בורגר הוא סוג של מאכל שמורכב מבשר כבש, טחינה מקושטת בתוספות כגון ירקות טריים, ממרחים, גבינה, ורוטבים, הכל מונח תוך כדי כריתת פת לחמים. הוא מצוי בפאבים, בתי מזון מהיר, ובמסעדות. הבורגר הפך למאכל פופולרי ביותר ברחבי העולם וישנם עשרות גרסאות שונות שלו, תוך כדי התאמה לטעמים ולתרבויות שונות.
הטעם של הבורגר שלנו תלוי במספר גורמים שונים, כוללים את הבשר המשמש בבורגר, התוספות והתבלינים שמשמשים בהכנתו, והאופן בו הוא מוכן ומוגש. הבשר עצמו יכול להיות מכל מקור שרק נבחר, כמו בקר, אגוזים, עוף, דג, וגם אפשרויות צמחוניות או טבעוניות. תוספות כמו חמאה, בצל, תבלינים כמו פפריקה, כמון, גריל, ורוטבים כמו קטשופ, מיונז, וסויה עשויים להוסיף עוד ממד לטעם הסופי של הבורגר. האם הבורגר מוגש עם ירקות, גבינה, או תוספות נוספות גם יכול להשפיע על הטעם הסופי שלו. בקיצור, הטעם של הבורגר הוא תוצר של השילוב הייחודי של כל הרכיבים המשתתפים בהכנתו.

‫לפני יותר מעשור הקים איתן טרבלוס את הסניף הראשון של אגאדיר בורגר ברחוב נחלת בנימין בתל אביב כדי להגיש המבורגר טעים ואיכותי מבשר מקומי לקהל הישראלי. מאז נפתחו ברשת אגאדיר בורגר עוד סניפים ברחבי הארץ, בתפריט…
אגאדיר פתחה את המסעדה הראשונה שלה ברחוב נחלת בנימין בשנת 1997. החלל היה בר ישיבה קטנטן בצירוף מספר שולחנות בודדים, בן רגע הפך המקום למוקד בילוי אטרקטיבי ואבן שואבת לברנז'ה המקומית. אגאדיר הגדירה סוג חדש של מסעדות בישראל: בר-מסעדה באווירה לילית וסקסית עם המבורגר איכותי במיוחד באריזת "יקזואל דינינג" בילוי עדכני תל אביבי וצעיר עם בשורות קולינריות מתחדשות. אגאדיר זכתה בפרס ההמבורגר הטוב ביותר בתחרות פרסי האוכל של טיים אאוט בעשור ברציפות. כמו כן, נבחר ההמבורגר של אגאדיר לאחד מההמבורגרים הטובים בעולם עייפ המגזין הנחשב ביזנס אינסיידר. ולאחרונה )2020| גס בהמבורגר הטוב בישראל על פי מבחן ההמבורגרים הגדול של "תוכנית חיסכון".
ההמבורגרים של אגאדיר עשויים 100% בשר בקר טרי הטחון יום יום במקום. ההמבורגר מוגש עם חסה, עגבניה, בצל, מלפפון חמוץ בלחמניה ביתית רגילה / לחמניה מקמח מלא.
** משקלי ההמבורגר לפניי צלייה.
תפריט הכשר של רשת אגאדיר הכולל את ההמבורגר של אגאדיר עשוי מ- 100% בשר בקר מובחר, טרי וטחון במקום. מוגש בלחמניה ביתית / קמח מלא / ללא גלוטן.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY