הטיפוח הנכון: השואב שמכניס בריאות למכוני היופי והקוסמטיקה

איש העסקים אמיר מאור התוודע לסיכונים הבריאותיים ולחומרים הרעילים שנוצרים במכוני הקוסמטיקה, דרך ביתו מורן, טכנאית ציפורניים. כשהבין כמה העוסקות במקצוע ולקוחותיהן חשופות למזהמים ורעלים שחלקם מסרטנים! החליט לחפש פיתרון יעיל לבעיה. כך נולד המותג "שואב Clear Air" שואב אבק ייחודי ומשוכלל הנחשב לדור הבא בטכנולוגיית סינון וטיהור האוויר במכוני קוסמטיקה. ולא, הוא ממש לא עושה את זה בשביל הכסף !

שואב Clear Air. הכי מטהר ובריא שאפשר

"חיפשתי מוצר עם יעילות מקסימלית שיתן מענה לדרישות המקצוע ולהפחתת הסיכונים עבור בונות ציפורניים ולקוחותיהן", אומר אמיר, "הדגש הוא על הפן הבריאותי אני לא בא ממקום של סוחר שמחפש למקסם רווחים אלא מנקודת מבט הנדסית, כדי לקבל מקסימום יעילות. רציתי פתרון עבור הבת שלי מורן, לא ניסיתי ליצור מקור הכנסה נוסף. אני מתפרנס בכבוד מהחברה שלי" .
אמיר (56) מקרית ים, שירת 25 שנים בחיל הים , בצוללות. עם פרישתו ב-2005 הוא הקים את חברת AMT העוסקת בייעוץ ותכנון מערכות גזים עם לחץ גבוה, החברה מעניקה שירותים בעיקר לחברות ביטחוניות, התפתחה ובשנים האחרונות אמיר עוסק בעיקר בתכנון וייצור מערכות הנדסיות, כש- 50 אחוז מהפעילות שלו מתמקדת ביצוא.
את השואב למכוני הקוסמטיקה Clear Air הוא החליט לשווק יחסית לאחרונה.

"לא הקדשתי יותר מידי מחשבה לתנאי העבודה של מורן , עד שהיא התחתנה והגיעו גם הנכדים….פתאום הבנתי שהיא עוסקת בתחום מסוכן. בטכנאות ציפורניים יש הרבה מחלות שקשורות למקצוע, כאלו שקוסמטיקאיות ובנות בישראל לא היו מודעות אליהן, וגם לא מוגנות בפניהן.
– היכן הסכנה בעצם?
"רוב העוסקות בטכנאות / בניית ציפורניים עושות מניקור ופדיקור, הן משייפות ציפורניים, מורידות עור קשה, מטפלות בפטרת ועושות הרבה פעולות שגורמות לזיהומים.
בכל מכון יופי נמצאים לא מעט חומרים רעילים המסוכנים לשאיפה ולעבודה יום יומית. הרבה טכנאיות ציפורניים אפילו לא מרכיבות מסכת פנים אלמנטרית בשביל להקטין את כמות האבק שהן נושמות, הן חושבות שזה יוצר מרחק מול הלקוחה, או פשוט לא נראה טוב. לכן, צריך אמצעי שישאב את המזהמים ויוריד את רמת הסיכון, והשואב עושה זאת.
חיפשתי פתרון שיבטיח בריאות מקסימלית, אין פתרון של 100 אחוז אבל השואב שאני משווק מוריד בלפחות 80 אחוז את כמות המזהמים שנפלטים בעת הטיפולים וזה משמעותי".
היות ובישראל אמיר לא מצא את המוצר הספציפי שביקש, הוא חיפש בעולם דוגמאות של שואבים שיענו על הנתונים הבאים: כושר שאיבה טוב, איכות סינון האוויר, בעל פעולה שקטה ועיצוב קומפקטי מודרני. "עשיתי מחקר ומצאתי שאלה הפרמטרים שחשובים עבור בונות הציפורניים. מצאתי חברה סינית שמתמחה בשואבים לתעשייה והם הסכימו לשתף איתי פעולה ולשדרג את השואב שלהם כך שיתאים לשימוש ביתי קוסמטי ויתן מענה מיטבי לבעיות שיש במקצוע שזה בעיקר הצורך בשאיבת חלקיקי אבק ונטרול גזים רעילים. אחרי שהבת שלי עבדה איתו כמה חודשים והייתה מרוצה ואחרי שבדקתי וראיתי נתוני מעבדות לגבי כושר השאיבה והנטרול של גזים רעילים, הבנתי שזה השואב שנותן מענה מקסימלי החלטתי לייבא ולשווק אותו בישראל".

 

אמיר ומורן מאור
אמיר ומורן מאור

מדובר כמובן בשואב Clear Air , מוצר חדשני שנחשב לדור הבא במכוני הקוסמטיקה. השואב הוא בעל מערכת סינון רב שכבתית מתקדמת לסינון האוויר מחלקיקי אבק שכוללת ארבע רמות סינון שונות לקבלת יעילות סינון מקסימלית וכן מסנן פחם פעיל לטיהור האוויר מאדים כימיים, גזים רעילים וריחות חומרים אקריליים.
את המכשיר היפהפה הוא משווק לכל הארץ כשהשירות כולל גם אספקת מסננים למוצר. השואב מעוצב בצורה מותאמת למכונים, וכולל מאפיינים חשובים כמו: פנל תצוגה דיגיטלית לנוחות השימוש, שלט רחוק לנוחות הפעלה ושליטה על כל פעולות השואב, התראה על מסנן סתום ומתי יש צורך להחליף מסנן. בעל מנוע חשמלי ללא מברשות מה שמעניק לו אורך חיים ארוך במיוחד, בקר חשמלי עם 10 מהירויות עבודה שונות, צינור שאיבה גמיש המאפשר העמדה בכל זוית.
לשואב Clear Air יש מערכת בידוד רעשים ייחודית וכך הטכנאית ציפורניים והלקוחה יכולות להנות מסביבת עבודה שקטה, ללא הרעש הידוע של שואבי אבק למינהם.
מכסה עליון הניפתח בקלות, מאפשר ניקוי והחלפת מסננים קלה ללא צורך בסיוע טכנאי.
זהו השואב היחיד בישראל העומד בתקנים בינלאומיים של בטיחות בתחום.
"אחרי שראיתי שיש לי מוצר טוב ביד, רציתי לתת לעוד טכנאיות ובונות ציפורניים ליהנות ממנו, ולשמור על הבריאות שלהן כי לצערי המודעות לכך בארץ קטנה מאוד", אומר אמיר "הבנות שעובדות בתחום לא מודעות מספיק לסכנות במקצוע, או שמתכחשות להם, בארה"ב יש כבר תקנים שמחייבים מכוני קוסמטיקה לשמירה על ההיגיינה ולהיזהר מזיהומים, אבל בישראל זה עוד לא קיים".

 
– למרות החשיפה לחומרים רעילים רבים ועל אף הפריחה של תחום בניית הציפורניים?
"נכון. אני אגב בקשתי מהבת שלי שתפסיק לעבוד בתחום, אבל היא מאוד אוהבת את זה וגם מצליחה, יש לה מכון משלה בקרית ים. זה מטריד לחשוב שמישהי שמטפלת בפטרת למשל , נושמת את כל האבק שעולה במהלך הטיפול. בכל מקום עבודה אחר, אם תעבוד ללא אמצעי מיגון הכרחי, הקצין בטיחות יעיף אותך.
במכון קוסמטי שמזהם את הסביבה ומסכן את העובדים והלקוחות, אין עדיין תקנות שמחייבות שמירה על בריאות העובדים ואיכות הסביבה, אני מניח שבעוד כמה שנים משרד הבריאות לאחר שיתגלו מחלות המקצוע, יתפנה לטפל בנושא ויחייב אמצעי מיגון או ניטור רמת מזהמים בחדר".

בינתיים, אפשר להיעזר משמעותית בשואב Clear Air , אחרי שאמיר שכלל אותו והכניס בתוכו מסנן מסוג HEPA , השואב יודע לקלוט 99.99 אחוז חלקיקי אבק בגודל של 0.3 מיקרון שווה ערך לגודלם של החיידקים, צריך להבין שאחד הדברים שהם ייחודיים לשואב הזה שהוא פשוט משאיר אצלו את כל המזהמים והאוויר שיוצא ממנו החוצה זה אוויר נקי, מסונן וטהור.
בנוסף, מתחת למסנני האבק יש מסנן פחם פעיל- הוא מורכב מגרגירי פחם שיודעים לקלוט אליהם מזהמים כגון גזים רעילים. פחם פעיל הוא החומר הנפוץ בתעשייה שנועד להוריד את רמת הזיהומים מגזים. השואב שאמיר משווק, מדגם Pro שהוא הגדול יותר כולל שני מסנני פחם פעיל. ככל שכמות הפחם הפעיל גדולה יותר, ככה כושר הקליטה של הגזים גם גבוהה יותר. לשם השוואה, בשואבים של יצרנים מקבילים משתמשים בחצי מהכמות של פחם פעיל לעומת השואב של Clear Air . כל אלו מבטיחים שיעילות השואב תהיה מקסימלית.
-האם המוצר יקר בהשוואה למתחרים ?
"השוק מוצף בשואבים לא יעילים , גדולים מידי ורועשים שהבנות לא משתמשות בהם. התמחור למוצר שלי הוא לא על בסיס רווח כלכלי, כי אחרת הוא היה אמור להיות יקר יותר. לקחתי את הפרויקט של יבוא ושווק השואב שלי כפרויקט חברתי, לתת לבונות ציפורניים את היכולת להשתמש במוצר ולהנות ממנו תוך כדי הורדת סיכונים בעבודה לכן המוצר מתומחר במחיר רווח מינימלי לכיסוי ההוצאות שלי, גם המתחרים נאלצו להוריד מחירים והתיישרו למחיר שלי".
אמיר נתן ללקוחותיו קודם את האפשרות להתנסות במוצר לפני שיחליטו לרכוש אותו, מה שגרם לכך ש-98 אחוז מהן התנסו והשאירו אותו אצלן. ההצלחה יצרה באזז בשוק וברשתות החברתיות, שמו של אמיר החל לרוץ לפניו והוא קיבל עשרות הזמנות לחודש עבור השואב. כיום ניתן גם לרכוש את השואב גם באמצעות סוכנים ורשתות מקצועיות שמפיצים את המוצר ברחבי הארץ . "ללקוחות יש בית שמבטיח שרות ואמינות, כאשר אני מדגיש שהגב זה חברה בע"מ שמכבדת את עצמה ולא יזם שבא רק לדפוק קופה של כמה מכשירים ולהיעלם מהשטח. השירות שלנו ניתן תחת 'חברת אמיר מאור טכנולוגיות בע"מ', מה שמבטיח שירות ואמינות של חברה רצינית, וכל טכנאית ציפורניים יודעת שכשהיא זקוקה לשרות ותחזוקה שוטפת של המכשיר יש לה למי לפנות".

קישור לדף הפייסבוק של השואב    
https://www.facebook.com/clearairsystemss/

קישור לאתר  
http://www.clearair.co.ill/

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY