כשאנחנו עוד מפיקים את לקחי ה7.10 ועל רקע המצב המלחמתי הנוכחי, היערכות להתחממות בגזרת הצפון והאפשרות שניקלע להפסקות חשמל ארציות משתקות, רשת אלפיין סטייל המונה 3 סניפים בפריסה ארצית ובעלת אתר מקוון מכירתי, מציעה להצטייד במוצרי חובה ואמצעי הגנה אישיים שיוכלו לסייע לכם במקרי קיצון:

חשמל ותאורה

תחנת כוח ניידת למצבי חירום בבית, במשרד או לטיולי ג'יפים בשהיית שטח. תחנת הכוח עשויה ממתכת חזקה במיוחד מאפשרת מגוון אפשרויות טעינה. התחנה נטענת פעמיים בשנה וזה מספיק בשביל לאגור חשמל למצבי חירום או טיולים. הטעינה מהירה ולוקחת מספר שעות. כמו כן ניתן להפעיל מוצרי 220V  כגון מיקרוגל, מחשב נייד, טלפונים רבים, מאורר  והן מוזיקה ותאורות שונות  .מחירה 3,555 ₪ במקום 4,679 ₪.

תחנת כוח ניידת  מתאימה לבית, למשרד או לטיולי שטח. התחנה חזקה במיוחד , מתאימה לחיבור מספר רב של מכשירים  במקביל והמומלצת ביותר למצבי חירום במלחמה או בבית. יכולת לחבר 3 שקעי חשמל 220V  שניתן לחבר אליהם מיקרוגל, טלוויזיה עד 33 אינץ', מחולל חמצן, מחשב נייד, מספר טלפונים ניידים, מקרר קטן או מאוור קטן ומגוון תאורות בעוצמות שונות . לתחנה צג דיגיטלי שמראה כמה זמן וכמה הספק לוקח כל מכשיר .מחירה 3,755 ₪ במקום 4,300 ₪.

פנס ראש חדשני וייחודי תוצרת Snow Peak שמתפקד גם כעששית להארת חללים באור עדין ונעים. אידיאלי לשימוש באזורים ללא אספקת חשמל סדירה. מחירו 175 שח במקום 345 ₪.

פנס ראש איכותי לילדים של חברת LED LENSER הגרמנית אשר יכול להאיר בעוצמה של עד 40 לומנס וכל ילד מגיל 3 ומעלה יכול בקלות לתפעלו . מצויד באור לבן כחול ואדום וגם אופציית הבהוב. הפנס מתחבר לרצועה מתכווננת לראש, המותאמת בקלות לראש הילד. ניתן לחבר את הפנס לתרמיל לחגורה ולעוד מקומות באמצעות קליפס .מעניק תחושת ביטחון ותאורה אישית לילדים. 96 ₪

מאוורר פנס איכותי ביותר עם פנס לד עם 3 מצבי תאורה ומצוייד גם במאורר עם מתלה או סטנד להעמיד על שולחן או על הקרקע. פנס נטען על ידי כבל USB ויכול לשמש גם כמטען לטלפון או כל דבר אחר . נותן תאורה טובה ואוורור טוב .275 ₪ במקום 359 ₪.

פנס נטען מסדרת P של Led Lenser גרמניה שזכה במכרז של משטרת ישראל. סדרה זו נשלטת על ידי מיקרו בקר השולט בתוכניות התאורה ומנהל את צריכת האנרגיה. אידיאלי לאנשי ביטחון ותחזוקה הזקוקים לפנס עוצמתי שתמיד טעון ומוכן לשימוש. כמו כן לפנס מספר מצבי תאורה מאור נמוך לאור גבוה. מחירו 955 ₪ במקום 999 ₪.  

פנס למחזיק מפתחות – פנס קטן וקל בעל עוצמת הארה מפתיעה יחסית לגודלו. הפנס עוצב על ידי Led Lenser עבור טכנאים ועובדי תעשייה ולכן הוא פשוט לתפעול באמצעות יד אחת ומגיע עם תפס המאפשר לשאת אותו בכיס החולצה. 121 ₪ במקום 149 ₪.

אמצעים לשרידות במקרי קיצון בבית:

כירת פלא גז לבית – כירת גז תוצרת חברת Outdoor, לבישול קל ונוח בבית (אם נתקעתם ללא גז), לפיקניקים ולקמפינג. כוללת בלון גז ומגיעה במזוודה מפלסטיק עם ידית .165 ₪.

לדרמן – הכלי שתרצו לצידכם בכל פרויקט בבית, בעבודה או בטיול שטח, מיוצר ע"י  Leatherman ארה"ב מפלדת אל-חלד ומכיל 14 כלי עבודה שונים לפתרון מגוון תקלות. 399 ₪ במקום 455 ₪.

סכין עם אבן אש אינטגרלית תוצרת Light My Fire שוודיה. אידיאלית להכנת ארוחות בתנאי חירום או בשטח: לחיתוך הארוחה ולהדלקת האש לבישול. קלאסית להישרדות ולכל מטייל. 255 ₪

ערכת קפה משפחתית – ערכת הקפה הזולה ביותר של חברת GONATURE   מצויינת לממ"ד, לטיולים, פיקנקים משפחתיים ולקפה לעבודה. מחירה 189 ₪.

מכונת אספרסו ניידת לממ"ד, לטיולי שטח, ג'יפים או כל טיול אחר, מתאימה לכל קפסולה NS. המכונה פועלת על ידי הכנסת מים רותחים או חמים מתרמוס, מערכת קפה או גזייה ועל ידי פימפום של ידית המכונה, היא בונה לחץ ומזרימה לכוס שלנו אספרסו טעים במיוחד .259 ₪ במקום 299 ₪.

מוצרים להגנה עצמית

אלת בייסבול מאלומיניום חלולה וקלת משקל שוקלת פחות מ400 גרם, מתאימה חוץ מבייסבול, גם להגנה עצמית. על אף משקלה, היא חזקה במיוחד ומרתיעה .225 ₪

שוקר חשמלי להגנה עצמית ופנס  – השוקר נטען במספר שעות, מגיע עם נרתיק נשיאה ומטען מצויין להגנה עצמית בבית וניטרול תוקף. עושה רעש של חישמול שמרתיע את התוקף. 445 ₪ במקום 599 ₪.

אקדח גז פלפל איכותי ביותר של חברת Piexon השוויצרית,  מגיע טעון פנאומטי עם שני כדורים ,יורה על התוקף ג'ל פלפל אשר נדבק אל פניו וקשה לברוח ממנו או להסירו. האקדח יעיל גם מול רוח נגדית. לאקדח ניצרה וקופסת אלומניום מהודרת במיוחד, יעיל גם במצב שכיבה וזהו ללא ספק אקדח גז הפלפל האפקטבי ביותר שניתן למצוא בארץ .מחירו 365 ₪ במקום 395 ₪.

אגרופן מברזל להגנה עצמית שמגיע ב 3 צבעים שחור, כסוף וזהב.  מכניסים את האצבעות בתוך החורים וניתן להילחם איתו ולפצוע את היריב . נמכר רק מעל גיל 18 ונועד להגנה עצמית בלבד 125 ₪

גז פלפל/ מדמיע גדול 55 גרם של חברת SABRE  – שפריץ גז פלפל ניתז עד למרחק של 3 מטרים ומשמש  להגנה עצמית לכל מצב בו רוצים לנטרל את התוקף . מחירו 191 ₪.

 

רשת חנויות אלפיין סטייל טלפון 072-2505044

**החנות החדשה** הגביש 10 קומה 1 (מתחם דקתלון) נתניה – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה ושבת 10:00-20:00 שישי 9:00-15:00

רחוב החשמונאים 91 תל אביב – החנות פתוחה בימים א-ה 20:00 שישי 9:00-15:00

בצפון צומת יגור-מתחם חוצות יגור – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה ושבת 10:00-20:00 שישי 9:00-15:00

 

פייסבוק אתר מכירתי אינסטגרם טיקטוק

 

 

 

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY