שניצלים חדשים, יוגורט מועשר בחלבון, תה קר וניחוחות חדשים ומסעירים של מותג בינלאומי.חדש על המדף

"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס:ONLY מעדן פרוביוטי טבעוני ללא חלב עם תות עם שיבולת שועל ובתוספת חיידקים פרוביוטיים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל הסדרה כוללת מעדנים פרוביוטיים עם אפרסק ועם אננס ומשקאות פרוביוטיים עם תות ופטל ועם תות ובננה.

חוות "הר סיני", המתמחה בגידול של כבשים במרעה וטחנת קמח המונעת על ידי אבני ריחיים, מציעה מגוון קמחים טהורים ואיכותיים מסוגים שונים של זני חיטה ודגנים אורגניים אותם מגדלים בחווה. סדרת הקמחים כוללת מגוון זנים של דגנים והבולטים שביניהם: קמח חיטה מלא אורגני, קמח חיטה 70% אורגני, קמח כוסמין מלא אורגני וקמח כוסמין 70% אורגני. ניתן להשיג באתר www.har-sinai.co.il ובטלפון 054-6286258 וכן בחנויות טבע מובחרות.

המותג Free מביא את הבשורה בעולם חטיפי הבריאות בישראל  משיק את "ילדודס" חטיף בריאות לילדים שאינו מכיל סוכר ומ- 100% מרכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים,ללא צבעי מאכל – ועם 99 קלוריות ליחידה.

מותג התה הבינלאומי פומפדור משיק חליטות קרות מפירות וצמחים ללא תוספת סוכר,ללא קפאין וללא קלוריות.מדובר במהדורה מוגבלת בשלושה טעמים מרעננים: תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער, אפרסק פסיפלורה.

עוף טוב משיקה: את צ'ונגו – רצועות שניצל עסיסיות מנתח שלם, המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית המשיגה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי במיוחד מבחוץ בציפוי קריספי במיוחד בסדרה בת 4 ציפויים מיוחדים: שומשום, שבבי צ'יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק.

יקב טפרברג מציין השנה 150 שנה להקמתו ומשיק ארבעה יינות חדשים המבטאים את החזון שהנחה את משפחת טפרברג מאז ומעולם: שמירה על מסורת יין עתיקה תוך השתכללות מתמדת ויצירת חתימת יין ברורה הנשענת על שורשים איתנים. IMPRESSION -פרנץ קולומבר 2019 – IMPRESSION- פטיט סירה 2019 -IMSPIRE- סוביניון בלאן – ויוניה 2019 -I IMSPIRE קברנה סוביניון & סירה.

Mirinda, מותג המוגזים מבית פפסיקו המיוצר בישראל על-ידי טמפו משקאות, ישיק טעמים חדשים שיצטרפו למשפחה: Mirinda MIX-IT בטעם ענבים ומלון, ו- Mirinda MIX-ITבטעם אוכמניות ותפוז.

תנובה מרחיבה את סדרת יופלה GO, המועשר בחלבון עם WHEY, ומשיקה את GO EXTRA –  יוגורט לבן טבעי שמועשר ב-25 גרם חלבון עם כמות WHEY משמעותית, עשיר ב BCAA המספק לצרכן כ-2.5- 2.8 גר' לאוצין למנה של 200 גרם/ הסדרה החדשה תגיע בגביע נוח עם מפתח רחב ותכיל 200 גרם.

SACARA  משיקה סבון גבות -Brow Styling. מוצר חדש מקצועי ויעיל לעיצוב וטיפוח הגבות, המעניק לגבות מראה טבעי מלא ועבה. הסבון עשיר בשמן קיק ובשמן זית התורמים לשיקום וחיזוק שיער הגבות להשגת מראה בריא ומלא, כמו כן,הוא עתיר במינרלים חיוניים להזנת וליחוח העור בבסיס השערה. 

מותג הלייף סטייל והניחוחות הבינלאומי, SABON, משיק קולקציית מוצרים במהדורה מוגבלת, בעיצובה הבלעדי של אמנית הקליגרפיה היפנית MAMI.לרגל השקת הקולקציה נרקח הניחוח האהוב, המרענן והקיצי בשם Clear Dream המלווה את כל מוצריה ולראשונה אי פעם משיקה SABON  במסגרת הקולקציה מוצר חדש: Hair Mist  – לחות קלילה עם ניחוח לשיער- עוד בסדרה, סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף,חלב גוף וקרם ידיים בניחוח Clear Dream. 

Oral b משיקים את סדרת Oral-B 3D White Luxe עם טכנולוגיה חדשנית שתסיר את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן, בתוך  שלושה ימים בלבד לא מאמינים? תנסו.

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק קרם רגליים משקם,המיועד לעור יבש במיוחד,מחוספס וגבשושי. הקרם אמור להקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה של העור, להעניק לעור לחות ולשפר את מרקמו. הקרם מאושר ע"י האגודה הישראלית לסכרת.

קרליין מרחיבה את סדרת המסקרות האייקונית BOLD, ומשיקה את Bold Lash Primer, פריימר חדש לריסים בגוון מייק-אפ, המסייע להשיג את עובי הריסים הרצוי ומשיג מראה ריסים בעלי נפח, אורך ועוצמה – במשיכה אחת. הפריימר מכיל קומפלקס שמנים טבעיים הכוללים שמן זרעי המפ, שמן זית ושמן קיקיון צמחי, המזינים את הריסים ומעניקים להם חוזק, רכות ומרקם חלק ואחיד. 

מותג טיפוח השיער STYLE משיק את "מתולתלות" – הסדרה הראשונה המביאה את הבשורה הכוללת למוצרי שיער ייעודים למתולתלות. הסדרה פותחה במיוחד עם טכנולוגיה ייחודית של FRIZZ CONTROL. בין מוצרי הסדרה שמפו לניקוי יסודי, מרכך מגביר לחות,מסכה לטיפול עמוק, ריכוך והפחתת פריז, קרם לחות להורדת פריז, גלייז מעצב ומאיץ ברק לשיער ומסכה טיפולית לשעות הלילה ללא שטיפה.

Mock-up created for smartymockups.com

 

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה משיק את סדרת Clear & Sooth עם שורש כורכום, הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות להרגעת העור. הסדרה החדשה מתאימה לבעלי עור יבש עד מעורב ולעור הסובל מפצעונים וראשים שחורים. הסדרה כוללת 4 מוצרי טיפוח  ובינהם ג'ל מיסלרי לניקוי והסרת איפור, קרם לחות לעור הפנים, מוס לניקוי הפנים וספריי עדין לריענון וריכוך העור- את המוצרים ניתן להשיג בסניפי סופר פארם.

 

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY