אינטל סיימה בהצלחה פיילוט ייחודי בחיפה להכשרת בינה מלאכותית בקרב תלמידים צעירים וזאת, במסגרת התוכנית העולמית של החברה, להנגשת והפצת למידת כישורי בינה מלאכותית, AI. 

במסגרת הפיילוט, AI For Youth, אינטל חברה למכון דוידסון, שיסייע בהטמעת התוכנית בקרב בית הספר בשיתוף מתנדבי אינטל ועיריית חיפה. הפיילוט כלל הקניית כישורים מתחום הבינה המלאכותית בהיקף של למעלה מ- 100 שעות, ואפשר לתלמידים לפתח הבנה של תחום הבינה המלאכותית תוך פיתוח כישורים ובמיומנויות הנדרשות לתחום. 

אתמול, יום שני, 6.6, התקיים טקס סיום התוכנית בהשתתפות של כ-20 תלמידי כיתות ט' ו- י', מבית הספר הטכנולוגי בסמ"ת בעיר חיפה שסיימו בהצלחה את התוכנית, נציגי מכון דוידסון ונציגי אינטל. 

עינת קליש רותם, ראש העיר חיפה, ברכה את התלמידים בסרטון: "ברכות לכם תלמידי חיפה על סיום כל שלבי תוכניתAI For Youth . העיר חיפה היא חוד החנית בתחומי המדע והטכנולוגיה עם פארק מת"ם, האבים של חדשנות והטכניון. אני גאה בכם, תלמידים, שרכשתם כלים להצליח ולהתפתח בחיים ויצרתם לעצמכם גשר אל עולם ההייטק. אני רוצה להודות לאינטל ולכל מתנדביה על שותפות נפלאה, ועל היוזמה החשובה הזו למען עתידה של העיר חיפה ומדינת ישראל".

בלה אברהמס, סמנכ"לית קשרי ממשל, תקשורת ואחריות תאגידית באינטל ישראל: "כישורי בינה מלאכותית הם קריטיים עבור שוק העבודה העתידי, בכל תחום ובמיוחד אם מדובר בהייטק. לכן, אינטל החליטה כי ברצונה להעצים יותר מ- 30 מיליון בני אדם בכישורי AI, עד לשנת 2030 במסגרת שיתופי פעולה נרחבים. הפיילוט שהפעלנו בחיפה הסתיים בהצלחה ואנו פועלים כעת על הרחבת התוכנית לבתי ספר נוספים ברחבי הארץ".  

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY