ממשיכה הסערה סביב הופעתו של אייל גולן ביום העצמאות בחיפה

מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ועמותת אישה לאישה נגד ההופעה של אייל גולן ביום העצמאות בחיפה שמרגיזה גם את התושביםבגלל עלותה הגבוהה וגם דימויו של הזמר. אתמל הייתה הפגנה בעניין, בעיריית חיפה אומרים שההופעה עדיין צפויה להתקיים . "כספי הנפגעות הולכים לכיסו של מי שנחשד בניצול מיני"

מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בחיפה והצפון ועמותת אישה לאישה- מרכז פמיניסטי חיפאי, שיגרו בתחילת השבוע מכתב בהול לראש עיריית חיפה יונה יהב בדרישה לבטל את השתתפותו של הזמר אייל גולן בחגיגיות יום העצמאות בעיר, בשל פגיעה עמוקה ברגשות  וכספי הציבור.

אמש התקיימה הפגנה בענין בשכונת דניה בה השתתפו עשרות נשים . כעת ההופעה צפויה עדיין להתקיים. גולן ירוויח על שתי הופעות בעיר סכום של כ- 380 אלף שקלים ביום העצמאות הזה.

 

במרכז הסיוע ובאישה לאישה מציינות כי הופתעו לגלות על הזמנתו של גולן להופיע ועוד חרף עלותו הגבוהה. "אייל גולן הוא אמן שנוי במחלוקת בעקבות ההאשמות שהועלו כנגדו לפני כשלוש שנים, בדבר ניצול מיני של קטינות. התיק אמנם נסגר בעקבות חוסר ראיות, דבר שקורה פעמים רבות במקרים של פגיעות מיניות, אך במקום בו ידי בתי המשפט כבולות, על הציבור לתת את הדין המוסרי.עוד עומדת בעינה השאלה איך נוצרת קרקע לרשת ניצול שכזו והאם האנשים בסביבתה באמת לא ידעו", כך על פי המכתב.

 

עדי ברקוביץ' מנחת קבוצות נוער ממרכז הסיוע אומרת שישנו כעס רב בקרב הציבור בעיר עם היוודע הופעתו של גולן ואמרה: "איזה מסר העירייה מעבירה לנפגעות ונפגעים עם בחירה תמוהה שכזו? האם יכול להיות שכספיהן של הנפגעות הולכים לכיסו של אדם שבסביבתו התרחשו פגיעות מיניות ושנחשד בניצול מיני בעצמו? העירייה צריכה להיות אחראית ולבטל את ההופעה".

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY