סיפורי הגרנד : שבוע הספר בקניון

במהלך ימי חמישי של חודש יוני פסטיבל ספרים על הבמה מציג הצגות ילדים המבוססות על ארבעה מסיפורי הילדים האהובים מכל הזמנים. גם פיטר פן ואריה הספריה יהיו שם למשל

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר מציין במהלך חודש יוני את חג הספר העברי, בהצגות המבוססות על מיטב ספרי הילדים. ההצגות יתקיימו מידי יום חמישי, במהלך החודש בשעה 17:30 ברחבת "לגעת באוכל" בקומה ג' בקניון.

יום ה' 8.6. – "אריה הספרייה"

בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'. אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות… לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר' (סליחה? אריה? בספריה? – זה לגמרי לא בסדר!
עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק.

יום ה' 15.6

"הנסיכה והאפון" – הנסיך מבקש להינשא לנסיכה, אך מתקשה למצוא את האחת שתתאים להיות כלתו. בכל אחת מהנשים אותן הוא פוגש יש משהו שלא מוצא חן בעיניו. בלילה סוער אחד מגיעה נערה צעירה לטירתו של הנסיך בעוד בגדיה מרופטים וספוגים במים, כדי לבקש מקלט מפני הגשם. האורחת הלא-צפויה טוענת שהיא נסיכה, וכדי לבדוק את אמיתות דבריה, מחליטים לעשות ניסוי קטן. האם אכן תהיה זאת הנסיכה שתתחתן עם הנסיך ??
הצגה חדשה הפקה מבית היוצר של תיאטרון הילדים הישראלי

יום ה' 22.6

"פיטר פן" – טינקרבל שולחת את פיטר פן לחפש רמז מוונדי, בדרך הוא פוגש את קפטן הוק, את הצל של עצמו וייצור יער מוזר שעוזרים לו להגיע אל הרמז הגדול! האם יצליח למצוא את וונדי?
מופע מוסיקלי קסום שמראה לנו שניתן להתגבר על הכל בעזרת האהבה
יום ה' 29.6

"הבית של יעל" – זהו סיפור על ילדה שרוצה מאוד בית משלה. בחדר הכביסה היא מוצאת סל גדול וצבעוני, נכנסת אליו אך הסל צר מדי. לאחר מכן זוחלת מתחת לשולחן עם מפה, אך אמא שלא ידעה שבתה הקטנה הפכה את השולחן לבית, קיפלה את המפה והבית איננו. מאוכזבת ונבוכה היא יוצאת לטיול בגינה ושם מוצאת ארגז עץ גדול. האם הארגז יהפוך לביתה החדש ?? כל זאת ועוד נגלה בסיפור "הבית שלי"
בנוסף, במהלך החודש, החל מיום א' 4.6 ועד ליום ו' 30.4 יתקיימו מגוון ירידים והנחות מיוחדות לכבוד חג הספר העברי. יריד סטימצקי יתקיים בקומה 1 רחבת המודיעין ויריד צומת ספרים יתקיים בקומה 1 רחבת מקדונלדס.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY