מתכונים, מבצעים חדשות אוכל וכל מה שחשוב שתדעו רגע לפני שאתם יוצאים לאכול

מחלבת כפר תבור, השוכנת למרגלות הר תבור, ומסעדות סילו, סלון יווני, נינה ביאנקה ורוברטה וינצ'י חוגגות את חודשי הקיץ עם חגיגת מנות המשלבות את חומרי הגלם המקומיים והטריים של המחלבה ופירות הקיץ הישראלים.הגבינות בתפריט הפסטיבל כולן פרי יצירה של המחלבה בהתאמה אישית למטבחם של השפים. את המנות יהיה ניתן להזמין במסעדות עד סוף חודש אוגוסט:במסעדת סילו יגישו כדור מוצרלה ותאנים בטאבון עצים, במסעדת סלון יווני יגישו סגנקי פטה עם תאנים ודבש, מסעדת נינה ביאנקה תציע לכם סלט אבטיח, פטה וקוויאר בלסמי ובמסעדת רוברטה וינצ'י יחגגו עם מנה של קאימק עם ענבים צלויים, שמן זית פישולין וריבה ביתית.ויש לנו גם מתכון:

פטה יוונית בטמפורה, דבש ותיבול יווני-חומרים ל 4 מנות

4 פרוסות גבינת פטה בעובי 1 סמ

4 כפות גדושות של דבש

חצי כוס קמח

לטמפורה:

3 כפות קורנפלור

כוס קמח תופח

1 ביצה

כוס משקה סודה קרה

מעט מלח ופלפל

לתערובת התיבול היוונית:

גרידה מקליפת לימון אחד

כפית אורגנו יבש

חצי כפית נענע יבשה

חצי כפית שום גבישי

חצי כפית מלח גס

חצי כפית פלפל צילי גרוס

ההכנה

טובלים את פרוסות הפטה בקמח ומנערים מעט,מערבבים את חומרי הטמפורה לבלילה חלקה וטובלים את הפטה בטמפורה.מחממים מחבת עם שמן לטיגון עמוק,מטגנים על הפטה עד הזהבה, מניחים על נייר סופג לספיגת השמן, מניחים על צלחת הגשה , בוזקים מעל כף דבש , מערבבים את התערובת תיבול ומפזרים מעל מעט.ניתן לעטר בשקדים קלויים , ופירות טריים.

המתכון באדיבות שף גיא פרץ, מסעדת "סלון יווני"

צילום: קובי מהגר


חדשות האוכל

חברת המשקאות המובילה הכרם חוגגת בימים אלו 100 שנים להיווסדה וכחלק מהחגיגות, הם משיקים את DESERT HAZE, בירה חדשה, שהיא תולדה של שיתוף פעולה נדיר וייחודי בין מבשלת נגב – למבשלה הדנית "מיקלר". הבירה יוצאת במהדורה מוגבלת וחגיגית והינה כשרה.הבירה בסגנון ניו אינגלנד פייל אייל, סגנון מודרני וטרנדי. היא בהירה, בעלת מרקם מעונן וקרמי.

מותג תחליפי הגבינות הטבעוני "Violife" ורשת המסעדות "BLACK" יוצאים בשיתוף פעולה מתבקש בין השניים ומודיעים על שילוב תחליפי הגבינות בתפריט  הרשת. למעשה, מדובר בשילוב הראשון של מוצרי "ויולייף" בתפריט של רשת מסעדות מצליחה בישראל.  אל מנות ההמבורגר, בהן גם ההמבורגרים הטבעונייים של רשת המסעדות, יתווסף תחליף הגבינה הטבעוני "Violife" שיאפשר לסועדים להנות מחוויה של אכילת המבורגר עם גבינה טבעונית באופן שהכי קרוב לצ'יזבורגר. 

בעקבות הביקוש הגבוה, רשת דומינו'ס משיקה עוד ועוד מנות שהן לא פיצה בתפריט: כריך קרניבור הכולל ג'בטה קראנצ'ית עם איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד איכותי, סלייסים של חזה בקר, הפפרוני של דומינו'ס, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות ומנת Meat Rolls כוללת 8 יחידות Rolls טעימים במיוחד במילוי חמאת שום, סלייסים של חזה בקר, שום קונפי, פרמזן ומוצרלה.

רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על מבצע קיץ: קונים מארז FUN PACK הכולל 1 ק"ג גלידה, 3 תוספות או רטבים מושחתים וגם גביעים – ומקבלים כרטיס גירוד. כל כרטיס זוכה בפרס ובין הפרסים: מארזי גלידות מפנקים של קילוגרם או חצי קילו, כובעים מדליקים, תוספות טעימות של שוקולד חם, קצפת ואחרות, מנות גלידה ועוד.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY