עוד לפני שהתחלנו את הטיפול בסניף החדש והמורחב של מרפאת פריו סנטר, כבר היה לנו חיוך רחב על הפנים. ככה זה כשמגיעים לאירוע מושקע ופוגשים רופאי שיניים קלילים משהו,  שמסתובבים במרפאה נעימה שאפילו עושה חשק לאיזה טיפול

כנראה שבין רשימת החלומות האנושיים על המראה המושלם, חיוך רחב חושף שיניים צחורות, ובריאות נמצא ממש גבוה. אין דבר יותר שובה לב מחיוך מושלם, והמדור יעשה כמעט הכל כדי להשיג זאת.

אבל לא צריך להתאמץ יותר. לאחרונה נפתחה בשדרות אח"י אילת שבקריית חיים פריו-סנטר- מרפאת מומחים המציעה מגוון טיפולים בתחום רפואת החניכיים. יהיה  מדויק יותר להגיד שבעקבות הצלחתה במיקום הקודם במוצקין, "לא הייתה ברירה" אלא להרחיב אותה, למיקום החדש.

וביום ראשון השבוע נערכה השקה לסניף. המדור ממש לא שש בדרך כלל להכנס למרפאות שיניים למינהם, יותר נכון להגיד שזה ברשימת הדחיינות שלו, וטיפול שיניים יכול מצידו לחכות גם לשנת 2025, אבל זה היה אירוע השקה, המקום נראה מבטיח ונשמע שיש מה לבדוק. וכן, ברור שגם היה שם אוכל טעים ואנשים מעניינים.  על יחסי הציבור הופקדו היחצנית חגית יצחק שעוסקת באסטרטגיה שיווקית, בשיתוף עם משרד יח"צ לימור כרסנטי.

היו שם 150 איש, אנשי תקשורת מובילים, דמויות בולטות בקהילה בתחומי המשפטים, הנדל״ן, הפיננסים, התרבות והספורט מאזור חיפה והצפון. האורחים התענגו על כיבוד משובח בניצוחו של השף ארז ואקנין, מקונדיטורית פאי .פריו סנטר

מרפאת פריו-סנטר הוקמה ע"י ד"ר יניב מאייר וד"ר ערן גבאי, רופאים מומחים לרפואת חניכיים ואנשים ממש חביבים שגם לקחו אותנו לסיור קצר במרפאה.

המרפאה מתרכזת בטיפולי חניכיים ושתלים ומופעלת ע"י רופאים מהמרכז הרפואי רמב"ם, בעלי מוניטין, ניסיון ותודעת שירות גבוהה.  פועל בה גם צוות שינניות וסייעות מנוסות ולמי ששכח, ניקוי שיניים אחת לחצי שנה לפחות זה מאסט

המרפאה מצוידת במיטב הטכנולוגיה הרפואית העדכנית ועומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר. היא אפילו קיבלה את אות "מרכז שתלים מוביל עולמי" כהערכה לפועלה בתחום הכירורגיה וההשתלות.

מה תוכלו לעשות שם? לטפל בעיות של דלקות חניכיים, שיניים כלואות, חוסר שיניים/שתלים, נסיגת חניכיים ורגישות שיניים, חוסר עצם וכן בנגעים בחלל הפה.כן, וגם לקרוא מגזינים ולאשה, אבל זה הכיף בכל מרפאת רופאים שהיא. יותר חשוב שתטפלו בפה שלכם.

צילום : דורון גולן, דוד בלו , שרה אקו

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY