לימור כרסנטי מספרת מה גרם  לבעלה לשעבר איציק כרסנטי להכנס לבית האח הגדול, מה הוא הולך לעשות לדיירים ואיך היא ובן זוגה מסייעים לאיציק להגיע לגמר הגדול

כשדיוויד, בנו של איציק כרסנטי יתגייס לצבא  בעוד חודש, קיים סיכוי סביר שאבא לא יהיה שם אתו. כך לפחות מאמינה אשתו לשעבר של איציק, אשת הניו מדיה  לימור כרסנטי. "אני מהמרת שאיציק יגיע לגמר. זו תהיה הפעם הראשונה שבה דייר חדש יזכה, מה שעד היום לא קרה.

"איציק חלם להיכנס לבית האח, הוא פשוט היה צריך לאזור אומץ ואני מאוד עודדתי אותו להיכנס", אומרת לימור, "הוא הכי מתאים לשם כי הוא עונה להגדרה של 'טיפוס' – שנון, אינטליגנט, כריזמטי ולא קונבנציונלי.

יצוין כי  בעמוד הפייסבוק שלו לפני מספר שבועות כתב כרסנטי התבטאויות אחרות משהו. "חיזרו אחרי באופן אינטנסיבי, שלחו לי תחקירניות, טלפונים. היה לי ברור שאני לא נכנס מרצון לבית המשוגעים (הזה) כי אם אני מחפש אשפוז מרצון יש לי את שערי מנשה או אברבנל", כפי שכתב.

בית האח יכול להטריף משהו. לא דאגת לו?

"בכל שלב הוא יכול לצאת משם, אף אחד לא נעל אותו. ביום שהוא יסבול הוא לא יהיה שם ויגיד ליורם זק שישלח אותו מהר הביתה. איציק בא ממקום בוגר, חכם ויכול לעזור לדיירים. אני כבר רואה שהוא סוג של פסיכולוג, נותן עצות לפלורי, יושב לשיחות עומק עם הדיירים.

לדבריה, איציק החליט רק לפני שבועיים להיכנס לבית האח. "כנראה הרגיש כבר בשל לזה אז הגיע להחלטה מהירה, אם כי מעט היסס – בכל זאת יש לו 4 בנים והתכנית הזו יכולה להוציא מאתנו גם דברים לא נעימים".

מה דרבן אותו בכל זאת ?

"מעבר לאהבה שלו לתכנית, נורא בא לו להיכנס לשם ולעשות סדר, לטפל באנשים. חורה לו ההתנהגות המזעזעת של פלורי, איך שהיא צועקת. כל יפי הנפש אומרים שהתכנית מגעילה אותך, אבל מדובר בניסוי מדהים ולדעתי כל אחד מהרהר בסתר ליבו איך היה מתמודד שם.  

עוד כצופה  היו לאיציק פייבוריטים ממשתתפי התכנית או כאלו שהוא לא סבל?

"אמרתי לו שאני אשמח שיהיה חבר של שי חי. יש להם הרבה במשותף והם יכולים להתחבר טוב. שניהם מאוד חכמים, סטייליסטים ובעלי טעם טוב.  איציק בא בגישה טובה לא היו כאלה שהוא אמר שלא בא לו להיות איתם . הוא הביא אתו המון כלים כדי לסדר להם את השיער. אחת ההפתעות לדעתי תהיה שהוא יעשה מטמורפוזה לדיירי הבית . אני מאמינה שתהיה אתו עונה מרתקת כי הוא לא בן אדם שגרתי.

למרות שהקרובים די הצליחו להסתיר את הכניסה של כרסנטי (46) לבית האח,  אפשר להניח שנוכחותו שם לא ממש מפתיעה רבים. מעצב השיער הוותיק יחסית,  גרוש פעמיים  ואב לארבעה בנים נחשב  לסלב מקומי בחיפה והאזור. הוא ולימור (45) היו  נשואים במשך כמעט 9 שנים. הכירו כשהייתה רווקה בת 21 והוא בן 22 . "איציק כבר היה אז מעצב שיער ואני מנהלת שיווק במכללה. אחרי מספר חודשי חברות התחתנו, נולד בנינו המשותף דיוויד, כיום בן 18.5. אחרי כשמונה שנים הגענו להחלטה משותפת שזה לא מתאים והתגרשנו. היו לנו תקופות פחות טובות, אבל בשנתיים האחרונות הפכנו לחברים ממש טובים", היא מספרת, "ארוחות ערב משותפות, חוגגים חגים יחדיו. זה לא תמיד היה כך אבל החלטנו שאנחנו רוצים להתעלם מהרעש סביב שמסית אותנו מדרכנו והיום אנחנו יכולים להוות דוגמא לזוגות גרושים".

בהמשך איציק נישא לאורית והתגרש ממנה לפני שנה לערך, אחרי נישואים של כשבע שנים ושלושה ילדים משותפים. לימור נמצאת בזוגיות עם רופא השיניים החיפאי ד"ר רונן פורת, שאפילו עשה לאיציק הלבנה בשיניו יום לפני שהאחרון נכנס לבית האח הגדול. המספרה שלו בכרמל, ממשיכה אגב לעבוד כרגיל.

מתברר שגם לימור חוזרה על ידי הפקת התכנית ולדבריה שמונה פעמים בקשו ממנה להשתתף בה. "אין שנה שבה אני לא מקבלת פניות טלפוניות מהמלהקים. עוד בעונה הראשונה לפני שבע שנים הגיעו אלי. עברתי את האודישן פסיכולוג אבל ביום של חתימת החוזה קיבלתי רגליים קרות, נכנסתי לחרדה והחלטתי לרדת מזה".

בכל זאת לימור קיבלה את הנגיעה שלה בפריים טיים כשראינו אותה בשבת האחרונה, בקדימון המספר על איציק לפני כניסתו לבית. "זה הספיק בשביל שאני לא אוכל למחרת לצאת מהבית,  ולקבל מכל הכיוונים קריאות של 'ראינו אותך בטלוויזיה'.

לימור ואיציק כרסנטי

 

אחרי קריירה של 11 שנים בעיתונות, בעיקר ככתבת חברה ומגזין ברשת ידיעות תקשורת לימור עשתה שינוי מקצועי בחייה ובשנים האחרונות פנתה לעולם יחסי הציבור המיתוג והמדיה החברתית. היום היא מנהלת מדיה חברתית ויחסי ציבור ואם תהיתם איך יתכן שהעמוד של איציק בפייסבוק מעודכן גם עכשיו כשהוא סגור בבית האח הגדול, זה משום שלימור לקחה על עצמה לנהל לו את הקמפיין התקשורתי, כולל עדכונים בעמודים העסקי והאישי שלו ושליחת הודעות לעיתונות.  "איציק מאוד סומך עלי מבחינה מקצועית, מעבר להכרות האישית בינינו.  זה די מטורף, אני הולכת לישון כל יום בשעה 03:00 וקמה ב-07:00 , עלי לעסוק גם באירועים שאני מיחצנת ולא נשכח שאני עכשיו מתפקדת כאימא ואבא לבנינו דיוויד" היא אומרת.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY