נורוויג'ן קרוז ליין  (NCL), החדשנית בתחום השייט העולמי, הודיעה היום כי היא עומדת להציג יותר מ-1,000 חדרי סולו ייעודיים בצי המגוון שלה המונה 19 ספינות.

החל מהשבוע של 2 באוקטובר 2023, החברה תפתח למכירה לראשונה אי פעם שלוש קטגוריות חדשות של חדרי אירוח סולו, כולל Solo Inside, Solo Oceanview ו- Solo Balcony להפלגות עתידיות החל מה-2 בינואר 2024

עם תמחור וזמינות התלויים ביעד ובביקוש, נוסעים בודדים יכולים לצפות לשלם פחות מחדר זוגי מסורתי.

"אנו שואפים לספק לאורחים שלנו הצעות מגוונות כדי ליצור את חופשת החלומות שלהם", אמר דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין. "מאז שהשקנו לראשונה את חדרי הסולו שלנו ב-2010 עם Norwegian Epic, הם היו פופולריים למדי בקרב מטיילים בודדים. אנו מקשיבים ללא הרף לאורחים שלנו כדי לספק את החוויה שהם רוצים. לאחר שהבנו את הביקוש הגובר של אנשים המעוניינים לנסוע לבדם, הרחבנו כעת חדרים לתפוסה יחידה בכל הצי שלנו".

אורחים השוהים בקטגוריות חדרי הסולו החדשים יקבלו גם גישה לכניסה באמצעות כרטיס מפתח בלבד טרקלין סטודיו, הזמין באוניות נבחרות, הכולל מרחב ייעודי למנוחה, בר המצויד בבירה ויין ומגוון חטיפים המוגשים מדי יום. בנוסף לטרקלין משלהם, תיירי סולו יוכלו ליהנות מפעילויות המתוכננות למטיילים בודדים כדי להתערבב. עם הקיבולת של קטגוריות חדרים בודדים המתרחבת מתשע אוניות לצי מלא של 19 ספינות, לתיירות סולו יש יותר הזדמנויות לבקר ביעדים ראויים כמו אסיה, אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד באוניות שהיסטורית לא זכו להיצע ייחודי זה.

הכרזה זו באה בתגובה לזינוק בפופולריות של נסיעות סולו בתעשיית התיירות, עם מספר גדל והולך של אנשים הבוחרים לטייל בעולם לבד, במקום נסיעות קבוצתיות מסורתיות עם חברים, משפחה או שותפים. על פי מחקר של Travelport, נסיעות סולו היוו כמעט 18% מההזמנות העולמיות בתעשיית הנסיעות. לאחרונה בסטטיסטיקה של נסיעות סולו, Radical Storage דיווחה על עלייה של %267 בחיפושים מקוונים עבור המונח "נסיעות סולו" בין דצמבר 2020 לאפריל 2022. בנוסף, בין השנים 2019 ל-2022, נורוויג'ן ראתה עלייה במספר האורחים שמזמינים מקומות לינה כדייר יחיד בחדרים שאינם דירות סטודיו.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY