בטרנטינו השיקו תפריט חדש לעיתונאים. ברור שהלכתי. וגם נהניתי

השקת תפריט חדש במסעדה הקיימת שנים רבות, זה מאורע מסקרן. תמיד. ולא בגלל שהתפריט המוכר והידוע היה גרוע, אבל הכנסת 40 מנות חדשות לתפריט במקום הקיימות זה מהלך אמיץ של בעלים שאינם קופאים על השמרים. לכן התייצבתי ביחד עם עוד אנשי תקשורת בחמישי האחרון במסעדת "טרנטינו" בקניון הסינמול ונחשו מה? הצליחו להפתיע אפילו אותי.

הרשת החלה בתהליך של מיתוג מחדש, גם מבחינת נראות, לוגו וכאמור תפריט חדש שעליו הופקד השף מיכאל גרטופסקי, אשר רקח, ניסה ויצר תפריט טעים ומפתיע תחת הסלוגן: Tarantino  Happy Italian Food. גרטופסקי, שף מסעדת "מיכאל" בלימן ומסעדת "צ'יקטי" בת"א, חילק את התפריט החדש לקטגוריות: מנות אנטיפסטי, מנות PRIMI, סלטים, מנות בתנור אבן, פסטות, פיצות, כולל פיצות להרכבה אישית ומנות SECONDI (עיקריות). התפריט העסקי של המסעדה עודכן בהתאם.

אז מה טעמנו? סלט קפרזה (מוצרלה על עגבניה טרייה ובזיליקום), סלט קיסר עם עוף ופרמז'ן, סלט עם לבבות ארטישוק וסלט פנטצנלה מצויין שלוו בפוקצ'ה ביאנקה נימוחה לפתיחת התיאבון. מוס כבדי עוף בצנצנת עם טוסטים, פלפלים קלויים שאמורים היו להיות חריפים אש אך כנראה שהשף ריחם עלינו והם לא היו חריפים כלל, פל]לים קלויים עם אנשובי ומגש עם אנטי פסטי מעניין ומאוד לא שגרתי אשר כלל גם גבינות ושעועית לבנה ענקית הגיעו מייד אחרי.

לעיקריות הוגשו כבדי עוף על מצע פולנטה (מנה מצויינת), שיפוד של סינטה ומנת חזה עוף בגריל ואיתם כמה מנות פסטה מסורתיות כמו חונקי כמרים, ניוקי פטריות וערמונים (מנה מנצחת) ופרפרדלה עם חתיכות בקר וחציל.

כל בר דעת היה עוזב ברגע זה את השולחן לשנ"צ, אבל איך אפשר לעזוב לפני הקינוחים? מוס לימון אלוהי, סברינה שוקולד, סופלה שוקולד וגלידה ועוד כמה שהצלחתי להתעלם מקיומם.

אחרי כל זה זחלתי למכונית בתקווה לפגוש את המיטה לזמן קצר, אך למציאות רצון משלו והעבודה לא ממש מפסיקה בשעה 15:00…

על האירוח הופקדו שרון ששון ואלדר ישי מבעלי המסעדה, שולי ואיציק אדרי בעלי הרשת ואשת יחסי הציבור אורית שחם-וואלך המלווה את הרשת.

מבין התקשורתיים שהגיעו לפרגן ולטעום: רחלי בן גלים, מיכל גילת, יורם מארק רייך, דינה רפאל, שיר פרסקו, זליג אהרונוביץ, שרה איקו, אברהם ציבין, יפה גביש, צילה לייפר וגל אופיר מתמודדת של העונה הנוכחית במאסטר שף שהיא צמחונית, אך לא הפסיקה להתפעל מהמנות.

Tarantino קניון הסינמול (לשעבר לב המפרץ), שד' ההסתדרות 55, חיפה.

slat pantsanela

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY