בין שלל החברות שמציעות פתרונות מבוססי חלונות ודלתות אלומיניום בולטת 'אלומטל' שפיתחה לאחרונה פרופיל בסטנדרט חדשני מבלי שהדבר יפגע בכיס של הלקוח

אם יש תכונה שמאפיינת ישראלים, זו היכולת לחשוב מחוץ לקופסא, חדשנות יצירתיות וגם היכולת לקחת מוצרים קיימים ולשדרג אותם: חיל האוויר עושה זאת עם המטוסים, אפליקציות מבוססות על מכשירי הסלולר וכך למשל עשתה חברת אלומטל' ששדרגה פרופיל אלומיניום ויצרה את ה'פרופיל המושלם':  "לאחר מאמץ חשיבתי" מספר מנהל מכירות ושיווק ארצי של החברה, שרון אוחנה "הצלחנו לפתח פרופיל אלומיניום דק מהממוצע ובעל רמת בידוד גבוהה יותר". כדי להבין את גודל ההישג של 'אלומטל' חשוב להבין שכיום רוב פרופילי האלומיניום הדקים שמשמשים לחלונות ודלתות עומדים על סטנדרט של 14 מילימטר ואילו הפרופיל שפיתח אדריכל החברה גנדי טבקין, בוגר הטכניון עומד על 30 מילימטר עובי "ולא רק זאת" מציין אוחנה "על אותו סטנדרט הגברנו פי שתיים את יעילות הבידוד". עוד השיג שנרשם לחברה במהלך הפיתוח הוא העובדה שמעתה לקוחות שירצו פרופילים למפתחים גדולים יוכלו לעשות זאת בלב שלם עם אותו הפרופיל כיוון שבפרופיל החדש הושקע מאמץ לחזק את עובי הדופן שיהיה מותאם למפתחים גדול "הפיתוח כלל שנה של עבודה מאומצת, בדיקות תקינות והשגת תו תקן".

'אלומטל' היא חברה מובילה בתחום מתן פתרונות אלומיניום למגוון לקוחות במגזר העסקי והפרטי. החברה קיימת בענף חצי יובל שנים "והיא מביאה איתה ידע וניסיון נרכש". הפרופיל החדשני נרשם כפטנט ייחודי וכבר יצאה לאור סדרה שנייה של פרופילים משודרגים בהתאם לדרישת הלקוחות "חשוב לנו להיות קשובים לרחשי השוק" מוסיף אוחנה ומציין פרט חשוב "על אף מאמצי החידוש שהושקעו בפרופיל החדש אין אנו גובים עליו מחיר מופקע והמחיר הוא בהתאם לנהוג בשוק". ב'אלומטל' מבינים שכיום בעקבות המודעות החברתית הגוברת ליוקר המחייה הלקוחות דורשים הרבה יותר במחיר ששווה לכל נפש "בעתיד אנחנו נעשה סדרת שדרוגים נוספת על סמך הצעות לשיפור שמגיעים מהשטח".

ואם זה לא הספיק לכם אז אוחנה שוב מפתיע אותי בתודעת השירות הגבוהה של החברה "אנחנו נותנים גם אחריות מורחבת מעבר למקובל בשוק ללא תוספת תשלום זאת מכיוון שקבוצת 'אלומטל' סומכת על אמינות המוצר שפיתחנו".

ללקוחות מאוד חשוב השירות שהם מקבלים לאחר התקנת המוצר, מה אתם מציעים להם בעניין ?

'אלומטל' מספר לי אוחנה "מתחייבת לעמוד בלוחות זמנים ומענה שירותי תוך 48 שעות מרגע קבלת קריאת השירות. אנחנו פרוסים בכל הארץ עם צוותים מנוסים, מקצועיים וייעודיים".

הפרופיל שהחברה מייצרת משתלב היטב עם הסגנון הבלגי, המודרני ואף המשרדי. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם כל החברות בענף ויש לה שני אולמות תצוגה בצפון ובדרום.  

אתר החברה

http://alumetal.co.il/

 

6 COMMENTS

LEAVE A REPLY