בוגרי המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה מהמחלקות ארכיטקטורה, עיצוב גרפי, עיצוב אופנה, צילום ואמנויות המסך יציגו השנה את תערוכת הבוגרים, בסימן החזרה לשגרה בהשפעת הקורונה והלימודים המקוונים. תצורת התצוגה, אשר תתקיים ברחבי חללי המרכז, תכלול פרזנטציות דיגיטליות, לצד אובייקטים פיזיים, תוך שימוש בטכנולוגיות וריבוי מסכים ומדיה.לראשונה, עבודות הבוגרים של מחלקת עיצוב האופנה יוצגו בתצוגת אופנה חגיגית במרחב הציבורי, אשר תערך בערב הפתיחה ותהא פתוחה לציבור הרחב.בהמשך יוצגו העבודות בתערוכה לצד הפקת ווידיאו ייחודית ומושקעת.

 לראשונה מחלקת צילום ואמנויות המסך תציג תערוכה נפרדת בבית הגפן- מרכז ערבי יהודי לתרבות

 פתיחה: 28.7.2021 | נעילה: 15.8.2021התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בהתאם להנחיות של משרד הבריאות

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "אני שמחה על שיתוף הפעולה הראשון, מזה שנים רבות, בין המרכז האקדמי ויצו ועיריית חיפה בתחום האופנה וגאה על הובלתה של דרך חדשה לעבודה משותפת יחד. בחיפה קיימים מוסדות רבים להשכלה גבוהה, ששמם הולך לפניהם, דוגמת המרכז האקדמי ויצו, הנחשב מזה כארבעה עשורים למוסד מוביל בתחומו ומהווה אבן שואבת לצעירים, המבקשים ללמוד את מקצועות העיצוב, האדריכלות, הצילום והאופנה. מיקומו הנהדר, בלב המושבה הגרמנית, המשמרת את צביונם האדריכלי ואת התרבות הטמפלרית, מהווה אף הוא מקור השראה לסטודנטים הצעירים הרבים, הלומדים בו ופוקדים את האזור".

נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה, פרופ' שמעון עמר: "השנה הייתה שנה מאתגרת במיוחד, בה שולבו יחדיו, תו ירוק ותו סגול, חזרה ללימודים של מחוסנים, מתחסנים ולא מחוסנים, בחירות רביעיות לכנסת ומבצע צבאי ("שומר חומות") שהיה מלווה במהומות אשר גלשו לפתח המרכז האקדמי והפרו את החיים בצוותא. כל אלה התקיימו תוך ניסיון מתמיד להחזיר את החיים והלימודים לשגרה, פעם עם מסיכות ופעם בלי מסיכות וכעת שוב עם מסיכות וגם לרגע אחד עם חשש להיקלע למהומות במושבה הגרמנית בחיפה. האם כל אלה יבואו לידי ביטוי ביצירות של הסטודנטים שלנו? האם נראה בתערוכת הבוגרים היבטים שנלקחו מהשנה הכאוטית שהם עברו? האם אמנים יוצרים שחווים אירועים כה משמעותיים בחייהם יתנו ביטוי לרגשותיהם בזמן אמת או שמא עדיף לתת לדברים לשקוע ולהציף אותם שוב כשכל זה יהיה מאחורינו? תשובות לשאלות הללו נגלה בביקור בתערוכת הבוגרים ובתצוגת האופנה, ננסה דרך היצירות של הסטודנטים להבין את שעבר עליהם ועלינו במהלך השנה המיוחדת הזו ונבחן את השפעת התקופה הייחודית על עבודתם. מעבר לכך, כמי שעומד בראש המרכז המדהים הזה, אני חייב לציין את רצינותם ומקצועיותם של המרצים והסטודנטים אשר יחד עשו כל שיכלו על מנת להמשיך ולקיים שיגרה של יצירה בתקופה הפכפכה זו. זה הזמן להודות לכולם על האמון שנתנו במערכת, על השיח הפורה שהתקיים ובעיקר על הנכונות להשאיר את כל זה מאחור ולהמשיך בחיינו. אני בטוח שלמרות התקופה הלא פשוטה התערוכה ותצוגת האופנה יזכו להצלחה משמעותית ויהוו ציון דרך בתפיסת הלימודים האקדמיים בעיצוב".

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY