רובי בת ה-27 מחיפה היא הזוכה הגדולה בתחרות PATRON Perfectionists שהתקיימה אמש. הקוקטייל הזוכה של רובי הוא ה-" Pink in a margarit" אותו הקדישה לחברתה הטובה ענבר הימן, שנרצחה בשבי חמאס לאחר שנחטפה ממסיבת הנובה ברעים במהלך מתקפת ה-07.10

רובי בת 27 מחיפה, ברמנית בבר הווספר ומנהלת סניף חיפה של זמן אמיתי. זכתה עם הקוקטייל " Pink in a margarita", מרגריטה אקווה דה חמייקה (היביסקוס), טונקה ואגבה. רים של תערובת פלפלים, ליים והיבסקוס. רובי מספרת: "הקוקטייל הזה מוקדש לזכרה של ענבר הימן. אישה, חברה ואמנית אחת במינה. בקוקטייל הזה רציתי להביא קצת ממה שחוויתי ממנה. רציתי להביא את העומק והמורכבות לצד צבעוניות וחשיבה יצרתית. תודה רבה על ההזדמנות לחוות שוב יצירה בתחושה שענבר נוכחת איתי."

את הקוקטייל המנצח של רובי, "Pink in a margarita", ניתן יהיה לטעום ולמצוא בתפריט הקוקטיילים של בר ה"ווספר" בחיפה בו היא עובדת.

צילום - אלמוג קולט, אקליפס מדיה
צילום – אלמוג קולט, אקליפס מדיה

רובי תייצג את ישראל בתחרות העולמית של PATRON Perfectionists שתתקיים ב-6-11 מאי ב-״PATRON Hacienda״, המזקקה הראשית והיחידה של פטרון במקסיקו, התחרות נפרסת על פני כמה ימים ותכלול אתגרים שונים במהלכם תתחרה רובי מול 14 מתמודדים מרחבי העולם.

תרבות הקוקטיילים בישראל מוכיחה את עצמה עם זוכים מקוריים ומעניינים לאורך השנים והעפלה למקומות גבוהים בגמר העולמי, עד לזכייה המרגשת של מור קורל המוכשרת ב-2023 שהביאה הרבה כבוד גדול לסצנה המקומית.

צילום - אלמוג קולט, אקליפס מדיה
צילום – אלמוג קולט, אקליפס מדיה

 

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY