רק עשרים דקות בשבוע: שיטת הכושר המהפכנית חוגגת שנתיים בחיפה

חולמים על גוף שרירי וחטוב אבל אין לכם זמן, או הרבה חשק לבזבז שעות במכון כושר? אתם צודקים. מחר, חמישי בשעה 18:00 תחגוג רשת EMS שנתיים לפתיחת הסניף שלה בחיפה. שווה לכם לקפוץ לרחוב פיק"א 6, כדי לגלות מחדש את עולם הכושר. בשביל להכיר שיטה ששורפת עד 1,000 קלוריות בעשרים דקות, אנחנו בהחלט נגיע

אז מה זה האימון הזה שכולם מדברים עליו? אימון בשיטת EMS- Electric Muscle Stimulation (ובעברית: גירוי שרירים חשמלי) משגע את העולם וגם הישראלים כבר נדלקו. במקור פותחה השיטה עבור NASA, שביקשה לאפשר לאסטרונאוטים שלה לבצע פעילות גופנית גם בהיותם סגורים בחללית. בהמשך אומצה השיטה לטובת טיפולי פיזיוטרפיה ושיקום פציעות ועד מהרה התגלו היתרונות המשמעותיים של EMS כמתאימים הן לספורטאים מקצועיים דוגמת יוסיין בולט ואחרים וכן לכלל הציבור והשיטה צברה מעריצים ומשתמשים רבים.

רשת EMS Club בישראל, עושה שימוש במכשירי האימון מבית miha bodytec, חברה גרמנית המובילה בתחומה, שפיתחה לפני כ 15 שנים מכשירי אימון המשלבים בין הפולסים לפעילות ספורטיבית, היחידה שעושה שימוש בטכנולוגיית red right, מכשיריה מאושרים ע"י ה FDA האמריקאי וכן שבאירופה קיימים למעלה מ 3,000 סניפים.  אז תזהרו מחיקויים כי יש גם כאלה בסביבה

מה שמיוחד באימון בשיטה הוא שכל אימון מותאם ללקוח ומלווה ע"י מאמן אישי. שיטת האימון מציעה שני סוגי אימון, אימון כוח התורם לבניית שריר, מיצוק, חיטוב, יציבה, קורדינציה וחיזוק שרירי ליבה ואימון מטבוליזם התורם לחילוף חומרים, שריפת שומנים, איזון הורמונלי והעלמת צלוליטיס. אימון בשיטה מחזר את שרירי הליבה ותורם להפחתה משמעותית של כאבי גב וכן חיזוק רצפת אגן אצל נשים, ומתאים למגוון רחב של מתאמנים וגם לסוגים רבים של ספורטאים, כיוון שניתן להתאימו בדיוק לצרכים הספציפיים של כל אימון ומאומן על פי התאמה אישית.

האימון האפקטיבי מאפשר להסתפק באימון שבועי אחד קצר של 20 דקות וליהנות מגוף מחוטב ובריאות משופרת. מטרת האימון, מעבר לחיטוב, לעיצוב, לשריפת הקלוריות ולהצרת היקפים, הוא לחסוך בזמן, משאב החסר לכולם באורח החיים המודרני. כמובן שגם יחסך מכם ההכרח להיות במכון כושר מיוזע ומפוצץ באנשים, כי האימון בEMS אינטימי ונעים יותר. באירוע שיתקיים מחר בחיפה יתקיימו הדגמות לאימון בשיטה, אנחנו כבר סקרנים.

15 COMMENTS

LEAVE A REPLY