סינגולדה, ארקדי דוכין ומופע הארנבות של ד"ר קספר נכנסו לקניון…

כיתות אמן - ארקדי, סינגולדה, קספר, טסה
כיתות אמן – ארקדי, סינגולדה, קספר, טסה

לא, זו לא תחילתה של בדיחת קרש. אלו רק מעט מהאמנים שיגיעו לקניון שער הצפון, כדי לקחת חלק בפרויקט מוסיקלי ראשון מסוגו. כיתות אמן, הפתוחות ללא תשלום לקהל הרחב.

על מי כתב דודו טסה  את השיר "לולה"? היכן החל הרומן של סינגולדה עם הגיטרה, ומהיכן משיג ארקדי דוכין השראה? בכיתות אומן ייחודיות תוכלו לגלות את הסודות מאחורי הצלילים המוכרים של טובי המוסיקאים והמלחינים בארץ.

פרויקט מוסיקלי ראשון מסוגו מאפשר לקהל לקבל הצצה אישית לעולמם של המוסיקאים הישראלים הגדולים ומציג כיתות אומן פתוחות. במסגרת הפרויקט, שמוביל קניון שער הצפון מתחם איקאה,  כחלק ממטרתו להנגשת התרבות הישראלית, יתקיימו במהלך החודשים ינואר-מרץ כיתות אומן ללא עלות עם נגנים ומוסיקאים מן השורה הראשונה בארץ, בהם ארקדי דוכין, אבי סינגולדה, דודו טסה, וחברי להקת "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ועוד.

במסגרת כיתות האומן ייחשף הקהל, דרך מפגש בלתי אמצעי, לאמנים, לסיפורים מאחורי השירים, נגינה משותפת ואף מתן טיפים מקצועיים מניסיונם האישי. המפגשים מיועדים לקהל הרחב, למוסיקאים ולנגנים מכל הגילאים, המוזמנים  להביא עמם את כלי הנגינה האישיים שלהם.

דניאל יפה
דניאל יפה

בנוסף לכיתות האומן, יתקיימו במסגרת הפרויקט המוסיקלי הופעה מיוחדת של זוכת העונה השנייה של "אקס פקטור" דניאל יפה לכבוד וולנטיין דיי (14.2) ואירוע שירה בציבור עם הזמר גבי ברלין.

פרויקט זה ממשיך את הקו  החברתי של קניון שער הצפון, במסגרתו הוא מנגיש לקהל הרחב מופעים ואירועי איכות בעלי ערך מוסף, ללא עלות.

הפרויקט יתקיים במהלך החודשים ינואר- מרץ 2016:

25.1 כיתת אומן עם אבי סינגולדה, 17:30-19:30

9.2/27.1 גבי ברלין, שירה בציבור, 19:30-21:00

8.2 כיתת אומן עם ארקדי דוכין, 17:30-19:30

14.2, וולנטיין דיי, מופע של דניאל יפה, זוכת דה וויס, 17:30

22.2 כיתת אומן עם דודו טסה, 17:30-19:30

29.2 כיתת אומן עם הארנבות של דר' קספר, 17:30-19:30

למפגשים הנוספים והאומנים המתארחים תוכלו להתעדכן בדף הפייסבוק או באתר של הקניון

 

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY