פעם קראו לזה שבוע הספר וטיילנו בין דוכנים של הוצאות ספרים שונות, היום זה כבר חודש הקריאה העברי ובחיפה הוא יפתח בימים הקרובים עם אירועים לילדים ומבוגרים, שוק קח תן והצגות. גם יהונתן גפן יהיה שם

למרות כל העידן הדיגיטלי, קריאת ספרים עדיין רווחת במחוזותינו וטוב שכך. בחיפה יתקיימו שלל של אירועים שורה של אירועים לילדים ומבוגרים בחודש הקריאה העברי בחיפה: שוק "קרא תן" במתחם האודיטוריום, מפגשים מוסיקאליים עם יהונתן גפן, הצגות ופעילויות לילדים, שורה של אירועי קריאה, תיאטרון וספרות יתקיימו במהלך חודש הקריאה העברי בחיפה.

בגן הכט שבמרכז הכרמל תקיים המחלקה לספריות בעיריית חיפה, זו השנה הרביעית ברציפות את "שוק קרא תן" במסגרתו מוזמן הציבור להחליף ספרים. היריד יתקיים בימים א' עד ה', 5.6.2016 עד 9.6.2016,  בין השעות 16:00 – 20:00.

ביריד יוקמו דוכנים רבים להחלפת ספרים. הציבור יוזמן להביא ספרי קריאה מהבית  ולאחר מיונם במקום יוצעו להחלפה בדוכני היריד. תמורת כל ספר יינתן שובר שיאפשר לבעליו לקבל ספר בדוכנים השונים. עוד במתחם מתחם סדנאות יצירה מגוונות, בניית חלילים וכלי נגינה נוספים, יצירות מנייר ועוד.

ילדי העיר יוכלו להנות מהצגות לידלים שיתקיימו מדי יום מדי יום בשעות 17:00 ו-18:30. ביום ראשון הקרוב  ב17:00 – מסע אל השירים : מופע בנושא "אני ישראלי" שזה תיאטרון מתוך האגדות. ב-18:30 יהונתן גפן במפגש מוסיקאלי לילדים.

למחרת בשני בשנה 17:00 תתקיים ההצגה "איך לרפא כנף שבורה?" וב-18:30  תיאטרון המטמון, אגדות מרקדות.

ביום רביעי ה-8 ליוני ב-17:00 "מסע קסום בשיר וסיפור – עמנואל אלמוסנינו. תיאטרון מוסיקלי בנושא טבע ושירי ילדים. ובשש וחצי שוב נוכל להנות מיהונתן גפן. ביום חמישי בשעה 17:00 – הקרקס של סבתא פישקה" – תיאטרון הגברת. וב-18:30 המופע "רציתי שתדע" משירי עוזי חיטמן.

עוד במתחם "משחקים גדולים לקטנים" 7 תחנות של משחקי סיפור מרהיבים. הכניסה למתחם היריד בתשלום סמלי של 15 שקלים הכוללים את כל הפעילויות בגן.

במהלך חודש הקריאה יתקיימו פעילויות לילדים ומבוגרים בספריות העירוניות שיכללו בין היתר:"תיאטרון סיפור", הרצאות ומופעי מוסיקה. את פירוט האירועים ניתן גם לקבל באתר ספריות של עיריית חיפה

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY