תחרות הבלט הארצית לילדים ונוער נערכה בשבוע שעבר בנהריה וזאת הייתה חגיגה של יופי וצבע. היוזמת היא שרון וזאן אזולאי – מורה למחול מהצפון שרצתה לערוך תחרות בלט לצעירים כדי לקדם את סגנון הריקוד האלגנטי הזה.

משלחות ריקוד מכל רחבי הארץ הפכו בשבוע שעבר לכמה שעות את העיר נהריה לבירת הבלט של ישראל. מנס ציונה ועד שלומי הגיעו נערות כדי להפגין פירואט ולכבוש את לב השופטים. 

"היום המרגש התחיל בשיעורי העשרה לתלמידות וגם למורות. מנהלת האמנותית של בלט ירושלים ביחד עם שני סולנים ראשיים לימדו רקדניות מגיל 8-18 בשלושה מוקדים שונים, בהיכל הספורט וגם במרכז אמנויות הבמה באוסישקין. הבוקר התחיל עם עיניים פקוחות וסקרניות שרוצות ללמוד ולהתקדם. אח"כ התחילה התחרות ובה שמונה מרכזי מחול מכל הארץ הציגו ריקודים לקבוצות וסולואים. הבנות רקדו כל כך יפה, והתרגשו לקבל גביעים ומדליות, ופרסים מכובדים".

אזולאי מספרת כי "מאז שהפרויקט הזה יצא לדרך כמעט כל יום אני מקבלת פרגון ממורות לבלט שאומרות לי איזה יופי שאת עושה את זה, וכמה זה חשוב הכנס הזה. התמיכה הזו באה מההבנה שהכנס הזה הוא ייחודי ושונה מכל התחרויות והכנסים שיש לנו בארץ. 

פתאום יש מקום להנות מהריקוד האיכותי הזה לכל מי שעוסק בו, ולא רק לרקדניות.ים מקצועיות. הכנס משלב למידה ותחושת הופעה לרקדניות.ים בלט מגיל 8-18 במסלול מקצועי או חובבני. והוא מראה להורים שאפשר לבחור לפעמים במסלול מחולי מאתגר שהדרך להצלחה שלו יכולה לפעמים לקחת יותר זמן ומאמץ, והיא חשובה כדי להבין שלא תמיד מקבלים תוצאות של כאן ועכשיו". 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY