חדש על המדף

מארזים לטו בשבט, מבצעים משתלמים ומוצרי נקיון. חדש על המדף 

COOKIT, מיזם המתמחה ביצירת חוויות קולינריות ושיווק ערכות להכנה ביתית של מאכלים אהובים, משיק לכבוד ט"ו בשבט שלושה מארזים חדשים ובינהם: מארז COOKIT להכנת עוגת פירות יבשים וסנגריה ומארז COOKIT לאירוח חג עם מגוון פיצוחים ופירות יבשים.

חברת 'נטורזה' המתמחה בגידול ושיווק של תוצרת חקלאית ישראלית במבצע לרגל השנה האזרחית החדשה מזמינים מעל 199 שקל באתר האונליין של החברה ומקבלים מארז תותים במתנה. המבצע עד ה16.1

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מוצרי מותג לואקר, מציעה בחורף הזה מבצע מפנק ומחמם במיוחד: קונים מוצרי לואקר ב-29.90 שקל ומקבלים תרמוס מעוצב, 400 מ"ל, המתאים ושימושי לימי החורף הקרים.

 

"תבליני מימון" משיקה לראשונה בישראל סדרת מוצרי פריכיות תחת מותג EXTRA מדובר בפריכיות אישיות עם כוסמת, זרעי על, צ'יה וקינואה, סדרת פריכיות מצופות שוקולד בלגי, פריכיות במאגדת וסדרת צ'יפס אורז חום מלא ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הפריכיות בתיבול ישווקו באריזה שומרת פריכות.

ניקול, מבית קימברלי קלארק, משיק שני מוצרים חדשים בקטגוריית המטליות הלחות שיהפכו את החיים של כולנו להרבה יותר קלים: מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ להברקה בקלות.

בעקבות ההצלחה של מרכך הכביסה ולאור בקשות צרכנים סנו משיקה את ריצפז פרש הום – בניחוח מרכך כביסה מקסימה BLUE BLOSSOM (בלו בלוסום) האהוב. לראשונה, נוזל לניקוי והברקת כל סוגי הרצפות בניחוח עצמתי של מרכך הכביסה בלו בלוסום עם אפקט הבישום המתמשך. 

 

"המסקרה של ביונסה" המדוברת ביותר בעולם, של מותג האיפור לוריאל פריז הגיעה לישראל. המסקרה המהפכנית Air Volume  (אייר ווליום) – משנה את כללי הנפח בעולם הריסים ומעניקה לכל סוגי הריסים מראה מלא בעל נפח עוצמתי. עם פורמולה אוורירית, קלילה והיפואלרגנית.היא מושקת לצד פלטת צלליות חדשה ב-16 גוונים ניוד חמים ומוזהבים,  בגימור מאט וגימור מבריק – במהדורה מוגבלת.

רשת הפארם Be  מבית שופרסל מציגה את "מסקרה כפרה", מסקרה חדשה של מותג האיפור ALINE COHEN.המסקרה החדשה תושק בגוון שחור, בעלת פורמולה ייחודית עם סיבים אשר יוצרים מראה בעל ריסים ארוכים וטבעיים ומעניקים נפח.

ג'ייד מרחיבים את הצע המוצרים בסדרה ומשיקים את  – DOUBLE SERUM FIRMING LIFT COMPLEX דאבל סרום ייחודי באריזה עם תא כפול, המבוסס על גישה הוליסטית לטיפוח העור העונה על הצורך העולה של מוצרים עם רכיבים ידידותיים לעור, ממקור צמחי יעיל עם תוצאה מוכחת.

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק סדרת דאודורנטים חדשה המיועדת לנשים  ולגברים,המועשרת במגנזיום ומותירה את העור רך, נעים, נושם ורענן לאורך זמן.

מור ממן משיקה פלטת צלליות יוקרתית בהשראת הריביירה הצרפתית שתעזור לכל אחת להרגיש מאפרת מקצועית וליצור את המראה שהיא חולמת עליו תוך מספר דקות.

אורביטול משיקה את SHOCKING FRESH -משחת שיניים בתוספת גרגרי מנטה לתחושת רעננות חריפה ועוצמתית במיוחד ולשמירה על בריאות החניכיים והשיניים. 

מיניליין יבואנית מוצרי החשמל המובילה והגדולה בישראל משיקה את סדרת מייבשי הכביסה של המותג השוודי Electrolux עם טכנולוגיית ה-Heat Pump  : משאבת חום במקום גוף חימום קלאסי בטמפרטורות נמוכות יותר, בהשוואה למייבשי כביסה רגילים.  בזכות הטכנולוגיה המתקדמת מתקבלת יעילות אנרגטית חסרת תקדים של עד 60% פחות צריכת אנרגיה בהשוואה למייבשי כביסה רגילים, רק בטכנולוגיה מתקדמת זו הדירוג האנרגטי הוא A ותוצאות הייבוש מושלמות.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY