בחוצות המפרץ נפתח בית ספר לבטיחות

בית הספר הוא של חברת פז בטיחות, חברה המכשירה עובדים בגובה, המקיימת השתלמויות לממונים על הבטיחות במקומות העבודה, והעוסקים בתחום. מתחם חוצות המפרץ OUTLET הוא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים ובית הספר יפתח מול אולמי הנסיכה וילמדו בו הדרכות בטיחות, הדרכות עזרה ראשונה, הקמת צוותי חרום מפעליים, הדרכות כיבוי אש ועוד

-מתחם חוצות המפרץ צילום: אבי פדידה (Custom)

פז שירותי בטיחות היא חברה הנותנת שירותים של ממוני בטיחות באתרי הלקוח, במפעלים, חברות וארגונים מכל מגוון התעשייה. בית הספר לבטיחות של חברת פז מציע: הדרכות בטיחות, הדרכות עזרה ראשונה, הקמת צוותי חרום מפעליים, הדרכות כיבוי אש לכלל העובדים, כתיבת תוכניות בטיחות על פי התקנה החדשה, הסמכות לעבודה בגובה, מתן שירותי ממונה בטיחות לכלל הענפים, הכשרת נאמני בטיחות, הדרכת עבודה בגובה, גם בשפה האנגלית, מתן שירותי בטיחות בשפה האנגלית ועוד.

ממונה בטיחות בעבודה הוא איש מקצוע האחראי לכך שמתחם העבודה בטוח ועומד בכל הסטנדרטים הנדרשים להפעלת העסק באופן חוקי העומד בדרישות הבטיחות השונות. תפקידו של ממונה הבטיחות הוא לספק לבתי עסק סיוע בנושאי בטיחות, גהות, בריאות תעסוקתית והנדסת אנוש. כל בית עסק או מפעל המעסיקים למעלה מ – 50 עובדים מחוייבים להעסיק ממונה בטיחות בעבודה עם הסמכה רשמית של מפקח העבודה הראשי במשרד התעשיה והמסחר.

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט הוא מתחם ה- outlet הגדול בישראל – עם 55,000 מ"ר שטחי חנויות סה"כ 120 חנויות.
במקום מותגי על ישראלים, לצד מותגי בינלאומיים .

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY