מי אתם המתלוננים?

תצאו, תבלו, תעשו. אלנקווה
תצאו, תבלו, תעשו. אלנקווה

 

החיפאים אוהבים בעיקר להתלונן שפה לא טוב ובתל אביב כן. שטויות במיץ. חיפה מלאה בכל טוב, רק צריך להפסיק לבכות ולצאת לנצל את זה. הדשא של השכן ירוק יותר בעיקר כי הוא סינטטי ולא טבעי

זה נכון שבתוך כל אחד מאתנו מסתתרת פולנייה. כזו שנאנחת ואומרת "אמחייה" כשהיא רואה משהו טוב. כזו שכשמתחילה החשכה, היא מתלוננת על זה שאין מה לראות בטלוויזיה. כזו שעושה מניפולציות לילדים, לחברים, להורים כדי להשיג את מבוקשה.

שמתי לב מאז בגרותי, שיש לחיפאים נטייה להתלונן.

"אין מה לעשות בעיר", "אין לאן לצאת", "כבר נמאס מכל המסעדות פה", ועוד שלל משפטים של חיפאים לא מרוצים.

מה יש בתל אביב שאין בחיפה? נשים שמסתובבות בלי חזיה? כאלה שהולכים לפאבים בפיג'מות? להיות מוזנחים ולא מגולחים, זה באמת מה שמושך אתכם? כי אם כן, תנו לי לספר לכם סוד, אבל שיישאר בינינו כן? גם בחיפה הם קיימים.

אז אני שואלת ממה אתם לא מרוצים? מבתי קולנוע מפוארים, תאטראות, מסעדות שוות, פאבים, מסיבות, הופעות, פעילויות לא פוסקות לילדים, אטרקציות מגניבות, קניונים ועוד?

האם כבר ראיתם את כל ההצגות, את כל הסרטים? באמת חוויתם הכל?

כל המתלוננים כולם, יש להם דבר אחד במשותף. התרגלתם לחיי שפע שהרשתות החברתיות מראות לכם. כולם לובשים מותגים, כולם כל היום במסעדות שוות, יוצאים, צוחקים, שותים, מעשנים, לכולם יש חברים יפים, כולם יודעים לשיר ורק אתם יושבים בבית וצופים בחדשות. ליבי אתכם.

צאו לעשות עם עצמכם משהו. לא רע פה. טוב. אפילו טוב מאד. טוב כל כך, שכל יום אני מתלבטת באיזו מסעדה בא לי לאכול, לאן בא לי לצאת או אם בכלל בא לי לנעול נעלי ספורט ולראות אתכם מהלכים בבגדי הספורט שלכם בטיילת הכט.

מתלבטת אם בא לי לצאת לפאב, או לרקוד באחת המסיבות, או אפילו סתם לשבת עם חברים ולהזמין איזה נשנוש לאכול.

הבנתי שפשוט העם החיפאי אף פעם לא יהיה מרוצה ממה שיש לו, כי במדינת תל אביב השפע נראה גדול יותר. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר אבל תשכחו שזה בגלל שהוא סינטטי ולא טבעי.

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY