ניחוחות חדשים ל"סוד", חטיפי שוקולד חדשים ושמן זית מראשית המסיק. חדש על המדף 

ענקית הטופו הישראלית, משק ויילר, משיקה בימים אלה מוצרי טופו חדשים וראשונים מסוגם בארץ, המיוצרים מחומוס בשני טעמים- טבעי ומעושן, והוא עשוי מגרגירי חומוס ומים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא כל הנדסה גנטית.

שטראוס משיקים  QUAKER: OAT FLAKES , פתיתי שיבולת שועל קראנצ'יים בשני טעמים חדשים: דבש וחמוציות המכילים עד 42% שיבולת שועל (35% בטעם החמוציות, 42% בטעם הדבש),  ומהווים פתרון מושלם לארוחת בוקר מהירה וטעימה בתוספת חלב, יוגורט או כנשנוש.

המותג Fitness משיק את סדרת קרקר THIN  עם השקת 2 מוצרים נוספים, טעימים במיוחד המכילים ירקות – קרקר פיטנס THIN בתוספת בטטה או בתוספת סלק.

חטיפי השוקולד של "caring candies" – הגיעו לישראל והם כוללים שוקולד מריר וחלב העשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט מאוד פחמימות. בסדרה 5 טעמים שוקולד מריר עם שבבים של דובדבנים חמוצים, שוקולד מריר עם שבבי מנטה, שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי מנטה, ושוקולד חלב עם שבבי טופי.

"משק אחיה" משיקה מהדורה מיוחדת של שמן הזית הטרי והמודגש ביותר בשנה: שמן זית ראשית המסיק

חברת "נפטון" משיקה ממרח חדש – "ממרח עגבניות בתוספת שמן זית". שמצטרף לסדרת הממרחים של החברה, ישדרג והוא ללא מונוסודיום גלוטמט או צבעי מאכל.

Mad4Twix: מעבר להנאה של שתיית קפה עם Twix מתוק, ניתן גם להשתתף בפעילות מתוקה ו"משוגעת" ברשת – כל מי שירכוש אחד ממוצרי  Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם  של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

סוגת משיקים את "קמח שמרים פיצה" לאפיית פיצה בניחוח איטלקי בקלות ובמהירות. הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה ארז קומרובסקי שעמלו יחד על פיתוח הרכב המצרכים המדויק להכנת פיצה משובחת וקלה לאפיה.

כריות, המותג המוביל בשוק דגני הילדים והנוער בישראל, ממשיך להפתיע ומשיק מהדורה חדשה וחלומית במיוחד: כריות בטעם קרמל – דגנים במילוי קרם מפנק בטעם קרמל.

טבעול משיקה שלושה מוצרי נאגטס ירקות המורכבים משילובים של ירקות מגוונים בצבעים שונים: נאגטס ירקות כתומים – חטיפי דלורית, בטטה וגזר בציפוי פריך המכיל גזר; נאגטס ירקות ירוקים – חטיפי ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי פריך המכיל ברוקולי ונאגטס ירקות לבנים – חטיפי כרובית,תפוח אדמה ובצל בציפוי פריך המכיל כרובית.

מור ממן משיקה שמן לזקן UN VISAGE DE VOYOU בעל פורמולה ייחודית המכילה תערובת שמנים ששומרת על שיער הזקן מטופח עם ריח מדהים ומגע רך ונעים.את הליין מוביל אחיה הצעיר של מור, אביב ממן, בן ה-23, דוגמן עם רזומה.לרכישה: mormamancosmetics.com

סנו מדיק משיקה אל-סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה. אל-סבון לידיים של סנו מדיק מועשר באלוורה ובתמצית תה ירוק בנוסחה מיוחדת לשמירה על היגיינת הידיים, המעניקה לחות והגנה לעור כפות הידיים.

בימים אלה משיק המותג Kleenex , את Kleenex Lotion החדש, טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה וויטמין E ובמארז זוגי נח לנשיאה.

פינוק משיק מהדורה מיוחדת וחגיגית  בתוספת שמן חוחובה מגיעה עם עיצוב ייחודי באווירת סוף השנה וקבלת שנת 2021,סדרת המוצרים כוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה.

חברת הקוסמטיקה הישראלית ביופור (BIOFOR) בפרויקט מיוחד "ללא פילטרים" ומציגה שיתוף פעולה עם כוכבת המרוץ למיליון אן זיוי, שמציגה פילינג המבוסס על קריסטלים זעירים "סקין בראש" Skin Brush. ניתן לרכוש מקוסמטיקאית אונליין.

סוד משיק את FRESH CONTROL לרגעים אקטיביים, סדרת מרככי כביסה מרוכזים,עם טכנולוגיית בישום חדשנית לנטרול ריחות לא נעימים כוללת שני ניחוחות Cool Fresh ו Floral Crisp.

SUPHERB,  משיקה תוסף חדש, ויטמיני C ו-D פלוס אבץ בכמוסה אחת. מדובר בפורמולה חדשנית, ועדכנית, לתמיכה בהגנה הטבעית, המשלבת שלושה רכיבים אשר נחקרו ונמצאו כפועלים יחד לחיזוק מערכת החיסון.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY