מקום ראשון בארץ בהתנדבות

הפופולרית ביותר. אריזת מזון צילום: רוח טובה
הפופולרית ביותר. אריזת מזון
צילום: רוח טובה

 

סקר ארצי קובע כי הצפון מוביל באחוזי ההתנדבות. על פי הסקר, בפריפריה מתנדבים יותר מאשר במרכז הארץ ואזור הצפון מוביל בהשוואה לאחרים. גוש דן הרבה הרבה אחריו

לצפוניים יש עכשיו עוד סיבה לגאווה. עמותת 'רוח טובה', המקשרת בין אנשים המבקשים להתנדב ובין עמותות של המגזר השלישי (ללא מטרות רווח), פרסמה לאחרונה סקר מקיף, בו לקחו חלק 500 אנשים מכל הארץ.  נתוני הסקר מחמיאים לגבי מידת מעורבותם של תושבי הצפון בכל הקשור להתנדבות. על פי הסקר עולה כי בצפון שיעור ההתנדבות הוא הגבוה ביותר בארץ. תוצאות הסקר מדברות על התנדבות של 27.8% מהאוכלוסייה. ממש בצמוד עומדים תושבי הדרום מתוכם מתנדבים 27.2%. הרחק מאחור עומדים תושבי הבירה עם 21.9% ובתחתית הטבלה נמצאים תושבי מטרופולין דן עם 18.8% מתנדבים.

עוד עולה מהסקר, שנערך עבור 'רוח טובה' על ידי חברת TACK אסטרטגיות צמיחה וביוזמת KDA פרסום בע"מ, כי 22.9% מהציבור נוהג להתנדב או להשתתף בפעילות התנדבותית כלשהי מדי פעם  ו-44.5% מהציבור שוקל להתחיל להתנדב בחודשים הקרובים.

על פי "מדד רוח טובה", הפעילות ההתנדבותית הנפוצה ביותר לטווח הארוך הינה חונכות, בעוד שההתנדבות החד פעמית הנפוצה ביותר הינה אריזת מזון. היכן דווקא חסרים מתנדבים? גילינו כי על אף הסיקור התקשורתי הרחב על מצבם הקשה של קשישים במדינת ישראל, בתחום גיל הזהב חסרים הכי הרבה מתנדבים.

רוצים לגלות איזה סוג התנדבות הכי מתאימה לכם? רוח טובה הכינו סקר קצר העוזר למצוא את תחום ההתנדבות המתאים ביותר על בסיס הקישורים והעדפות האישיות.כנסו ללינק ובחנו את עצמכם: http://www.ruachtova.org.il/blog/36

לחיפוש התנדבות מותאמת אישית ניתן להיכנס לאתר החדש http://www.ruachtova.org.il/

או להתקשר *9093

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY