קניון עזריאלי שבקרית אתא התחדש בחנויות האופנה 'רנואר' ו'זברה וגם סניף יחיד בקריות של קונדיטורית שני, בהחלט סיבה לחגוג במסיבת השקה מלאת סטייל, אטרקציות, קולינריה טובה, המון סלבס מעניינים וגם  כמה פרצופים חדשים

אולי לכבוד השנה החדשה שאוטוטו בפתח, בקניון עזריאלי שבקרית אתא החליטו להתחדש עם שלושה בתי עסק , בהחלט סיבה לטריפל השקה. מעכשיו תוכלו גם להתחכך באופנה האיכותית ומשתלמת של הרשתות 'רנואר' ו'זברה ולהנות מהמטעמים של קונדיטוריה 'שני'.

הערב אורגן ע"י משרד יח"צ לימור כרסנטי בשיתוף עם הפקתה של סיוון קסטיאל.

באירוע נכחו  ארנון תורן מנכ"ל רשת קניוני עזריאלי וכן אישים נוספים מהנהלת הרשתות בקניון, מה שעוד היה יפה באירוע שגם ילדים יכלו להנות ממנו . לרגל השקת "זברה" בקומת כניסה מול "ארומה" הוצבה מכונית פתוחה שבה ניתן היה להחליף אקססוריז, להצטלם ולקבל מגנטים במקום, במקום גם הגיעו לבקר בובות ענק של בוב ספוג שהילדים מאוד נהנו להשתעשע ולהצטלם איתן.

לרגל השקת "רנואר" נערכה מסיבה מדליקה עם מוזיקה בניצוחו של דיג'יי שי בן ציון, דוגמניות ממש גבוהות ולבושות בייחוד קידמו את פני הקהל והייתה שם גם עמדה של  "רדיו לב העיר" כשעל ההנחיה החיה  פיקדה חני לביא.

sara eko (1)

כרסנטי כמו תמיד גם הפעם הצטיינה בשני דברים לא מבוטלים כלל: להיראות מליון דולר ולמשוך לאירוע את שלל האנשים הנוצצים והבולטים באזור. בין האורחים נצפו: העיתונאים ואנשי התקשורת  בועז כהן, רון פלדהיים בהופעה נדירה באירועים, יורם מארק רייך ואשתו דינה כהן שנאבקו קצת עם בעיות חניה, הבלוגרית מירי אברהם שהיא גם עוזרתה הנאמנה של כרסנטי מיכל גילת ורותם כבסה, שרה איקו, פרומה קינן שנראית מצין לאחר שהורידה אי אילו קילוגרמים ממשקלה לכבוד חתונת בנה, דניאל ציוני, קארין קבסה, רחלי בן גלים, נטלי פישר, עופרה פלנטר, אורטל אולמן לימור מגן,אביטל מגן יורם כרפיס, אתי רזי, סופי ספקטור ועוד רבים וטובים

כולם נהנו מאוד  ממתחם VIP שנסגר עבורם, לרגל השקת "שני" , וכלל כמובן בופה של קינוחים מתוקים ומעלפים, דברי מאפה מלוחים ומיצים טבעיים הכל כמובן מבית הקונדיטוריה הכשרה למהדרין, שלהערכת המדור,  הצטרפותה לקניון תשמח עד מאוד את תושביה שומרי המסורת הרבים יחסית של קרית אתא.

sara eko (6)

צילומים: שרה איקו

1 COMMENT

LEAVE A REPLY