בחמישי התייצבנו עם עוד כמאה מעריצי המותג Apple כדי לחנוך את החנות המשופצת ומשודרגת של רשת iDigital בגרנד קניון. אמרו מתנה, אז הסתערנו. אלא מה?

10, 9, 8, 7,… 2, 1…

לא, זו לא הכרזה על פתיחת יום מסחר נוסף עם סלב אקראי בוול סטריט. זו היתה קריאה לגזירת הסרט בפתיחת החנות המחודשת של רשת iDigital , חנות Apple Premium Reseller , אשר נפתחה בחמישי אחר הצהריים בגרנד קניון.

אז נכון, היו מעריצים צמודים של המותג אשר המתינו מחוץ לחנות כשעה קודם (בסדר מופתי) והיתה הסתערות פנימה על ידי "ההמון", אבל רק בגלל שהובטחה מתנה ל-100 הראשונים שזכו לקבל חולצה מודפסת.

בכירי הרשת, בראשות איילת צרפתי-רוזן המנכ"לית, נראו מרוצים מכמות הלקוחות. שכר להשקעה הגדולה בחנות הדגל היחידה בצפון. השיפוץ, כך אומרים, נעשה עם חברת Apple העולמית והוא מוערך ביותר ממיליון ₪. החנות המשופצת עוצבה על ידי Apple העולמית וכמו חנויותiDigital  האחרות תאפשר לקהל הלקוחות לחוות את חווית הקנייה ואת המגוון הרחב של מוצרי  Apple השונים.

בחנות יוצעו מגוון מכשירי Apple החדשים הכוללים את הiPhone 6S , iPad Pro  ומכשיר ה- Apple T.V החדש. כמו כן יוצגו בחנות באופן בלעדי שעוני הApple Watch – , ומחשבי הMac , המופצים בלעדית בישראל על ידי החברה. בנוסף בחנות המשודרגת יהיה ניתן ליהנות מעולמות הגאדג'טים, הסאונד והאביזרים המגוונים  של הרשת.

מקומם של אנשי התקשורת לא נפקד: זליג אהרונוביץ, ניר אהרוני, שמעון בן עמי, יורם מרק רייך, שרה איקו, רונית קיטאי, צילה לייפר, יפה גביש, בני יזרעאל, ליאור מרום גולדברג, נדב שהרבני, פרומה קינד, דינה רפאל וורדית שטרנבך.

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY