רשת המסעדות העולמית KFC אשר פתחה את שערי המסעדה הראשונה שלה בישראל בחודש פברואר בקול תרועה מתרחבת ופותחת שתי מסעדות חדשות. הסניף הראשון שייפתח ביום שלישי הקרוב בשעה 13:00 הוא סניף דליית אל כרמל אשר ישרת את כל תושבי האזור כולל העיר הגדולה בצפון – חיפה. המסעדה מכילה כ-90 מקומות ישיבה ונפרשת על פני 280 מ"ר . המסעדה בבאר שבע שתפתח בחודשים הקרובים במיקום מרכזי במתחם הבילוי הגדול בישראל סינמה סיטי החדש ותשרת את כל תושבי באר שבע והסביבה וזאת לאחר אלפי בקשות של תושבי באר שבע וכל אזור הדרום שביקשו וייחלו לפתיחת סניף KFC ליד ביתם.

פתיחת שני הסניפים הם חלק מההתרחבות המתוכננת של רשת KFC בכל רחבי ישראל בשנים הקרובות. כמו במסעדה בנצרת גם בסניפים החדשים יגישו בישיבה, בTake Away ובמשלוחים את מנות הדגל המפורסמות של קולונל סנדרס המיתולוגי. התפריט בישראל ישמור על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל. "מרגע פתיחת המסעדה בנצרת קיבלנו תגובות ושאלות רבות מעשרות אלפי ישראלים בכל רחבי הארץ ששאלו מתי נגיע לאזור מגוריהם. כיום אנו עושים צעד נוסף ומשמעותי בהתרחבות הרשת עם פתיחת שני סניפים מרכזיים בדליית אל כרמל ובהמשך גם במתחם הסינמה סיטי החדש בבאר שבע . אנו מבטיחים שנמשיך לפעול מסביב לשעון על מנת להתרחב לכל רחבי ישראל ונמשיך להגיש את הטעם המקורי ולהציע את המגוון הרחב של המנות בכל מסעדות הרשת."

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY