רשת מקס ברנר מציעה במסגרת חגיגות פורים 2024 קולקציית משלוחי מנות צבעוניים וססגוניים במהדורה מוגבלת, המכילים את המוצרים החדשים לצד האהובים והמוכרים בשילוב מסיכות אופנתיות ולאלו שרוצים לפנק ממש ניתן להוסיף חבילת אוזני המן במילויים מפתיעים של מקס.

במיוחד לכבוד חג הפורים 2024 קבוצת פררו מרחיבה את מגוון המוצרים של קינדר לחג, במהדורה מוגבלת: קינדר מיני פרינדס חלב (122 גרם), קינדר מיני פרינדס עם שברי עוגיות (122 גרם), קינדר גיבורי העל של החג, (15 גרם * 6 יח'), קינדר ביצת הפתעה מקסי באריזת מיניונים (100 גרם) וקינדר שוקובונס באריזה משפחתית (200 גרם).כמו כן, המוצר האהוב קינדר בואנו מיני אגס (90 גרם) שהגיע לראשונה לישראל במהדורה מוגבלת לחנוכה, חוזר במהדורה מוגבלת וייחודית לחג הפורים.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה במהדורה מוגבלת את השוקו המוכר עם עיצוב חגיגי וצבעוני לכבוד חג הפורים שקרב ובא.המהדורה המיוחדת כוללת תווית צבעונית וחגיגית בעיצובו של  שגיא יהוד סטודיו BRAND LAND כשבבסיס הרעיון הפיכת הלוגו האייקוני של המותג לפרצופים הומוריסטיים באווירת החג.

חברת דנשר מרחיבה את מותג המזון לתינוקות ופעוטות- בייביביס ומשיקה סדרה חדשה תחת השם בייביביס כוכבים- חטיפי דגנים אפויים לתינוקות. מדובר בסדרת חטיפי דגנים אפויים, הסדרה משלבת שלושה טעמים- בוטנים, גזר וסלק, גזר ועגבנייה.המוצר מכיל 4 שקיות אישיות שכל שקית מכילה  10 גרם של שקית אישית ובתוכה הטעמים המיוחדים של בייביביס דגנים אפויים. החטיף נמס בפי התינוק, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ומתאים לאכילה החל מגיל 9 חודשים.

יקבי כרמל משיקים לכבוד חג הפורים מארז ארק מיוחד שנוצר בשיתוף פעולה עם השף עומר מילר, אחד השפים המובילים והיצירתיים בישראל. המארז כולל בקבוק ארק כרמל ומתכון חדשני למנת סלמון מיוחדת, המשתלב קולינרית עם טעמו של הארק.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת.  כיום ניתן להשיג את טעם הבננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל.

שטראוס בהשקה חדשה –הטרנד הלוהט בקטגוריית היוגורטים עכשיו בישראל: דנונה SKYR!יוגורט עם מרקם קרמי ומפנק, עשיר בחלבון, במתיקות עדינה;במגוון טעמים – תות, קרם לימון, קרמל מלוח ויוגורט טבעי.

לכבוד יום האישה חברת מי עדן וסופר-פארם ישיקו בקבוק מים עם הכיתוב 'המלחמה שאחרי המלחמה' שהכנסותיו תרומה לאיגוד מרכזי הסיוע.

נביעות, משיק נראות חדשה לכלל מוצרי המותג ושפה תקשורתית חדשה. משנה את המראה של כל מוצריו ומחזק את הסלוגן המוכר 'נביעות לגוף ולנשמה' על ידי השקת שפה תקשורתית חדשה, בה המסר השיווקי המוביל יהיה "נביעות – מוסיפים פלוס לחיים".

שיתוף הפעולה בין גלידות נסטלה לויסוצקי, יצר שלגון המעניק חוויה מפנקת של תבלינים וארומה המתגלגלת על הלשון.השלגון הינו גלידה בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי.

יקבי כרמל משיקים את שיתוף הפעולה עם תאגיד הבירה מולסון קורס MOLSON COORS)) והתחלת הפצת מותגי בירות הפרימיום סטארופרמן ומילר בישראל.

בירת הפרימיום סטארופרמן Staropramen היא מותג בירה מהגדולים בעולם והבירה המובילה בפראג, הקיימת למעלה מ-154 שנה ומיוצאת למס' רב של מדינות בעולם. בירת פרימיום בסגנון פילזנר צ'כי מסורתי שנרקח תוך שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, כולל כשות צ'כית פרימיום המספקת ארומה משובחת, מעט פירותית וטעם מאוזן מרענן.

בירה מילר Miller Genuine Draft (MGD) היא בירה אמריקנית מהנמכרות ביותר בעולם, המיוצרת ע"י מבשלת מילר, הנחשבת למותג השני בגודלו בארה"ב. מדובר בבירה קלילה הנחשבת לאחת הפופולריות בארה"ב. כפי ששמה מרמז, היא מתיימרת להעביר את טעמה של בירה טרייה מהחבית. הבירה עוברת תהליך של סינון קר המתבצע על ידי לוחות קרמיים בטמפרטורה של °-4C שחוסך את הפסטור בחום שפוגע בטעמה וברעננותה – ובדרך זו מתקבל הטעם של בירה מהחבית הישר מהבקבוק.

'יקב ברקן' גאה להציג את סדרת יינות גולד בציר 2022 – לכבוד חג הפסח ושולחן ליל הסדר המושלם- מהדורה מיוחדת של יינות יוצאי דופן בעלי אופי ייחודי, שנוצרו מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. מהדורת הזהב של 'יקב ברקן' הינה מהדורה מיוחדת של יינות יוצאי דופן בעלי אופי ייחודי.יינות שנוצרו מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.סדרת GOLD כוללת 4 יינות – קברנה סוביניון, גוורצטרמינר, רוזה ומרלו הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

חברת "אחוה" משיקה סדרת אוזני המן באריזות 500 גרם במילוי שוקולד, תמרים ופרג. אוזני המן של אחוה איכותיים וטעימים ישווקו לרגל החג באריזת נוחות שומרת טריות של 500 גרם ובמחיר זול ומשתלם לצרכן.

 

חדש מקרליין: BB cream Hydrate – Protect – Renew  SPF30 Bold- קרם לחות והגנה בשילוב מייק אפ, מעניק גוון אחיד וזוהר, מחליק ומסתיר פגמי עור וקמטוטים, מזין את העור בלחות מתמשכת.למראה מושלם באופן מידי,מעניק הגנה רחבה מפני קרינת UVA/UVB- מתאים לכל סוגי העור ובעל 3 גוונים: Light /medium light/ medium.

כחלק מהמאבק ביוקר המחייה ועליות המחירים: המותג הפרטי של רשת יוחננוף ממשיך להתרחב בסדרת תחליבי רחצה. תחליב הרחצה יימכר ב7.90 ₪ ל- 700 מ"ל, מחיר הנמוך בכ-30% בהשוואה למתחרים המרכזיים בשוק ומלווה במבצעי השקה משתלמים אף יותר של  2 יחידות ב-14 ₪. מטרת המהלך היא מאבק ביוקר המחייה והרחבת התחרות בשוק, זאת, על רקע ההודעות על עליות במחירי מוצרי טואלטיקה.

ROUGE PUR COUTURE THE BOLD  היא סדרת שפתונים חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT- השפתונים עם ברק טהור, חסר מעצורים, תלת ממדי ועם פורמולה המכילה 40% רכיבים לטיפוח השפתיים ועמידה לאורך זמן, פיגמנטים נועזים מעניקים ברק וצבע, עוטפים את השפתיים כמו עור שני ומרקם גמיש עם תחושה של נוחות ומראה אינטנסיבי במשך שעות, הודות לטכנולוגיית שפתון חדשה, מוגנת על ידי פטנט.

מותג הבישום דיוויד בקהאם מתחדש עם קולקציה בשמים של 3 ניחוחות שנבחרו באופן אישי בהשראת מסעותיו וחוויותיו של דיוויד בקהאם.  .כל ריח מעורר לוקח אותך למסע חושי ייחודי, שלא רק משקפת את חייו של דוד עצמו, אלא גם חוגגת את אומנות הבישום, בדגש על בחירה קפדנית של מרכיבים. קולקציה פשוטה, אך עוצמתית של  יצירת בשמים, משדרת יוקרה מעודנת ומציגה תוספת חדשה לעולם הבשמים של דיוויד בקהאם.

לכל ניחוח מראה משלו, המובחן בקלות הודות לנוזל הצבעוני שבתוכו: כחול תכלת עבור אינפטי אקווה; ירוק שרך לארמוטיקה גרינס ; וחול חיוור לריפיינד וודס. הקולקציה מוצגת בקרטון אפור חם במרקם עם שוליים שחורים מנוגדים שמשדרים עידון גברי.

חברת ד"ר פישר מרחיבה את המגוון תחת המותג אפקטיב קר ומשיקה לראשונה את סדרת  MEN, מוצרי רחצה וטיפוח לגבר הכוללת שלושה מוצרים: שמפו ותחליב רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער,  שמפו וג'ל רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, וקרם גוף 3 ב-1 המתאים לעור הגוף, הפנים והידיים.סדרת מוצרי אפקטיב קר MEN הינה פרי פיתוח מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר , וכוללת פורמולות חדשניות ואפקטיביות המועשרות ברכיב הפעיל והאפקטיבי במיוחד ניאצינאמיד (ויטמין  (B3, ורכיבים נוספים ללחות והרגעה כגון אלוורה, פרו ויטמין B5 להזנה, ועוד- להעשרה בלחות, לרעננות וחיוניות בכל רחצה ולחוויית שימוש מהנה במיוחד.

סבוקלם משיקים מחדש את סדרת הדיאודורנטים סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול המותאמים במיוחד לעור רגיש. הדיאודורנטים מעניקים תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי של אזור בית השחי. לשימוש יומיומי.הדיאודורנט מועשר בעמילן טפיוקה להרגעת העור ובמגנזיום, מינרל המסייע בהפחתת הזעת יתר. נספג בעור במהירות מבלי להשאיר תחושה דביקה או כתמים. מעניק הגנה לאורך כל היום.

קרפור ישראל מרחיבה את קטגוריות מוצרי קרפור על המדפים, ומשיקה סדרת מוצרי כביסה איכותיים בניחוחות ייחודיים ובמחירים משתלמים. סדרת קרפור אקספרט – המוצרים שפיתחו המומחים של קרפור לכביסה: קרפור משיקה דפי כביסה המיועדים למכונת הכביסה למניעת העברת צבע בזמן הכביסה. בנוסף, בסדרת מוצרי קרפור אקספרט, משיקה הרשת אבקות ייחודיות וספריי עוצמתי להסרת כתמים מכביסה לבנה וצבעונית.

קרליין מרחיבה את סדרת המסקרות האייקונית BOLD, ומשיקה את  Bold So Skinny Tubing mascara- מסקרה עמידה לאורך שעות רבות, בטכנולוגיית טיובינג חדשנית, הניתנת להסרה במים חמימים ללא שימוש במסיר איפור. הפורמולה הייחודית נצמדת לריסים בעדינות ומשאירה אותם רכים, זוהרים ומורמים.

יוצרים אומנות, חוקרים מדע ומתנסים בחומרים חדשים

הערכות החדשות של קבוצת משחקי יצירה לחג הפסח יוצאים מגבולות "המשחק" ומעניקים בכל ערכה ערך לימודי נוסף ומעשיר לילדים – בקבוצת משחקי יצירה מדווחים כי לקראת חג הפסח השנה נראה עליה של עשרות אחוזים בביקושים לערכות יצירה, ולמשחקים המשלבים ערכי לימוד וחינוך

לדברי אורי לנדא מנכ"ל אתר אמיגו "בשל המצב הביטחוני הרגיש במדינת ישראל, משפחות רבות נאלצו להישאר בבתים לתקופות ארוכות, ולהעדר ממסגרות חינוכיות וחברתיות. מצב זה גרם לעליה משמעותית בביקושים באתר לרכישת משחקים המשלבים ערכים חינוכיים ואמצעים ללימוד הילדים בבית דרך משחק ויצירה, כהשלמה וחיזוק במקצועות המתמטיקה, שפה, אומנות ועוד". עוד מוסיף לנדא כי "שאלת המחיר תהווה שיקול משמעותי בבחירת המתנה השנה, ובאתר ניתן למצוא מאות המלצות למתנות במחירים הנעים החל מ 39.90 שח בלבד".

השנה אף הגדילו באתר www.amigo.co.il את אזורי החלוקה למשלוחי אקספרס מהירים, מהיום להיום לישובים נבחרים בין הקריות לב״ש

רשת אלפיין סטייל משיקה את מותג גרבי  DARN TOUGH האמריקאי. המותג, מעצב גרביים סופר איכותיות מצמר מרינו, בעוביים שונים של בד, לשימושים שונים, משימוש צבאי, עד לריצה, שימוש יומיומי וטיפוס הרים, תוך כדי שהוא מתחייב לאחריות על הגרביים לכל החיים! הגרביים עומדות בתנאי השטח הקשים ביותר ובחברה מתחייבים שגם לבישה שלהם משך 5 ימים רצוף, לא תשאיר ריחות רעים.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY