הוויכוח בין אב לבנו במקום העבודה הוא שגרם להתקף הלב של האב

עו"ד סאמי אבו ורדה

כך נקבע לאחר הליך משפטי, מה שהביא את המוסד לביטוח לאומי להכיר במקרה  כ"פגיעה בעבודה". האב הוא מנהל מסגריה, שבנו עובד עמו, הויכוח בינהם התלהט עד לצרחות, וכמעט היכו אחד את השני

ויכוחים בין אב לבנו הם דבר שבשגרה, במיוחד כשהשניים עובדים יחדיו שכידוע עירוב עסקים ומשפחה יכול להיות עניין מורכב. אבל במקרה אחד זה הגיע רחוק מדי. באחד הבקרים,  כשהאב מנהל מסגריה באזור הקריות, התווכח עם בנו שגם הוא מנהל במקום, גלש העימות ביניהם לטונים גבוהים. הויכוח התלהט עד כד כך  עד שהאב חש ברע, פונה לבית חולים ושם אובחן כי עבר "אוטם בלבו".

בתחילה, תביעתו לביטוח הלאומי להכיר במקרה כ"פגיעה בעבודה" נדחתה  בטענה שאין קשר בין האירוע הלבבי לעבודתו. באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, שמשרדו מתמחה בתביעות ביטוח לאומי ונזקי גוף, הוגשה תביעה לבית הדין לעבודה.

בתביעה נטען  כי האב, שעובד מעלה מ-35 שנה במסגרייה באזור הקריות, הגיע בוקר אחד לפני כשנתיים למקום ואז פרץ ויכוח קשה בינו לבין בנו על חלוקת העבודה ביניהם. האב דרש שהבן יבצע קודם תיקונים דחופים והבן התעקש לצאת לביצוע הרכבות.

"זה היה ויכוח מאוד חריף שכמעט הלכתי להכות אותו" העיד האב בבית הדין לעבודה בחיפה. לדבריו, תוך כדי ויכוח הוא התמוטט, התיישב במקום ולא היה יכול לזוז. הבן שלו הביא לו כוס מים ובהמשך האב פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם אושפז.הבן, שגם הוא נחקר בבית הדין לעבודה על אירועי אותו בוקר, סיפר שאביו קילל אותו ו"אני זרקתי לו את המפתחות". כמו כן אמר הבן "הוא צעק ואני צעקתי והיתה התפרצות זעם מאוד חזקה שלו".

לאחר שמיעת העדויות,הודיע בא כוח הביטוח הלאומי כי הוחלט להכיר באירוע כ"פגיעה בעבודה" ונשיא בית הדין, השופט אלכס קוגן נתן לכך תוקף של פסק דין.

 

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY