מכתבי האיום מחזקים אותי. צורי
מכתבי האיום מחזקים אותי. צורי

 

הסערה בקריית מוצקין סביב האיומים על אשת ראש העיר ומנכ"לית התיאטרון, מסרבת להירגע. צורי פנתה לכותב/ת מכתבי האיום במילים קשות והודתה למשטרה על האבטחה הצמודה סביב ביתה. "המכתבים מתחרים ביניהם על הרוע והזדוניות"

מזה כמה חודשים שראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, ובעיקר רעייתו, דפנה, נמצאים תחת איום. מדי כמה שבועות שמגי לבני הזוג צורי מכתב איום על חייהם. החשד הוא שהמכתב מגיע על רקע תפקודה של צורי כמנכ"לית תיאטרון מוצקין והעובדה שהפכה את התיאטרון למצליח במיוחד.

צורי החליטה בסוף השבוע שהגיעו מים עד נפש והחליטה לשחרר את הנצרה. "התלבטתי הרבה זמן לפני שהחלטתי להעלות את הפוסט הזה", היא כותבת, "גם עכשיו, בעודי כותבת, אני מתלבטת. אבל זהו. החלטתי לשתף אתכם. אז הנה הסיפור. כבר מעל חמישה חודשים אני מקבלת מכתבי איומים על חיי. מכתבים אלמוניים של פחדן. מוג לב. שלא בא ישירות ומדבר, אלא כותב באלמוניות. (או כותבת). התכנים של המכתבים מזעזעים. מאיימים. המשטרה, כמובן, בעניין. הצמידו לי אבטחה צמודה. גם בכניסה לביתי הציבו מאבטח.

עד היום 6 מכתבים!!! המכתבים מתחרים ביניהם על הרוע והזדוניות.

אז למה החלטתי לכתוב על זה עכשיו? הסיבה פשוטה. אני רוצה להעביר מסר לאותו/אותה כותב/ת אלמוני/ת. אינני מפחדת. נהפוך הוא. המכתבים מחזקים אותי שאני בדרך הנכונה. שאני עושה בדיוק מה שאני צריכה לעשות -להמשיך ולהצליח. להביא להיכל התיאטרון במוצקין את התרבות הטובה. ואמשיך לעשות זאת. על אף ולמרות. אז אם כותבי המכתבים חושבים שהם מרפים את ידי, טעות!!!! אמשיך בכל הכוח למען הקהל הנאמן שלנו. שמגיע לו לראות תרבות מכל סוג ליד הבית. ומשטרת ישראל, אני סומכת את ידי שהם יעשו את העבודה ויתפסו את מוגי הלב. מהר. ובינתיים אני ממשיכה!! במלוא המרץ. שיהיה לנו שבוע מלא בתרבות טובה. אמן!!!".

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY