חדשות האוכל

רשת "בלאק" מתחדשת במנות טעימות, ב"רי בר" משיקים תפריט משקאות חורף וב"ג'הג'ה משיקים עסקיות צהריים. ויש גם קוקטיילים לסילבסטר

רשת בלאק בר בורגר מתרעננת במנות חדשות שמתווספות לתפריט הקיים. בין המנות כריך אסדו מעושן מנתח אסדו ארגנטינאי עסיסי  המבורגר INSIDE עם הפתעות כמו גבינה או חלפיניו ואננס או אסדו מעושן,בגרסה הכשרה "גבינה טבעונית" מה שמאפשר גם לשומרי המסורת ליהנות מצ'יז על קציצת בשר.עוד בתפריט החדש שכחתי לציין שהכנסנו גם לחמניות קיטו לנעזרים בתזונה קטוגנית , בתוספת 5 שקלים.

רשת rebar  משיקה בימים אלו תפריט חורף בינהם סדרת משקאות חמים מבוססי שיבולת שועל וחלב שקדים, וכן קעריות מעדן שיבולת שועל חם, עם שילובי תוספות של פירות טריים, אגוזים, גרנולה ועוד.

ג'הג'ה בר מסעדה איטלקית בראשון לציון משנה את שעת הפתיחה ל 12:00 בצהריים (במקום השעה 18:00) ומציעה תפריט עסקיות חדש, ובהמשך גם מנות חדשות שייכנסו לתפריט המשלוחים והTA.

תכירו את "חוויות אבו גוש" שמביאה את הטעמים והניחוחות של מיטב יצרני ומסעדות אבו גוש אליכם לבית במארז איכותי,טרי ומפנק: החומוס הטרי של אבו שוקרי מהמסעדה הלבנונית , עם סלט טחינה אסלית, סלט טבולה מרענן והלאבנה של אבו-גוש. עלי גפן, כרוב ופלפלים ממולאים של "מלכת הממולאים", מעמולים ובקלאווה פיסטוק של אבו-דאוד, בקבוק שמן זית מבית הבד של הנזירים ממנזר לטרון, טחינה מקומית וחלבה ביתית אליסמין של השף כאמל השלמון , הקפה הקלוי האיכותי של בית התבלין, מארז תבלינים וזיתים ירוקים ממטעי אבו גוש, וכמובן פיתות טריות מהכפר.

לקראת השנה האזרחית החדשה ומסיבות הסילבסטר, מציעה רשת בורגרים מארזי מסיבה מיוחדים ומפנקים, הכוללים 8 או 16 בורגרים עם מגוון תוספות.המארז כולל מגוון רחב של  הבורגרים בטעמים שונים, לבחירה, בניהם: המבורגר בקר, טלה, גחלים,מרגז וטבעוני.כתוספות  ניתן להזמין צ'יפס, טבעות בצל, הום פרייז, צ'יפס בטטה, סלט טבולה אישי וסלט ישראלי אישי. בנוסף, הרשת מציעה מנות עוף, לדוגמה כנפיים במארזי 16 יח'.רשת בורגרים הכשרה, מפעילה מערך משלוחים חמים ומהירים בכל הארץ.

בשבוע הבא יחגגו ברחבי העולם את כניסתה של השנה החדשה. וכמו שזה נראה, השנה כולנו מחגוג את המאורע בבית עם בני הזוג או חברים. אז שכל אחד שיבחר סיבה להרים קוקטייל שמח   לכבוד השנה האזרחית החדשה או הנובי גוד. העיקר שהשנה החדשה תהיה טובה יותר, ושהקוקטיילים יהיו טעימים, משמחים וקלים להכנה בבית. קבלו אותם:

GOLDEN XV

40 מ"ל שיבאס ריגל XV

20 מ"ל יין לבן יבש

30 מ"ל מיץ לימון

30 מ"ל סירופ דבש

סגירה עם קאווה

צורת הכנה:

מוזגים את המרכיבים לשייקר חוץ מהקאווה , מנערים היטב מוספים את הקאווה ומסננים על קרח

באדיבות "טמפו"

רמזור – בלאגן טיפוסי

60 מ"ל וודקה חורטיצה

45 מ"ל מיץ לימון

10 מ"ל סירופ אננס

10 מ"ל מחית תות

צורת הכנה: לערבב את כל המרכיבים יחד בשייקר, לקשט עם פרוסת אננס ולהגיש בכוס היי בול.

באדיבות המיקסולוג נועם אור ומותג הוודקה "חורטיצה"בלאדי מרי-

קוביות קרח

60 מ"ל וודקה

90 מ"ל מיץ עגבניות

מעט מיץ לימון סחוט

2 טיפות טבסקו

מעט שורש חזרת מגורר

קורט מלח

קורט פלפל

סלרי

צורת הכנה: מוזגים את כל המרכיבים לכוס עם קרח מערבבים עם ענף סלרי ומגישים.

באדיבות PANECO אתר לממכר אלכוהול ויין

ג'יין אבוקדו

מצרכים (ל-2 מנות):

120 מ"ל ג'יין מסוג בומביי

50 מ"ל ליקר סנט ג'רמיין

60 מ"ל מיץ לימון סחוט

20 מ"ל מי סוכר

1/2 אבוקדו בשל מסוג "אבוקדו גרנות"

10 עלי בזיליקום

צורת הכנה:לתוך שייקר מוזגים את הג'יין, הליקר, מיץ הלימון ומי הסוכר. מוסיפים את חצי האבוקדו ומערבבים במספר פולסים אז קורעים את עלי הבזיליקום ומכניסים פנימה. מערבים פעם נוספת.מוזגים את המשקה לשתי כוסות מרטיני או כוסות גבוהות אחרות.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY