

"החיפאים מאוד אוהבים אותנו ואנחנו אותם, לכן החלטנו להגיע קרוב אליהם", אומרת מנהלת השיווק של הרשת לורי קדרון ומנהלת החנות מרינה ציינה שזו החנות היפה ביותר ברשת.

שתיהן סקרו לעיתונאים ולבלוגרים שהשתתפו את המותגים שבחנות. זה פותח תאבון לאופנה יוקרתית אז קחו זו בחשבון.  ראשית ראינו את קולקציות הנשים והגברים של ראלף לורן, “מותג על זמני", כמו שהבנות אומרות בצדק. “חשבנו על אופנה שתתאים לגבר הישראלי, לאקלים שלנו כמו למשל חולצת פשתן אוורירית, חולצות קלאסיות שאנשים אוהבים להיצמד אליהם.  הבדים של הקולקציה דקים יחסית, לא משהו שיכביד", אמרה מרינה שנוהגת כמו מנהלי החנויות האחרים ברשת לבחור את הקולקציה לחנות, שכן למנהלים יש הכרות של ממש עם הלקוחות .

לדברי קדרון שהיא חיפאית במקור, הבגדים מתאימים לכל הגילאים, תיכוניסט כמו אדם מבוגר "סבא שלי חיפאי ובכל פעם שאני באה לחיפה אני פוגשת אותו בקניון ומביאה לו חולצה. הוא מחכה לזה. אנחנו פונים לאנשים שחשוב להם להשקיע במוצר טוב, רוצים את סמל הסטטוס, לקוחות פדאנטים שמתענינים בחומרים, ממה עשוי הבגד".

בהמשך הוצגו למשל  המותגים  גאלט, אופנה צרפתית לגבר, נעלי טימברלנד  הם אחד המותגים החזקים וקדרון אומרת שהיות ובשנתיים האחרונות החברה הזו מאוד תומכת באיכות הסביבה, במקביל גם עיצוב הנעליים הפכו לכאלו, למשל תמצאו שם נעליים נוחות מאוד שתוכלו לעמוד אתן שעות רבות. נעלי ניו באלנאס והאוויאנס הוכנסו גם הן לאור דרישת הלקוחות לנעליים נוחות להליכה. חדי העין והלקוחות החוזרים בטח שמו לב שלאחרונה החלו להיות בחנויות הרשת יותר נעלי נשים, למשל של מארק פישר וגאס או נעלי לאקוסט.

התעכבות ראויה היתה על מוצרי המותג נאוטיקה. קדרון ומרינה הסבירו כי "נאוטיקה מושפעת ממוטיב הים, לכן העיצוב, הבגדים והבדים שלה הם לא דביקים, מאוד מותאמים לאווירה יומיומית ולאקלים הישראלי". כעת יש בחנות קולקציית מעבר שהיא קצת 'סריגית' אבל עדיין מתאימה למזג האוויר. “מה שאהבתי בביגוד, הוא שברגע שמחליפים את האקססוריז  והנעליים אבל נשארים עם אותם בגדים, נוצרת התאמה שלהם לבוקר או לערב במקביל", אומרת קדרון. צריך לציין גם שהקולקציה מותאמת לכל המגזרים, שמרני כמו קלאסי ותמצאו שם מידות שמתחילות מXS ועד XL.  

לצד קולקציות הנשים והגברים, גם הילדים ימצאו הפתעות ברשת אמפוריום ויוכלו ליהנות מנעליים לגיל הרך עד גיל העשרה בנעלי וסנדלי טימברלנד ולקוסט אשר מותאמות לכף רגלם העדינה של הילדים ונבדקו טכנולוגית, חליפות ואוברולים לגיל הרך של נאוטיקה אשר מלווה את ילדכם עד הבגרות עם מגוון של חולצות, חליפות וסטים לגן וביה"ס, לצד, חולצות מכופתרות, שמלות מתנפנפות ומגוון בגדים אלגנטיים נוספים שיתאימו לאירועים וכדומה.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY