"יונה, הבטחת לנו מקומות עבודה – קיים הבטחות"

מפוטרי חיפה כימיקלים המיואשים פנו לראש עיריית חיפה יונה יהב בבקשה שיעזור להם להציל את מקום עבודתם . וכך הם כתבו :

אתמול צמו בני ישראל לזכר חורבן בית המקדש. עבורנו הגיע חורבן בית שלישי – הבית שלנו מזה עשרות שנים – מקום העבודה שלנו שהוא גם הבית השני שלנו ואפילו הראשון.

אלא שהנאיביים שבינינו מאמינים שתעמוד במילה שלך – זוכר יונה מה הבטחת כשנפגשנו? אמרת שתדאג לנו למקומות עבודה – אז הנה יש לך הזדמנות להראות שאתה לא פוליטיקאי אופורטוניסט שרק חושב על הבחירות בשנה הבאה. בוא ותראה שמילה שלך שווה משהו ותציג בפנינו רשימה של 400 מקומות עבודה חדשים.

כולנו בעלי משפחות יש לנו אישה, יש לנו ילדים. בחודש הבא הם הולכים לגן ולבית-ספר. מאיפה נביא כסף? מה נגיד להם? שראש עיריית חיפה שיקר לנו במצח נחושה? הבטיח לנו מקומות עבודה ולא מקיים את הבטחתו?

האמת יונה, אנחנו לא מבקשים ממך יותר ממה שאתה מסוגל לעשות – תדאג לנו כמו שאתה דואג לחברך עידן עופר. כמו שאתה דואג לחברת בז"ן. כך תעזור לחיפה כימיקלים ולעובדיה. לא רוצים יותר מזה רק שתדאג לנו כמו שאתה דואג להם ודיינו.

לפני חודש וחצי חגגת 73. מזל טוב. אתה כבר לא ילד ובטח מבין שאי אפשר לזרוק הביתה 400 משפחות מבלי לדאוג להם לפרנסה. זאת אכזריות. חוסר אחריות משווע שלך אם הבטחת למצוא לנו מקומות עבודה חלופיים כשאין לך שום רעיון, שום תוכנית, בושה וחרפה.

חיסלת מפעל שתורם ל-2% מהייצוא של מדינת ישראל וזרקת לכלבים אלפי עובדים.

 

14 COMMENTS

LEAVE A REPLY