חטיפי ברוקולי לשבועות מטבעול, מוצרי שיער משוורצקוף וביסקוויט מלא שוקולד של לואקר. חדש על המדף.

מותג טיפוח השיער המוביל נטורל פורמולה מציע פתרון מקצועי ויעיל ומשיק את סדרת ווליום אינטנס, שמפו ומרכך להעצמת נפח. הסדרה החדשה מציעה שמפו ומרכך מעצים נפח, מועשרים בקומפלקס קרטין וביוטין המעניקים לשיער, לאחר כל חפיפה, מראה מלא ובריא יותר.

מותג היופי GA-DE מרחיב את סדרת הטיפוח והלחות  AQUA JOLT ומשיק סרום לחות אינטנסיבי וסרום ג'ל מרוכז לעיניים המועשרים בחומצה היאלרונית ומשקמים את מאגרי המים בעומק העור.

GLISS גאה להציג את סדרת נוטרי-באלאנס, סדרה חדשה המקדמת את טיפוח הקרקפת על ידי איזון עור הקרקפת ובכך מאפשרת צמיחה של שיער מטופח,מבריק ובריא יותר.הפורמולה העדינה והחדשנית, מכילה שורש ג'ינסנג ומי עץ הליבנה, המחזקת את  מעטפת החומצה של הקרקפת ובכך משקמת את השערה מבפנים.

ד"ר פישר מציעה להסיר את הלכלוך והזיהום המצטבר בעיקר על עור הפנים באמצעות סדרת מגבוני נטורל קר.מגבונים רכים וגדולים במיוחד בעלי פורמולה ייחודית המסירה ביעילות איפור ומייקאפ מאזור הפנים והעיניים. המגבונים מעניקים לעור לחות ומסייעים במניעת יובש העור.

טבעול גאה לחדש ולגוון את שולחן החג ומשיקה במהדורה מיוחדת לקראת חג השבועות חטיפי ברוקולי – מוצר המתאים לכל המשפחה המאפשר פתרון טעים ומזין לשדרוג וגיוון השולחן בחג השבועות. חטיפי ברוקולי מצטרפים לאחד המוצרים הטעימים והאהובים ביותר של טבעול – חטיפי הכרובית.

לראשונה בישראל, מותג SOOM, המאגד תחתיו מגוון מוצרים מן הצומח מבוססי שומשום, משיק משקאות תחליפי חלב מצוננים על בסיס שומשום. משקה שומשום בטעם טבעי, משקה שומשום בטעם טבעי ללא סוכרו משקה שומשום בטעם וניל.

מותג לואקר משיק טעם חדש בסדרת טורטינה האהובה – טורטינה במילוי קרם בטעם קרמל ובציפוי שוקולד חלב משובח

מגנום, משיק כעת את  DOUBLE  דולצ'ה גולד – שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם שוקולד מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי עם שוקולד לבן מעולה,שברי ביסקוויט וקרמל.

לקראת חג השבועות מעדנות,משיקה לראשונה: בצק פריך עם שקדים ובצק פריך עם שוקולד להכנה פשוטה ונוחה של מגוון קינוחים.הבצקים החדשים קלים ונוחים להכנה, חוסכים זמן ומאמץ בהכנה ומשמשים למגוון מאפים וקינוחים ביניהם עוגות, טארטים, עוגות פאי ועוד.

מותג מנטוס מרחיב את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh ומשיק:מסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק ומרענן במיוחד.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY