שופטים, אנשי עסקים, עיתונאים ואנשי ציבור באירוע ההשקה המדובר למשרדו החדש של עו"ד רועי סבג, שמתמחה בדיני עבודה, ליטיגציה וגם סכסוכים קיבוציים
במשך שנים שימש עו״ד רועי סבג שימש כעורך דין במשרד עורכי הדין "נ. פינברג ושות'" ברמת גן, הנחשב לאחד המובילים בארץ בדיני עבודה. בעבודתו במשרד התמחה בייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובתיקי ליטיגציה מורכבים לרבות סכסוכים קיבוציים. בשנת 2012 קיבל עו״ד סבג מגן ״שר הרווחה״ לאור הצטיינות והוקרה על הקמת מפעל הזנה לחיילים בודדים והקמת פרוייקטים רבים למען שכבות חלשות בחברה הישראלית.
"הרצון הטבעי להתקרב למשפחה גיבש בליבי ובעיקר בליבה של אשתי את ההבנה שאין מנוס מלשוב הביתה, צפונה", אמר עו"ד סבג לעשרות הנוכחים שהגיעו בסוף השבוע לאירוע הפתיחה הרשמי של המשרד החדש בחיפה, "היעד המרכזי שלי בשנים הקרובות יהיה להפוך את משרדי לשם דבר בחיפה והצפון".
הגיעו לנשנש ולברך: סגן ראש העיר חיפה דוד עציוני; יזם הנדל"ן יוסי כהן; איש העסקים, חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר אתו"ס יעקב פיינגולד; שופטת בית משפט השלום בחיפה סיגלית גץ אופיר; נציגי השגרירות הנוצרית, יהודית וויל שץ; שדר הרדיו גדי נס; איש התקשורת ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי; עיתונאית "ידיעות חיפה" טלי ליבמן; העיתונאי יוני הללי; מומי אלמוג מעיריית חיפה; המקובל הרב שריקי מנתיבות שקבע את המזוזות; ד"ר איזבלה גרינברג; עו"ד יגאל דנינו; איש העסקים משה בדש; עורכת הדין מיכל לביא; אשת העסקים ירדן דוד.
"עוד בהיותי ילד עם חלומות, תקוות והרבה שאיפות – דמיינתי בראשי את המעמד בו אפתח את משרדי. כבן לאב שהיה עצמאי כל ימי חייו, עבורי המעבר משכיר לעצמאי תמיד הרגיש כמובן מאליו, והשאלה היחידה שעמדה על הפרק לא הייתה – אם אהפוך לעצמאי, אלא מתי אהפוך לעצמאי", סיפר עו"ד סבג לנוכחים, "מתוך השקפה זו, סללתי בקפידה את דרכי – צעד אחר צעד. בכל תחנה שעצרתי במסע חיי ובכל נקודת זמן הוספתי ידע וכלים לארסנל, מתוך הבנה ברורה כי אלו ישמשו אותי, יום מן הימים, בפתיחת משרדי. בסיום לימודי באוניברסיטת חיפה, עזבתי את חיפה לטובת העיר הגדולה. שם עבדתי כמתמחה ובהמשך כעורך דין במשרד נ.פינברג ושות', המשרד הגדול והמוביל בישראל במשפט העבודה. תקופה זו הייתה אינטנסיבית עם עקומת למידה גבוהה. לאחר שנים של מגורים במרכז הארץ ועבודה סביב השעון, שלי אך גם של אשתי כרואת חשבון במשרד ארנסט אנד יאנג, נולד בני, דון. הרצון הטבעי להתקרב למשפחה גיבש בליבי ובעיקר בליבה של אשתי את ההבנה שאין מנוס מלשוב הביתה, צפונה".
עוד אמר עו"ד סבג: "רצף הנסיבות לאחר שובי לצפון, הדחיפה מאבי והתשוקה למקצוע – נתנו מענה לשאלה – מתי אהפוך לעצמאי, והתשובה היא 6.2.2020. משרדי יעניק שירותים משפטיים בתחום התמחותי העיקרי דיני עבודה, וכן בתיקים של ביטוח לאומי ונזקי גוף. על דגלו של משרדי אחרוט את הערכים עליהם חונכתי בבית הוריי – הגינות, צדק ויושרה. כל אלו, תוך מחויבות לעבודה קשה, חריצות והתמדה. היעד המרכזי שלי בשנים הקרובות יהיה להפוך את משרדי לשם דבר בחיפה והצפון. כאן, אתם תהוו כח מכריע במאמץ. אני כאן, איתכם – ובשבילכם".

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY