בשישי הקרוב תתקיים מסיבת איחוד גדולה בין מועדון הגושפנקא במפרץ חיפה לפאבים המובילים שבציר מוריה בכרמל. הכניסה אליה תהיה מוזלת במיוחד למי שבילה בשבועיים האחרונים במקומות מובחרים בציר מוריה. "הרעיון הוא לעשות טוב לציר ולקרוא לקרייתים לחזור לבלות בפאבים הכרמליסטים", אומר גדי ארנון מיוזמי המסיבה

זו הולכת להיות מסיבה שווה במיוחד, תרתי משמע, הרלבנטית לעשרות אלפי בליינים: הפאבים ובתי האוכל המובילים בציר מוריה בכרמל לראשונה משתפים פעולה עם מועדון הגושפנקא שבמפרץ חיפה למסיבת איחוד גדולה ומרהיבה שתתקיים בגושפנקא בשישי הקרוב, ובה קרייתים וכרמליסטים יחגגו יחדיו בארבע רחבות ריקוד ובעיקר ייהנו מכניסה מוזלת : כל מי שיגיע כשבידו חשבונית תשלום מהשבועיים האחרונים המראה שנקנו מאכל או משקה באחד מקומות שבציר מוריה המשתתפים באירוע, יזכה להנחה של 20 שקלים בכניסה למסיבה.

המקומות המשתתפים הם הפאבים סטלה, דיוק, הדב, פייבל והמסעדות ובתי הקפה צפרירים 1 , פרנג'ליקו, קניבר, סנדביץ' בר, פרנקי בר,מנדרין, ששון וסינטה בר. ההנחה תינתן על כל קנייה, בין אם זה משקאות חמים, קלים, אלכוהול או מזון.  מחיר כרטיס מלא למסיבות השוטפות של הגושפנקא עולה 50 שקלים, כך שההנחה שתינתן השבוע משמעותית למדי.  המסיבה תחל בשעה 23:00 וכמו תמיד ייהנו המבלים מארבע רחבות ריקודים שבהן ינוגנו היפ הופ, רוק, מוזיקה ישראלית ומוזיקת מיינסטרים. הרחבות כוללות מסכי ענק כשכל מי שירשם קודם לכן לאתר המועדון www.gush.co.il  יוכל לזכות בצ'ייסר חינם, במידה ותמונתו תופיע על המסכים במהלך הערב.

"הרעיון הוא לעשות טוב לציר מוריה ולהביא לשם את הקהל של הגושפנקא" אמר דיג'יי גדי ארנון, "כרמליסט" כהגדרתו  העובד בחברת המוזיקה פפריקה שבכרמל, מתקלט מדי פעם בפאבים שבציר מוריה וגם משמש כדי ג'יי של הרחבה המרכזית שבגושפנקא. ארנון יזם את האירוע ביחד עם קובי שטח הבעלים של הגושפנקא.

בדף האירוע בפייסבוק נכתב כי :" מועדון הגושפנקא הרים את הכפפה והחליט להוריד את אנשי הכרמל לקריות ולהעלות את הקרייתים לציר מוריה שהיה הציר המרכזי בחיפה. כולם היו עולים אליו לרגל, שותים, נפגשים, חוגגים וגם היום, יש על הציר בתי קפה, מסעדות ובארים פשוט מעולים. המקומות שבקמפיין שלנו, ידועים ברמה הגבוהה של האוכל, השתייה והאווירה הייחודית לכל מקום. תענוג לבלות שם!  אנחנו קוראים לכל בלייני הגוש, לעלות לבלות אצל אחינו הכרמליסטים באחד מבתי העסק שלוקחים חלק באיחוד".

גדי, אנשים פחות מבלים בציר מוריה?

"המקומות שם מלאים, זה נכון שפעם היו עולים יותר מהקריות לציר מוריה והיום לקרייתים יש מקומות רבים  באח"י אילת שבקרית חיים. המטרה היא גם לפרסם את המקומות החדשים שיש בציר. צאו לבלות כמה שיותר!".

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY