מוצרי קוסמטיקה עם קנאביס רפואי, המבורגר טבעוני, ושיתוף פעולה בין הרבלייף לרונלדו. חדש על המדף. 

SABON, משיק סדרת טיפוח חדשה לפנים הכוללת מוצרים לניקוי העור ומסיכות פנים לחידוש והזנת העור. Fresh & Glow מכילה את כל המוצרים החיוניים ליצירת שגרת טיפוח נכונה ובריאה לעור הפנים. בסדרה ניתן למצוא שישה מוצרים שונים כל מוצרי הסדרה הינם טבעוניים, ללא סיליקונים, שמן מינרלי ופארבנים. הם מבושמים בעדינות בניחוח לא אלרגני של ורדים רעננים, המותאם במיוחד לעור הפנים העדין.

לקראת הסתיו והחורף חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT (פאיו), משיקה פילינג שקדים לגוף  המכיל מיקרו חלקיקים של קליפות שקדים שמסירות את התאים המתים של העור ומעודדות את התחדשות תאי העור, שמן שקדים עשיר בויטמין A,  חמאת פיסטוק מזינה, וחמאת שיאה עשירה בלחות .

MORAZ צמחי מרפא משיקה את  הסדרה הירוקה הפרא-רפואית – סדרה לבעיות עור מכף רגל ועד ראש. ובינהם כפתן- לסובלים מיובש וסדקים בכף הרגל, רדסקין- המטפל בשפשפות ואידיאלי לספורטאים וחיילים, הרבאטופיק- המסייע לטיפול בגירויי עור, קרם ידיים ושפתון המסייעים לטיפול ביובש, ועוד.

מותג היופי ג'ייד משיק את CB2 BOTANIC סדרת טיפוח חדשנית על בסיס שמן זרעי קנאביס להרגעה ושיקום עור הפנים המכילה שילוב מרכיבים ייחודי שפותח בהשראת הטבע להעניק לעור חוויה רב חושית עם נוסחה המשלבת מרכיבים טבעיים רבי עוצמה שמן זרעי קנאביס, פטצ'ולי, שמני חוחובה, אבוקדו וחריע מרגיעים את העור, מרווים אותו בלחות ותורמים לריכוך שיקום וחידוש העור.

SeboCalm חוגג 31 שנות פעילות, ולרגל החגיגות משיק את אחד ממוצרי הדגל של המותג, קרם לחות אקטיב, במהדורה מיוחדת בגודל של 60- מ"ל.אקטיב, הוא קרם לחות עם נוסחה דלת שומן, המיועד להרגעת עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות.

חברת "נפטון"  החברה לתבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "תערובת לתיבול דג מבושל  המכילה פלפלים, פפריקה, כוסברה, שום, עשבי תיבול, שומשום, שמן ומלח, והיא ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים ומונוסודיום גלוטמט.

כאות הזדהות עם קהילת הלהט"ב ועל מנת להעלות את המודעות לנושא הבריונות ברשת כנגדה, החליט המותג Skittels ,להשיק מהדורה מוגבלת וייחודית שבה כל הסוכריות בשקית יהיו בגוון אחיד ולבן. כל זאת במטרה להעביר את המסר החשוב "ישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה – קשת דגל הגאווה!" וכדי להעביר את מסרי השוויון והאחדות. כחלק מהמהלך, חבר המותג לארגון הנוער הגאה "איגי", ארגון התנדבותי הפועל למען חינוך ושינוי חברתי עבור נוער להט"בי והטרו סקסואלי ויחד, יעבירו מסרים חיוביים כלפי הקהילה בפעילויות רשת שונות שיתקיימו בחסות המותג. בנוסף, 10% מההכנסות שיתקבלו מהמכירות, יועבר לטובת ארגון "איגי".לראשונה בתחום המזון בישראל – "הלמנס", יצרנית הרטבים והממרחים, משיקה מיונז באריזות מפלסטיק ממוחזר בשלב הראשון יושקו 3 מוצרים מאריזות פלסטיק ממוחזר – מיונז הלמנס במשקל 789 גרם, מיונז הלמנס במשקל 394 גרם וממרח הלמנס לייט.

"פרימור" משיקה מיצים סחוטים חדשים:מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C.

"אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי השומשום המתוקים ממרח שומשום וקוקוס. הממרח ללא שומן דקלים או סויה.

חברת טבעול מתחילה לשווק בישראל את סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational) המובילה באירופה בקטגוריית בשר ללא בשר. בשלב הראשון יושקו המבורגר ובשר טחון, ללא בשר, ואליהם יצטרפו בעתיד מוצרים נוספים. 

"תבואות" משיקה את "חיטת פריקי" ישראלית, איכותית וטבעית עם הסימון הירוק – התורמת לשובע, לבריאות ולעיכול. הפריקי עשויה מ-100% חיטה שנקצרה ירוקה ונקלתה טרם הבשלתה, והיא מתאימה להכנת מגוון מאכלים ובהם סלטים, מרקים, קדירות ותוספות.

חברת "ביכורים" משיקה לחם פשתן המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחתת שומן ונתרן, ללא חשש מאלרגנים.

כוכב הכדורגל הבינלאומי, כריסטיאנו רונאלדו, פיתח יחד עם מומחים בתזונת ספורט מחברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משקה ספורט היפוטוני לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי סיבולת ושומר על מאזן נוזלים ומלחים תקין במהלך אימון אינטנסיבי.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY