שיחת טלפון שמעולם לא התקיימה

פעם אחרונה לא נגמר משהו עבור האדומים
פעם אחרונה לא נגמר משהו עבור האדומים

 

אחרי עשור של היעדרות מהדרבי, חגית הורנשטיין, אוהדת הפועל בנשמתה, נתבקשה על ידי העורכת הירוקה שלה לכתוב טור לקראת המשחק הערב נגד מכבי. איכשהו עלו פה לאוויר נג'ואן, הדרבי של מדינה הגמדים וכל גול שיוסי שם להם

אני: 500 מילה על הדרבי? את בטוחה שקמת על הצד הנכון הבוקר?

העורכת: מה קרה? חטפת רגליים קרות?

אני: מי, אני? רגליים קרות? למה, כי הדרבי האחרון שהייתי בו היה לפני יותר מעשור? או בגלל שהפסקתי לקרוא את מדורי הספורט מאז שרובי ז"ל הלך? את יודעת שבגלל חרם צרכני מהמאה הקודמת, ערוצי הספורט בתשלום אצלי בבית חסומים? חכי, תני לי לבדוק משהו…

העורכת: נווווו

אני: מה זה?!? הפועל במקום הלפני אחרון? אתם הייתם שם עד לפני רגע. אז מי פייבוריטית?

העורכת: ממממ

אני: "ממממ" כי לדרבי חוקים משלו, או בגלל שאת ממש לא סומכת על הקבוצה שלך שתנצח? לא פייר לבקש ממני לכתוב על הדרבי, אפילו את הרכב הקבוצה שלי אני לא מכירה.

העורכת: תלמדי. יש לך מספיק זמן לשנן.

אני: מעדיפה לזכור את הפצצה של רן בן שמעון, או למשל את הטיל של עופר טלקר, שעבר לדודו אוואט בין הידיים, מתחת לגוף ולשער. את נג'ואן ואת תורג'י. גם את לירון בסיס ואת הבלם שעדיין מחפש אותו. כן, זוכרת גם את ישראל כהן. השחקן ה-12. אינעל דינו גם כל גול של בניון לרשת שלנו זוכרת. שמעתי שהוא חזר מאנגליה ויש לו עניינים עם קופים. הילד מדימונה נשאר ילד. מדימונה. זוכרת את הדרבי "במדינת הגמדים"?

העורכת:

אני: יום שישי. על השער האחורי של איזה מקומון חיפאי הוצגו שחקני הפועל כגמדים מול הענק הירוק והדורסני. כן, כן. גם להם היה עורך ירוק. כמוך. מזג האוויר החורפי וגם יחסי הכוחות השאירו אותנו בבית. השחקנים עלו לכר הדשא לצלילי השיר Who let the dogs out, רגע אחרי שהציצו פעם נוספת על אותו שער אומלל, אשר נתלה בחדר ההלבשה. ואז הם התפוצצו. לא היה ספק בכלל מי תנצח ובענק את הדרבי הזה. את המחצית השנייה כבר ראינו מהאצטדיון, על הדשא שמאחורי השער של מכבי. איך חגגנו לאחר המשחק! גם מסרנו ד"ש לעורך.

העורכת: אולי תתמקדי במשחק הקרוב?

אני: רגע, ההפרש בינינו רק 3. ניצחון אחד שלנו וגם לאחר סיבוב שלם לא תהיה הכרעה מי השולטת בעיר. בעצם אם אנחנו שמים לכם 4, עוברים אתכם בטבלה. חבל שזו לא הפועל רובי חיפה שתשחק הערב. ראית איזה אוהדים יש לה? 200 אוהדים עושים רעש יותר מאלפי ירוקים.

העורכת: לא רלוונטי.

אני: מכבי חיפה מגיעה במומנטום טוב, לאחר ניצחון על האחרונה בטבלה. אז מה אם לקח לה 87 דקות ושער אחד קטן. של יוסי. האוהדים אוהבים אותו יותר עכשיו?

העורכת: אז מי תנצח, בא לך להמר?

אני: הפועל חזרה מפיגור 0:2 ברעננה ואולי היא מעודדת מהתיקו. אני מאמינה בטל בנין. ווינר. נשמה. רוצה לומר, ברור שהפועל לוקחת, אבל ממרומי גילי והתפכחות כללית לא חושבת שתהיה הכרעה. יש לך כרטיס מיותר?

העורכת: יש, אבל מה אני צריכה עוד אוהדת הפועל בסמי?

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY